Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvem har rett?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Det finnes ikke noe rett og galt innenfor disse evnene. Ett hvert menneske er forskjellig og dette viser seg i de forskjellige evnene vi utvikler.

Noen er:

Klarsynte; De ser bilder enten dirkete foran seg som om det hadde vært du eller jeg som sto der. Noen får et bilde, eller videosnutt, og andre får et mentalt bilde (prøv å se for deg en f.eks sitron.. inne i hodet ditt).

Klarsensitive; Man føler seg eldre, høyere, som en mann/kvinne, glad, oppstemt, trist, og føler skavanker og event dødsårsak.

Klarhørsel; Man hører i klare setninger det som blir formidlet til en.

Noen mediterer med guidet cd, andre mediterer til musikk, noen setter seg bare ned i stillhet og noen mediterer svært lite.

Noen jobber med klarsyn, andre bruker tarot, noen jobber kun med linking til spirit og andre igjen jobber med det hele osv.

Det som er viktig her er jo nettopp å skille mellom det åndelige og hjernen. Noen er så redde for råtter eller høyder at de blir kvalme bare de tenker på det. DET er hjernen. Hjernen forstår ikke forskjell på utført og tenkt handling. Å jobbe med det spirituelle er å komme så langt at man stoler på de beskjedene som kommer åndelig og vet at man ikke innbilder seg ting. Spirits er nødvendigvis nødt til å benytte symbolikk du kjenner til for at dere skal kunne kommunisere, så noe vil referere til deg selv og dine opplevelser. Jeg hadde ikke forstått f.eks om de hadde vist meg et tre og løsningsordet skulle vært Kabaala. Så da viser de meg noe annet, noe jeg kjenner.

Det finnes ingen rett eller gal metode. :wink:
Antall ord: 294

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Octopuzzy skrev:Det finnes ikke noe rett og galt innenfor disse evnene. Ett hvert menneske er forskjellig og dette viser seg i de forskjellige evnene vi utvikler.

Så da viser de meg noe annet, noe jeg kjenner.

Det finnes ingen rett eller gal metode. :wink:
Hele tråden er gjennomsyert med det samme, bare i forskjellige ord og forklaringer:

Vi HAR kontakt.
Vi får bilder / lyder / whatever som gir oss beskjeder!
Noen får visuelle bilder, som ofte er tilpasset den enkelte.

Eksempel:
Hvis jeg tar på meg en maske av en katt, fordi den jeg skal snakke med aksepterer en katt ; så vil andre tilstede også se meg som en katt !
Jeg har jo på den masken.....

Hvis jeg derimot bruker en maske av en trollmann, så ser alle meg som trollmann... Uansett hvem som ser.

Poenget er at utseende spiller ingen rolle, det er jo egentlig en ENERGI som besøker oss, en intelligent energi!
Og den viser seg slik det passer best for hver enkelt...

Eller ?

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Var på besøk hos en dame på 65 i helgen, hun hevder å ha nær kontakt med sin guide MITCHA, som er NAVAHO.... Nok en indianer folkens. Damen vet masse om det livet guiden hennes levde som Mitcha. Men hvorfor viser han seg som akkurat den inkarnasjonen? Fordi han syns det er kult? Han er ung og pen og høvdingsønn så klart det er stas...


Forøvrig mange ulike mennesker som har sett og beskrevet Mitcha på samme måte for denne damen, ned til detaljer som smykker for eksempel.

Er det bare fordi han egentlig er litt kry av stasen eller?
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Leah skrev:Var på besøk hos en dame på 65 i helgen, hun hevder å ha nær kontakt med sin guide MITCHA, som er NAVAHO.... Nok en indianer folkens. Damen vet masse om det livet guiden hennes levde som Mitcha. Men hvorfor viser han seg som akkurat den inkarnasjonen? Fordi han syns det er kult? Han er ung og pen og høvdingsønn så klart det er stas...


Forøvrig mange ulike mennesker som har sett og beskrevet Mitcha på samme måte for denne damen, ned til detaljer som smykker for eksempel.

