Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvem har rett?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Ja enig med deg Tone, jeg lar det også bero i trygg forvissning om at jeg ser sammenhengen en dag. Men likevel innrømmer jeg gjerne at det var en herlig opplevelse å besøke en dame som kanaliserer hjelpere, og faktisk få snakke med guiden min med ord. Klem!
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Hvem har rett?

Innlegg av snuppedilla »

ToneG skrev:Jeg har egentlig ikke så stort behov for å vite hva og hvorfor.. Fordi det er ikke viktig... Hadde det vært viktig for oss ville vi fått vite det..
Jeg føler at jeg får vite hva og hvorfor med tiden, og jeg får vite det fortere om jeg ikke bruker så mye energi på å søke.. '
Jeg søkte ikke etter åndeverdenen, den kom til meg.. Jeg så Ånder før jeg visste hva Ånder var.. Derfor tror jeg at jeg får vite det om det er meningen jeg skal vite det.. Hmmm jeg er litt enkel sånn :)
Men jeg skal innrømme jeg er litt nyskjerrig :)
det du sier nå, er egentlig fabelaktig :D for det er noe av det samme jeg tenker, man skal også være et barn underveis, opplev, sans og ta det som det kommer, er det ment så er ment å skje, å få svar etc... :) så du er ikke enkel men beholder barnets måte å oppleve ting på, noen kanskje stresser litt mer eller tror det må være sånn og sånn, mn hvorfor kan det ikke oppleves like forskjellig som det er kroppsfasonger ute og går?
Antall ord: 202
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

:D ToneG:Neida,ikke bortkastet energi å forklare.Svaret er godt nok for meg!Jeg "ser" ikke,men føler sterkt hver dag at "noe"/"noen" er hos meg eller i nærheten.Men om vi prøver å overbevise andre som absolutt ikke er interessert,er helt lukket:Da er det sørgelig bortkastet energi! :wink:
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links