Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTror det er noen hos meg..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Taru
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 96
Startet: 02 Jan 2005 23:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Taru »

Fikk en "god" følelse når du fortalte om dette. Så det er en "snill" ånd tror jeg. Kanskje til og med 2....
Man skal ikke hive seg over og "drive ut" alle ånder man kommer over. De eksisterer bare på et annet plan enn oss og du er sikkert en som kan fange dem opp i perioder. SÅ lenge de ikke tapper, finner på ugang og virker som om de er opptatt med noe helt annet enn å "skremme"oss - lar jeg dem være i fred. Jeg mener man ikke skal prøve å kontakte dem, men heller si at man er åpen for det de ville måtte si - om de ønsker å si noe. Respekt - kjærlighet - tillit - viser man det til åndeverden gir de mye tilbake.
Antall ord: 129

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ann Christin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 11 Apr 2005 22:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Ann Christin »

Jeg har ingen planer om og "rydde" vekk dette spøkelset, eller fler hvis du sier så.. De gjør meg ingenting, jeg følger meg faktisk mer trygg med tanke på at det er noen andre her i huset samtidig som meg, som passer på meg..

Så lenge han ikke gjør noe mer en og gå oppe og ja.. bare være her så ser jeg ikke noe problem med han..
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

Hei ...
Jeg tror du er begynt å åpne deg for å legge merke til slike energier...
selv tror jeg det kan være dine egne hjelpere som spaserer rundt der oppe... dette opplever jeg ofte selv også... de spaserer fram og tilbake i annen etasje... spesiellt når jeg får til ro for kvelden eller er hjemme alene, men dette tror jeg kommer av at man ofte er litt mer årvåken på lyder osv når man er alene enn når hele huset står på styr rundt en og ungene flyger oppetter veggene :lol: men men...
uansett tror jeg nok ikke at det er noe farlig nei... jeg er overbevist at det er gode energier som ligger i huset ditt.
Kanskje går de fram og tilbake mellom rommene til de du er glade i og sprer gode energier... hvem vet... du får spørre dem...
Antall ord: 148

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

neste gang så går du og sjekker hvem det er :D
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ann Christin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 11 Apr 2005 22:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Ann Christin »

Jeg har jo null peiling på hvem hjelperne mine er så om det er de får jeg nok ikke finni ut på en stund hehe..

Men når du nevnte det med at jeg ble mer oppmerksom når det var stille må jeg si meg imot hehe.. Da driter jeg i alt.. Dessuten sto musikken på som vanlig.. Tv'en sto jo også på og typen var her når jeg så han *tenekr litt* faktisk så var broren min og en kamerat her og hmmm.. Men de så han såklart ikke..
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links