Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin datter

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Det tror jeg og fjottemor.. :D Men denne vesle jenta ble redd, og hu spurte litt om råd om hvordan hu skulle forklare seg.. :S Men det hvertfall hyggelig at han ser faren sin, selv om faren er død.. Det er en hyggelig ting.. :D
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

hehe men selv om de ikke er saklige, så er de morsomme.. :p Som f.eks de spøkelsessoldatene. :p
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Aerius skrev:La henne se The grudge og Ring 2, så skjønner hun nok at spøkelser ikke er... noe særlig ....hyggelige.. Bilde


Jeg er aldri til noen hjelp for noen.. om noen finner noe som helst bruk for meg enn å bruke opp oksygen.. så si i fra :cry:
Selv om jeg IKKE ville latt ei på 2 1/2 se de filmene, så betyr det ikke at du ikke er til hjelp for noen!
Av og til MÅ man bare få en "på trynet" for å våkne litt!

Ikke fordi det betyr noe, men du er en av de menneskene her inne jeg har merket meg. Du har kommentarer som får meg til å reagere. Derfor !
( Om jeg ler, sukker, river meg i håret, eller hva , se det er en annen sak ;-)
Men du må være med fortsatt !
Vi må jo sørge for at plantene får sin kulldioksyd og , ikke sant ? ;-)


Sånn, NÅ har jeg sagt ifra ! :)
Asbjørn
Antall ord: 165

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Maie: Skulle det skje igjen, så vis henne at du er på hennes side gjennom å skjelle på ånden så hun hører det. "Hallo der, herr spøkelse, nå får du nok gå din vei for du skremmer faktisk ungen min, og det får du ikke lov til! Her er det nemlig vi som bestemmer!"

Hah! Jeg ser det for meg! En toåring som står midt på gulvet i et ellers folketomt rom, tramper med foten, peker på døren og sier strengt, "Hallo der, herr spøkelse, skal du være her inne og skremme så får du faktisk gå ut!" :lol:

Aerius: Synes du er en veldig grei person, jeg. Kloke ting sier du faktisk rett som det er, synes jeg. :D
Antall ord: 127
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Taru
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 96
Startet: 02 Jan 2005 23:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Taru »

Biejjie skrev:Maie: Skulle det skje igjen, så vis henne at du er på hennes side gjennom å skjelle på ånden så hun hører det. "Hallo der, herr spøkelse, nå får du nok gå din vei for du skremmer faktisk ungen min, og det får du ikke lov til! Her er det nemlig vi som bestemmer!"

Hah! Jeg ser det for meg! En toåring som står midt på gulvet i et ellers folketomt rom, tramper med foten, peker på døren og sier strengt, "Hallo der, herr spøkelse, skal du være her inne og skremme så får du faktisk gå ut!" :lol:

Aerius: Synes du er en veldig grei person, jeg. Kloke ting sier du faktisk rett som det er, synes jeg. :D


Biejjie; KJEMPEBRA Tips!! Dette kommer garantert til å virke!

Til Aerius: Enig. Du har gitt meg mang en latter! Jeg håper imidlertid ikke at din "ironi" stikker for dypt - det er ikke godt for noen...
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Taru skrev:
Biejjie skrev:Maie: Skulle det skje igjen, så vis henne at du er på hennes side gjennom å skjelle på ånden så hun hører det. "Hallo der, herr spøkelse, nå får du nok gå din vei for du skremmer faktisk ungen min, og det får du ikke lov til! Her er det nemlig vi som bestemmer!"

Hah! Jeg ser det for meg! En toåring som står midt på gulvet i et ellers folketomt rom, tramper med foten, peker på døren og sier strengt, "Hallo der, herr spøkelse, skal du være her inne og skremme så får du faktisk gå ut!" :lol:
Biejjie; KJEMPEBRA Tips!! Dette kommer garantert til å virke!
Vel, teknikken funket i alle hos oss som terapi mot redsel for naboens bjeffende schæfer. Schæferen sluttet også å yppe seg da han oppdaget at ungene ikke ble redd lenger når de gikk forbi ham! :D
Antall ord: 156
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links