Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Noen som har hatt noe å gjøre med Graham Bishop??
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
Noen som har hatt noe å gjøre med Graham Bishop??
Hvilke erfaringer har dere som har vært i kontakt med Graham >Bishop? Skjønner jo at man ikke kan si noe negativt her om der er noe slikt å si; så da kan dere sende det på pm.
Positive erfaringer kan vel postes her.
Hadde vært fint med svar før jeg bruker penger på mannen.
Antall ord: 57
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Spør Wiz :twisted:
Nei, seriøst: Det er en del av de tidligere medlemmene som hadde mye pent å si om ham.
Jeg har ikke vært på noen av demoene hans, men det er vel kanskje fordi jeg har mer sans for Marion og sliter litt med å bli overbevist om ham....Dette har mer med meg og gjøre enn han, så du kan sikkert stole på din egen magefølelse.
Kanskje det ligger igjen noen gamle tråder om tidligere demoer et sted her inne?
P.S. Det ligger en haug med gamle tråder om ham her...
hjemmesiden http://www.spirit-of-life.com/
Nei, seriøst: Det er en del av de tidligere medlemmene som hadde mye pent å si om ham.
Jeg har ikke vært på noen av demoene hans, men det er vel kanskje fordi jeg har mer sans for Marion og sliter litt med å bli overbevist om ham....Dette har mer med meg og gjøre enn han, så du kan sikkert stole på din egen magefølelse.
Kanskje det ligger igjen noen gamle tråder om tidligere demoer et sted her inne?
P.S. Det ligger en haug med gamle tråder om ham her...
hjemmesiden http://www.spirit-of-life.com/
Antall ord: 107
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
Re: Noen som har hatt noe å gjøre med Graham Bishop??
Jeg er litt skeptisk til han, men han gjorde det ok i åndenes makt.fjottemor skrev:Hvilke erfaringer har dere som har vært i kontakt med Graham >Bishop? Skjønner jo at man ikke kan si noe negativt her om der er noe slikt å si; så da kan dere sende det på pm.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 13 Des 2004 23:30
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Tyristrand
- Blitt takket: 1 gang
De forskjellige mediumene er dyktige på forskjellige områder og demo er ikke nødvendigvis Bishop sitt prioriterte område. Han jobber med dirkete med spirits, og da spesielt en spirit som kaller seg Dr.Karl.
Jeg har lært utrolig mye på kursene hos Bishop. Han forklarer hvordan ting henger sammen, og så jobber spirits direkte gjennom han. Han har max 18 på kurs hos seg, og de kursene han holder i Danmark der er vi max 12 personer. (Marion hadde omlag 60 personer og 25 på videregående, SilvaUltraMind hadde 100 og ett kurs var det 400 personer på).
Alle mediene underviser forskjellig. Marion er armer og bein, og en liten diva, MEN en veldig hyggelig diva. Iris Hall er en 75 år gammel dame med glimt i øyet, og ru stemme. Jette Harthimmer er en sporty, direkte og disiplinert dame. Og Bishop er en lavmelt, rolig og tidligere data ansatt fyr, som jobber kjører kursene slik spirits vil at han skal det.
Jeg skal på mitt 3.kurs med ham nå til helgen 18.-19.juni, og jeg har kommet inn på Troldmandsskolen som er 12 helger over 18 mnd. Der begynner jeg i november.
"Noen liker mora, og andre liker datra" heter det. Så det gjelder å finne seg en lærer man er komfortabel med og kan relatere seg til. Men vil du lære noe og virkelig utvikle deg, så anbefaler jeg Bishop.
Jeg har lært utrolig mye på kursene hos Bishop. Han forklarer hvordan ting henger sammen, og så jobber spirits direkte gjennom han. Han har max 18 på kurs hos seg, og de kursene han holder i Danmark der er vi max 12 personer. (Marion hadde omlag 60 personer og 25 på videregående, SilvaUltraMind hadde 100 og ett kurs var det 400 personer på).
Alle mediene underviser forskjellig. Marion er armer og bein, og en liten diva, MEN en veldig hyggelig diva. Iris Hall er en 75 år gammel dame med glimt i øyet, og ru stemme. Jette Harthimmer er en sporty, direkte og disiplinert dame. Og Bishop er en lavmelt, rolig og tidligere data ansatt fyr, som jobber kjører kursene slik spirits vil at han skal det.
Jeg skal på mitt 3.kurs med ham nå til helgen 18.-19.juni, og jeg har kommet inn på Troldmandsskolen som er 12 helger over 18 mnd. Der begynner jeg i november.