Er det bare fordi han egentlig er litt kry av stasen eller?
Kansje det var i den skikkelsen han føler han gjør best jobb ?
( valgt skikkelsen utifra det mennesket som skal hjelpes... ?)
Som nevnt i tidligere innlegg; tar man på seg en maske / drakt, så vil alle se deg med den....
Om jeg tar på meg STOOORE briller, vil alle se meg med de stoore brillene. Men jeg er vel den samme bak de eller ? ;-)

Enannen tanke er at Hjelpere har kansje diverse menneskelige "adferdsmønster", og ønsker å vise seg fra en "fin" side ?
Jeg foretrekker å bli tatt bilde av når jeg er velstelt og opplagt, ikke søndag morgen klokken 07.00..... etter en lørdag på byn...

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 227

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Octopuzzy skrev:Spirits er nødvendigvis nødt til å benytte symbolikk du kjenner til for at dere skal kunne kommunisere, så noe vil referere til deg selv og dine opplevelser. Jeg hadde ikke forstått f.eks om de hadde vist meg et tre og løsningsordet skulle vært Kabaala. Så da viser de meg noe annet, noe jeg kjenner.

Det finnes ingen rett eller gal metode. :wink:
Hmm... Vet ikke om du svarer til meg eller noen andre nå, men forstår ikke helt hva dette har med at noe ser alver e.l. å gjøre. Med mindre du mener alver er en form for symbolikk fra åndene?
Sist redigert av Eireen på 13 Jun 2005 14:41, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 109
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Da jeg var hos henne i helgen tenkte jeg hele tiden på diskusjonen her inne , hvorfor "alle" har en munk eller indianer. Det eneste jeg vet om min er at han har nordisk utseende, det vil vel stort sett si at han er lys i håret. Samme for meg da i grunn... men må innrømme at det er hyggelig å ha litt å knytte til forestillingen om en hjelper.

Men de viser seg som det de selv ønsker eller? For sjelen i seg selv har jo ikke utseende som en bestemt rase, alder eller kjønn? Vet om folk som har et barn som hjelper? Var ikke det rart? Sjelen er jo voksen?
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Leah skrev:Da jeg var hos henne i helgen tenkte jeg hele tiden på diskusjonen her inne , hvorfor "alle" har en munk eller indianer. Det eneste jeg vet om min er at han har nordisk utseende, det vil vel stort sett si at han er lys i håret. Samme for meg da i grunn... men må innrømme at det er hyggelig å ha litt å knytte til forestillingen om en hjelper.

Men de viser seg som det de selv ønsker eller? For sjelen i seg selv har jo ikke utseende som en bestemt rase, alder eller kjønn? Vet om folk som har et barn som hjelper? Var ikke det rart? Sjelen er jo voksen?
Interessante spørsmål du stiller Leah. Avdøde viser seg jo gjerne slik de var da i sitt jordiske liv, nettoppp fordi at gjuenlevende skulle gjenkjenne dem. Hvrofor en guide viser seg i indianerskikkelse e.l. er for meg vanskelig å forstå. Kanskje har det noe med symbolikk å gjøre slik Octopussy er inne på. Kanskje lettere å både akseptere og forstå kraften i en guide om han kommer igjennom som en indianer, enn som gamla i oppgangen?
Antall ord: 193
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Asbj. Aamot. PPVt skrev:Poenget er at utseende spiller ingen rolle, det er jo egentlig en ENERGI som besøker oss, en intelligent energi!
Og den viser seg slik det passer best for hver enkelt...

Eller ?

mvh Asbjørn
Også en flott tanke, men er det egentlig så enkelt? Mennesker påvirkes bevisst eller ubevisst av det de leser, det de opplever og av mennesker de møter og omgås med. Dessuten, at noen ser andre vesener enn de vanlige jordiske, betyr det at de eksiterer. Jeg mener, ingenting er vel så enkelt som å bløffe med enn å fortelle mennesker ting, de ikke kan henge på en knagg. Da er det vel annerledes med medium, for de vil kunne gi detaljert informasjon om avdøde som du kan kjenne igjen.
Antall ord: 131
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Irmelena Sara Sol skrev:
Leah skrev:Da jeg var hos henne i helgen tenkte jeg hele tiden på diskusjonen her inne , hvorfor "alle" har en munk eller indianer. Det eneste jeg vet om min er at han har nordisk utseende, det vil vel stort sett si at han er lys i håret. Samme for meg da i grunn... men må innrømme at det er hyggelig å ha litt å knytte til forestillingen om en hjelper.

