Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKontakt med min vennines hjelper og en annen !!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Thomas

Kontakt med min vennines hjelper og en annen !!

Innlegg av Thomas »

EDIT 1 gang, skrivefeil :oops:

Tenkte jeg skulle fortelle to spennende episoder til dere :D

Var ifjor engang, hvor ei vennine ville ha kontakt med sin olde-mor..
Så jeg trådde til hjelp, med ingen store forhåpninger ba jeg henne ta med en gjenstand som tilhørte henne, og det gjorde hun!

Jeg satt meg ned med min vennine, hun ga meg smykke, og jeg prøvde å ta kontakt.. Noen minutter etter jeg ble rolig og avslappet kunne jeg merke noen kraftig i rommet, vi satt på sengekanten i det roligste rommet i huset. Følte veldig kjærlig og positiv energi fra henne, og like etter startet hun å snakke om alt og alle, akkurat som hun hadde mye å fortelle. Jeg ventet til henne hadde sagt det hun ville, så spurte jeg min vennine hva hun ville vite. (vennine min visste ikke så mye om sin olde-mor) Men hun har alltid lagt merke til henne hjemme hos seg selv. Husker ikke absolutt alt så klar lenger, men virkes ut som hun ville si noe til venninen min!

Så jeg spurte henne, hun sa at hun var alltid nær henne da hun hadde det trist, akkurat som en skyttsengel, og at venninen min skulle vite at hun alltid vil være der. Venninen min tok det med godt behold og sa det var koselig. Etter en stund begynnte jeg å synge på en sang jeg aldri hadde hørt før, og venninen min ble sjokkert. Hun hadde hørt den sangen før, like etter sa venninen min at det er en sang olde-moren synger til hun når hun er nedfor. Og selvfølgelig ble hun mer ivrig, så vi to snakket med henne!

Var en koselig opplevelse, og ba henne holde dette imellom meg og henne, men noen i vennegjengen legger jeg merke til savn..

En kompis av meg mistet moren sin i ung alder, og har hatt et stort savn etter henne.... Jeg og han begynnte å snakke rundt dette med det paranormale. Han virket ivrig, og begynnte å spørre om alt mulig.

Da jeg og han gikk hjemover til han, så fikk jeg plutselig en kvinneskikkelse som gikk bak han. Og skjønte fort hvem det var, så jeg spurte kompisen min.. "Vil du høre fra din mor?" Og han brakk sammen i tårer, og sa til meg "Ja.." Jeg sa"Hun er her nå" Og fortalte han hva hun hadde og si,og beskrivet henne for å være sikker på at han trodde på det jeg sa. Senere på kvelden takket han meg så mye for det jeg gjorde, og ble lykkerlig glad, men litt sjokkert såklart!

Etter den tid har vennene mine blitt så fasinert av dette, de spørr og graver i alt mulig... Synes det er koselig å kunne våre til hjelp anngående sånne ting!

Så håper dere synes dette var spennende å lese, håper dere ikke sovnet ;)

Kan si disse epsiodene var kjempespennende og lærerikt både for meg selv og min utvikling innen det paranormale :D

Klemmepå folket :D
Antall ord: 515

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caranthir
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 31 Mar 2005 01:09
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Brøttum

Innlegg av Caranthir »

Bra historien din fikk en happy ending da :)
Bra du får brukt evnene dine å bruker de til noe positivt:)
Prøver å bruke mine på sånne ting jeg også men føler ikke at jeg er såpass sterk eller får den kontakten jeg trenger =D
Så bra du hjelper folk med evnene dine =D
Antall ord: 57
Vennlig Hilsen Rune Libæk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

:)
Flott !

Asbjørn
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Thomas

Innlegg av Thomas »

Aerius skrev:Så fint!
Da kan du begynne å ta 500 kr per halve time, så er du sikret et godt liv i fremtiden med fet bil og stort hus.
huhu :D tar ikke betalt for sånnt uansett :P men en bra idé.. 8) :lol:
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Thomas

Innlegg av Thomas »

Aerius skrev:Blir du ikke litt lei av å se disse åndene av og til?
Litt... - For guds skyld la meg være i fred litt? :P

Eller kan du bare slå det av så kan dem stå der å gape mens du bryr deg om noe annet?

Tror jeg hadde blitt ganske frusterert om det vrimlet av døde ,mennesker rundt meg.
Hehe, jo! Vil jo ha indre ro iblandt. Derfor blokker jeg det ute rett å slett når jeg vil ha litt hvile :D

Men som sagt, er ikke alltid like morsomt å ha døde folk vimlende rundt meg.. skvetter noenganger ja:P hehehe
Antall ord: 102

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Malin

Innlegg av Malin »

skjønner ikke hvordan dette går ann jeg... går det ann å trene seg opp til å snakke med døde mennesker eller hjelpere?... jeg er svært interessert men jeg har aldri opplevd noe spesielt egentlig... ikke på den måten. Noen som vil/kan hjelpe? Gi råd/veiledning eller noe?

*setteprispå-påforhånd*

Malin
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Lokes
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jul 2005 04:02
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer, Norge

Innlegg av Lokes »

Duuuuude!

Jeg tror jeg også har evner til dette, men hittil har jeg bare oppnådd kontakt med min egen vokter, som jeg begynner å tro jeg har hatt kontakt med ei lang stund, sånn egentlig. Men uansett, så vil jeg høre mer fra deg TeeKay, du har mye å by på, og jeg vil gjerne lære litt, hvis det er mulig. Jeg er ganske fersk i det med å oppnå kontakt, men jeg fornemmer energier, og "gjenferd" her og der stadig vekk. Jeg lar dem være i fred, for jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre...

Jeg satt meg ned midt på stuegolvet en gang, og kunne tydelig kjenne flere energier samle seg rundt meg, jeg fikk voldsomme frysninger, og det ble kaldt. Det var da vokteren min slo inn, han skjermet meg fra dem og lot meg opprettholde kontrollen. Jeg satt der en stund til, så vokteren min fikk roet ned energiene eller hva den nå gjorde, det gikk i allefall over, etter det gikk jeg tilbake til rommet mitt, som har blitt et slags "safe house" og stirret inn i veggen.

1. Jeg vil høre mer fra TeeKay...
2. kan noen fortelle meg nøyakrtig hva som skjedde den kvelden?
3. :shock:
Antall ord: 208
- Nothing is as final as Death, Except my word. -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Om dere melder dere på kurs innen mediumskap så vil dere også kunne utvikle disse evnene. Det kalles en SITTING. Da er det den mediumistiske personen plus den sitteren som via han/henne får beskjeder fra sine avdøde slekninger og venner.

En PLATTFORM er når mediumet har en forsamling foran seg og linker ned besøk fra spirits. Spirits har sin egen kø ordning så man kan forespørre men ikke forlange eller forvente at presis en gitt person kommer igjennom. Det kan jo være at dette er person nr 4 i køen.
Ved en plattform så vil mediumet henvende seg til random ordning i publikumssalen eller som spirits melder sin ankomst.

En DEMONSTRASJON er litt som en plattform, men her er det mer lærere fra spirits som kommer igjennom og gir kanaliseringer. Mediumet vil da gjerne forklare hvordan han/hun jobber og så vil spirits fortelle eller gi beskjeder etterpå. Ofte så er det transe/fysiske medium som utøver denne form for presentasjoner.
Antall ord: 171

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Kjempespennende TeeKay :)
Antall ord: 2
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !