Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerArtig opplevelse

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Hjelperne som gjør sånt? Det var da rart. Ikke at jeg har peiling men trodde det var andre typer ånder som gjorde sånt. Jeg og Noah hadde besøk av en dryg en i leiligheta i Luxor vi også. Som slo lys på og takvifter av, Åpna døra på badet (som var låst) mens Noah sto i dusjen (MUAHAHA) og knuste badvinduet....
Men kan ikke tenke mega t det var en hjelper akkurat.

Pusejenta; Trivelig han Harald altså. Kan du ikke fortelle mer om han, har aldri hørt om noen som har SÅ nær kontakt med hjelper? :) Het han Harald i siste ink.? Ser du han? Kan du fortelle litt om hvordan det utviklet seg? Hvilke andre evner har du? Hva heter min hjelper tro...
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Leah skrev:Pusejenta; Trivelig han Harald altså. Kan du ikke fortelle mer om han, har aldri hørt om noen som har SÅ nær kontakt med hjelper? :) Het han Harald i siste ink.? Ser du han? Kan du fortelle litt om hvordan det utviklet seg? Hvilke andre evner har du?
Harald er virkelig fantastisk. Og ikke minst en veldig stor del av livet mitt, vi snakker sammen daglig (ouija). Ser han ikke (enda), men har tidligere fått mentale bilder av han. Men jeg kjenner han, både fysisk (om han tar på meg) og jeg "føler" hvor i rommet han befinner seg. Navnet hans er fra hans siste inkarnasjon, ja.

Kontakten med Harald har utviklet seg fra ca. november ifjor, da jeg fikk vite at jeg hadde "healer-hender." Alt gikk bare slag i slag, og plutselig hadde alt ført meg til min mentor, Eirik Myrhaug, som også viet min mann og meg i romjulen. Norges første sjaman-vielse! 8)

Jeg vil ikke kalle det en evne å ha kontakt med Harald, for ouija er jo noe alle kan bruke - så lenge det gjøres med respekt og forsiktighet.
Men jeg healer jo, da. Eller er en kanal for denne energien, om du vil.
På den mediale siden er jeg fremdeles veldig fersk, det er ikke mer enn et par måneder siden jeg fikk en medial åpning. Dette skjedde jo midt på natten, så jeg fikk ikke klarhet i hva det var som hadde skjedd før dagen etter, da jeg hadde fått snakket med Harald og ikke minst Olav.
Men iløpet av livet mitt har jeg opplevd mer uforklarlige ting enn jeg kommer på i farten, så det ligger nok i meg. Dette tror jeg er fra min mors side, da hun også har opplevd mye merkelig i sin tid. Mamma er jo Thailandsk, kanskje det ligger i genene? :lol:
Slik jeg har forstått det, så er i år skjebnesåret mitt og jeg vil utvikle meg mye når det kommer til de mediale evnene mine.
Antall ord: 344
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

Hvordan finner du/dere ut om hvilket år som er skjebnesåret deres og hva skjer liksom i løpet av ett sånt år.. Og siden dere kaller det skjebnesåret, starter det da 1 januar 2005 og er over 1januar 2006 liksom?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

jeg trur hjelperne gjør det fordi de kjeder seg :P

Forresten. er det mulig å få pc skjermen til å avmagnetisere seg uten grunn ? fikk en litt ukontrollert energi her mens jeg leste et innlegg. også begynnte skjermen å riste som den gjør når man avmagnetiserer den.
Antall ord: 46
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

Shikaru~ skrev:jeg trur hjelperne gjør det fordi de kjeder seg :P

Forresten. er det mulig å få pc skjermen til å avmagnetisere seg uten grunn ? fikk en litt ukontrollert energi her mens jeg leste et innlegg. også begynnte skjermen å riste som den gjør når man avmagnetiserer den.
Min skjerm holder på slik ofte men jeg har bare tenkt at det er en drittskjerm :lol:
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

nja. er ganske ny denna da. og drittskjerm vil jeg ikke kallt den :P
Antall ord: 13
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ok

Innlegg av Ok »

Shikaru~ skrev:nja. er ganske ny denna da. og drittskjerm vil jeg ikke kallt den :P
Ganske ny denne også :wink:
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Ruth skrev:
Shikaru~ skrev:nja. er ganske ny denna da. og drittskjerm vil jeg ikke kallt den :P
Ganske ny denne også :wink:
Drittskjerm ville jeg uansett ikke kalle hverken den ene eller den andre.
Kvaliteten derimot, kan diskuteres !
Man får normalt hva man betaler for, så lenge man ikke blir lurt.... :)

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Vel, poenget med å sette på vannkokeren var da ikke å drikke te. Men spirits elsker å tulle og ha det gøy, så de finner på mye småtteri for å vise at de er her.

Hos meg åpner de dører, slår inn på tv, slår av stereoanlegget, nekter med å sette på noen sanger, blar i bøker for meg, trakk et trekk fra sigaretten min (3 ganger faktisk), m.m. Joda, det er fullt mulig for spirits å manifastere seg med fysisk aktivitet her på kloden.

Men som det også ble nevnt her, ikke legg skylda på spirits for alt. :wink:
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ann Christin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 11 Apr 2005 22:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Ann Christin »

Nysgjerrige meg;) skrev:Kanskje det er noen som bare tullet litt da datamusa mi "styre seg selv" da? :roll: Det skjedde veldig ofte, uannsett om jeg holdt på den, styrte den til et sted, eller om den sto helt stille på bordet... Uansett om den sto på bordet eller på musematta. Det var ingen ting her som kunne ha dyttet på den heller... Bytta ut datamusa, men det fortsatte fremdeles. Tror jeg har byttet ut 3-4 datamuser, uten at det har hjulpet. Ble etter hvert gaaaaanskee irritert over at de heeele tiden skulle "leve sitt eget liv". Men den har sluttet med det nå da.
Det kan være en hjelper, men jeg må også minne deg på at det er sånn et virus også holder på, det er et lite ubetydelig virus som kommer inn på pc'en din uansett hva, den gjør ingeting annet enn og irritere deg hehe..
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links