Men de viser seg som det de selv ønsker eller? For sjelen i seg selv har jo ikke utseende som en bestemt rase, alder eller kjønn? Vet om folk som har et barn som hjelper? Var ikke det rart? Sjelen er jo voksen?
Interessante spørsmål du stiller Leah. Avdøde viser seg jo gjerne slik de var da i sitt jordiske liv, nettoppp fordi at gjuenlevende skulle gjenkjenne dem. Hvrofor en guide viser seg i indianerskikkelse e.l. er for meg vanskelig å forstå. Kanskje har det noe med symbolikk å gjøre slik Octopussy er inne på. Kanskje lettere å både akseptere og forstå kraften i en guide om han kommer igjennom som en indianer, enn som gamla i oppgangen?

Den godeste Mitcha har levd et indianerliv, han skulle bli høvding men døde før sin far. Men kan guider ta på seg et utseende som de ikke har hatt som menneske? DEt tror vi vel ikke no på vel :D

Enig med deg Irmelena, en indianer vil vi ha tillit til spirituelt. Men kanskje Mitcha har hatt en inkarnasjon som ** eller no også... Han har sikkert selv valgt å "være " Mitcha nå da? Han var vel lykkelig slik, og trivdes med indianer-imagen? Men hva med dette med barn som hjelpere?
Antall ord: 290

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Hvem har rett?

Innlegg av Eireen »

ToneG skrev:Ja, godt spørsmål egentlig. Men jeg har ikke noe godt svar..
Jeg ser faktisk alle de skikkelsene du ramset opp, å jeg ser dem både gjennom det tredje øyet og med åpne øyner.. For meg ser det virkelig ut, men mulig det kan være jo fantasibilder.. Jeg tror ikke det iallefall..
Siden flere som jeg etterhvert har blitt kjent med ser nøyaktig det samme som jeg selv gjør, så er jeg jo ganske sikker på at det er reellt da. Så lenge jeg føler hånden dems på skulderen, kjenner de stryker på håret, ja i det hele tatt føler nærværet må det jo være mere enn fantasi.. Men jeg tror ikke det er noe godt svar som alle blir fornøyde med.. Det virker egentlig bortkastet og bruke energi på å forklare slikt har jeg funnet ut.. :)
Jeg har også "sett" noen av disse ved hjelp av det 3. øye, men er likevel i tvil på om denne opplevelsen er reell eller et resultat av min tro. Og det var også litt av det jeg hadde i tankene da jeg skrev dette innlegget. Påvirkes vår oppfatning av verden, både den vi lever i og den vi ikke ser, av hva vi tror?

Jeg mener, jeg har spurt og lurt meg grønn på hva alver, utenomjordiske og engler gjør i hjelper/guiderollen, uten at dette har vært særlig fruktbart. Ville det ikke vært naturlig å få vite hvilke funksjoner de i såfall fyller? En "vanlig" jordisk kan man jo på en viss måte forstå hva kan bidra med. Misforstå meg riktig, jeg tror både på alver, kraftdyr og engler og har også "sett", men å si at disse er hjelpere/guider tror jeg er for enkelt. I allfall har jeg vansker med å godta det før jeg forstår hva deres oppgave på jorda er...

