Jeg hadde besøk av venninnen min. Vi satt og pratet om da hun ble mobbet på skolen. Plutselig begynte hårene på armene mine å reise seg. Jeg frøs. Så begynte tårene mine å renne. Jeg var ikke lei meg, men følte at vi fikk besøk av en med mye kjærlighet.
Jeg er en meget færsk healer, men tenkte at det var kanskje derfor vi fikk besøk. Så da la jeg handa mi på henne og tenkte på hjelperen min og ba om hjelp. Det var veldig rart. Jeg ble sløv og hele kroppen min ble kald bortsett fra handa som jeg holdt på henne. Den andre handa vente jeg mot henne. Her ble det en virvlende vind.
Jeg spurte om hun merket noe. Da kunne hun fortelle at hun fikk et sug i magen. Etter en stund kunne jeg også kjenne dette suget.
Er det noen som kan fortelle meg hva som skjedde?
Hvorfor frøs jeg slik? Skal en ikke bli varm når en healer?
Jeg har kun opplevd å fryse slik under healing en gang før. Da var det mormoren min som trengte hjelp. Og da vet jeg at vi fikk besøk av en mange ånder som ville hjelpe henne. Til og med mamman min hadde da kjent kulden som strømmet ut av meg. Og hun hadde også kunnet fornemme at en av "besøkende" var min mormors tidligere ektemann. Det er lenge siden han døde!
Håper på svar!!!

Vennlig hilsen Feel