Forstår godt at du synes det er bortkastet energi å forsøke og forklare, for det har også jeg følt mang en gang. Likevel, jeg mener i allfall at det er viktig at vi stiller disse spørsmålene og forsøker å finne svar på dem, fremfor å bare godta.
Sist redigert av Eireen på 13 Jun 2005 15:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 376
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Leah skrev: Den godeste Mitcha har levd et indianerliv, han skulle bli høvding men døde før sin far. Men kan guider ta på seg et utseende som de ikke har hatt som menneske? DEt tror vi vel ikke no på vel :D

Enig med deg Irmelena, en indianer vil vi ha tillit til spirituelt. Men kanskje Mitcha har hatt en inkarnasjon som ** eller no også... Han har sikkert selv valgt å "være " Mitcha nå da? Han var vel lykkelig slik, og trivdes med indianer-imagen? Men hva med dette med barn som hjelpere?
Ja kanskje var det nettopp slik at Mitcha trivdes med indianer-imagen, hvem vet. Om det er slik skal i allefall jeg sørge for å vise meg i en kul skikkelse, når den tiden kommer. Det sørgelig er at hvilken skikkelse de kommer i, ser ut til å ha forbindelse med hvilke inkarnasjoner man har hatt, og da står jeg ikke særlig sterkt desverre. Så langt har regresjoner vist at jeg har vært ganske så stillferdig og kjedelig, så det må nok bli en stor skuffelse for den som får meg til hjelper. Bare kjedelige lille meg 8)

Barn som hjelpere har jeg faktisk både lest, lært og hørt lite om. Ikke har jeg sett noen heller, så er det sagt. Deler forøvrig Marions syn, ved å skille mellom hjelpere og guider, hvorav hjelpere er familie og guider har å gjøre med den spirituelle utviklingen, dersom man jobber med dette.

Hjelper i alternativ sammenheng, er ofte det Marion kaller guider. Skjønt noe skiller mellom disse.

Hvilke tanker har du om barn som hjelpere/guider?
Antall ord: 277
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Svar til Irmelena Sara Sol;
Jeg forholder meg ikke til alver og småfolket. Bor i 4.etasje i et murbygg i Oslo, så dårlig med slikt rundt meg :P . Vet folk som bor nære naturen snakker om disse, men jeg kan egentlig ikke kommentere mer enn at jeg hører på når de forteller, og hverken avviser eller tror spesielt på alver etc.

Generelt
Det er dessverre slik at ja, mange synes det er stas med en spesiell guide. Og jeg har ikke tall på alle jeg har møtt som mener de har vært Kleopatra i sitt forrige liv.
MEN det er ofte spirituelle mennesker som blir våre guider, og det er ikke slik at din guide BARE er din. Guidene har flere de hjelper samtidig. I følge ånden Alisha, som kommer igjennom Tone Nilsen når hun går i transe; "så er det 49 skoleringsnivåer på den andere siden, og man må være på et gitt nivå for å bli guide for andre jordlige".
Så det KAN jo være at guiden til dem damle damen er en indianer, vil ikke dømme henne nedenom og hjem av den grunnen. Men klart det er greit å ha litt sunn skepsis oppe i alle disse historiene. :wink:
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Irmelena Sara Sol skrev:
Leah skrev: Den godeste Mitcha har levd et indianerliv, han skulle bli høvding men døde før sin far. Men kan guider ta på seg et utseende som de ikke har hatt som menneske? DEt tror vi vel ikke no på vel :D

Enig med deg Irmelena, en indianer vil vi ha tillit til spirituelt. Men kanskje Mitcha har hatt en inkarnasjon som ** eller no også... Han har sikkert selv valgt å "være " Mitcha nå da? Han var vel lykkelig slik, og trivdes med indianer-imagen? Men hva med dette med barn som hjelpere?
Ja kanskje var det nettopp slik at Mitcha trivdes med indianer-imagen, hvem vet. Om det er slik skal i allefall jeg sørge for å vise meg i en kul skikkelse, når den tiden kommer. Det sørgelig er at hvilken skikkelse de kommer i, ser ut til å ha forbindelse med hvilke inkarnasjoner man har hatt, og da står jeg ikke særlig sterkt desverre. Så langt har regresjoner vist at jeg har vært ganske så stillferdig og kjedelig, så det må nok bli en stor skuffelse for den som får meg til hjelper. Bare kjedelige lille meg 8)

Barn som hjelpere har jeg faktisk både lest, lært og hørt lite om. Ikke har jeg sett noen heller, så er det sagt. Deler forøvrig Marions syn, ved å skille mellom hjelpere og guider, hvorav hjelpere er familie og guider har å gjøre med den spirituelle utviklingen, dersom man jobber med dette.

Hjelper i alternativ sammenheng, er ofte det Marion kaller guider. Skjønt noe skiller mellom disse.

Hvilke tanker har du om barn som hjelpere/guider?




Her er min teori om barn som guide. Ihvertfall dette tilfellet. En jeg kjenner så guiden sin da han selv var barn og da viste hun seg som ei lita jente. Kanskje har hun i ettertid beholdt samme alder bare for å vise at hun er den samme. Og det er GUIDEN jeg også mener ja, ikke avdøde slektninger.
Antall ord: 340

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Octopuzzy skrev:Svar til Irmelena Sara Sol;
Jeg forholder meg ikke til alver og småfolket. Bor i 4.etasje i et murbygg i Oslo, så dårlig med slikt rundt meg :P . Vet folk som bor nære naturen snakker om disse, men jeg kan egentlig ikke kommentere mer enn at jeg hører på når de forteller, og hverken avviser eller tror spesielt på alver etc.

Generelt
Det er dessverre slik at ja, mange synes det er stas med en spesiell guide. Og jeg har ikke tall på alle jeg har møtt som mener de har vært Kleopatra i sitt forrige liv.
MEN det er ofte spirituelle mennesker som blir våre guider, og det er ikke slik at din guide BARE er din. Guidene har flere de hjelper samtidig. I følge ånden Alisha, som kommer igjennom Tone Nilsen når hun går i transe; "så er det 49 skoleringsnivåer på den andere siden, og man må være på et gitt nivå for å bli guide for andre jordlige".
Så det KAN jo være at guiden til dem damle damen er en indianer, vil ikke dømme henne nedenom og hjem av den grunnen. Men klart det er greit å ha litt sunn skepsis oppe i alle disse historiene. :wink:


Gerd er nok blant dem som virkelig har en indianer. 8) Men skepsis er bra... Jeg for min del vet om TO Hatshepsut som begge er inkarnerte i dag, pluss sønnen til Hatshepsut. Sønnen til Hatshepsut har forresten vært Mona Lisa også. så det så. Er det rart folk rister på hodet av oss "alternative".
Antall ord: 273

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Leah skrev:Her er min teori om barn som guide. Ihvertfall dette tilfellet. En jeg kjenner så guiden sin da han selv var barn og da viste hun seg som ei lita jente. Kanskje har hun i ettertid beholdt samme alder bare for å vise at hun er den samme. Og det er GUIDEN jeg også mener ja, ikke avdøde slektninger.
Jeg tror ikke vi kan snakke om alder på våre Hjelpere og Guider åp samme måte som vi snakker om alder på barn og voksne "levende".

Hos "oss" så har ett barn kunnskap på nivå med - ja - ett barn.
Og et "voksent" menneske har et "voksents" kunnskaper og erfaring.
Jeg tror nemlig IKKE at våre Hjelpere og Guider har slike begrensninger !

Aldersmessig , hvis vi skal kunne bruke det som ett bilde, så har våre Hjelpere og Guider mange flere "år's" erfaringer enn hva noe menneske kan ha.
(Adam inklusive -som iflg bibelen ble over 900 år....)

Hva en Hjelper eller Guide viser seg som, hva spiller egentlig det for noen rolle ?
Om en Hjelper / Guide viser seg som barn, Dragqueen, Indianer, Heksedoktor, Klok Gammel Dame, Hvit Rein, Ørn, Ravn, eller tilogmed en Blomst ( ! ), det betyr i praksis ingenting !
Det er HVA denne Hjelperen / Guiden GJØR som er avgjørende !
Kjønn er også like irrelevant, mener jeg !
Iflg de somtror på reinkarnasjon, kommer man av og til som han, og av og til som hun. mao; som begge deler!

Nei, folkens, Uansett hvordan våre Hjelpere og Guider viser seg, så skal VI være takknemlige for at vi får se de UANSETT måte å vise seg på !

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links