"Noen liker mora, og andre liker datra" heter det. Så det gjelder å finne seg en lærer man er komfortabel med og kan relatere seg til. Men vil du lære noe og virkelig utvikle deg, så anbefaler jeg Bishop.
Antall ord: 239
Hide post links |
Octopuzzy skrev:
Vilya
Det hadde vært veldig interessant dersom du kunne fortelle litt mer om Graham Bishops alternativ til reinkarnasjon. Han sier jo at han har fått en annen forklaring fra de åndene han samarbeider med, og at denne er for inviklet til at han kan gi en kortfattet forklaring. ( Dette var noe han sa da han var på nettmøte etter åndenes makt og det var flere som spurte om reinkarnasjon) Har lurt på dette siden.Så det gjelder å finne seg en lærer man er komfortabel med og kan relatere seg til. Men vil du lære noe og virkelig utvikle deg, så anbefaler jeg Bishop.

Vilya
Antall ord: 110
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 20
- Lokalisering: Bergen
Litt ut off topic. Jeg har aldri vært på noen ut av "happeningene" hans, men jeg så ham tilfeldigivs i en butikk sammen med damen hans. Han var overraskende lav! Jeg hadde forestillt meg ham som ganske høy, men han var på høyde med meg, og jeg er 1,67 ca! 

Antall ord: 54
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Hide post links |
Ham er veldig liten ja. Men jeg leste en artikkel om han på en skepsis-side i Danmark. Forskere mener han er en av de minst imponerende av alle falske medier. De mener jo alle er fake da, men poenget er; Man kan ikke påstå at et medie er imponerede utfr hvordan de forklarer en åndeverden. Det er klin umulig fo oss å sjekke opp sånn på stående fot. Skal medier imponere må de komme med hardcore bevis. Feks slik som Tone Nilsen går i transe. Men det i seg selv er heller ikke imponerende så lenge medier bare sier opplagte ting som enhver kan si rett fra fantasien.
Når det gjelder Bishop sin reinkarnasjonslære så brukte jeg flere timer her om dagen for å finne den på bl.a Gaia, men den er borte. Noen sa at den kunne være borte etter at noen hacket forumet.
Uansett medier bør vi begynne å stille skikkelige krav til dem. Stort sett så etterlater de seg flere spm enn svar.
Når det gjelder Bishop sin reinkarnasjonslære så brukte jeg flere timer her om dagen for å finne den på bl.a Gaia, men den er borte. Noen sa at den kunne være borte etter at noen hacket forumet.
Uansett medier bør vi begynne å stille skikkelige krav til dem. Stort sett så etterlater de seg flere spm enn svar.
Antall ord: 173
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 22 Apr 2005 13:56
- 20
- Lokalisering: Bergen
Hvor mye fake han er, har ikke jeg noe lyst til å uttale meg om. Jeg har egentlig bare sett ham på tv, og det jeg så virket nå greit liksom. Så jeg vet ikke jeg. Det er uansett greit å ta det meste med en klype salt, særlig når det som blir sagt ikke lar seg så lett bevises!
Antall ord: 60
Kanskje er jeg tilbake, kanskje ikke. Vi får se hva tiden bringer!:)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Wiz, når det gjelder Bishop så har han gått i transe snart i 15 år, i forskjell til Tone hvor det begynte å skje med henne for snart ett år siden.
Du har selv sett hva som skjedde med Tone, og så kan du jo prøve å lese artikkelen skrevet om Tone i siste NORSK UKEBLAD. Der viser tydlig journalisten ingen tegn på å ha sett noe som helst, ei heller ha insikt nok til å forstå hva som har skjedd rett foran øynene for henne.
Jeg har sett Bishop i transe mange ganger, senest nå på søndag, så fatter ikke hva du snakker om Wiz *irritert over vås uttalelser og egendefinerte kriterier for hva som er et medium*. På søndag så kom en spirit igjennom som talte til oss, og da han beveget seg i rommet var energien til spirits så sterk at jeg fysisk ble presset tilbake i stolen jeg satt i. Det flimret rundt ham av energi med en aura som var fra side til side omlag 3 meter. Temperaturen i rommet steg så vi alle fikk øyeblikkelige hetetokter, og svetten til Bishops kropp rant nedover skjorteryggen hans.
Det er dessuten IKKE alle medium som går i transe. Alle får forskjellige oppgaver av spirit.
Jeg har bare fått tegnet kort versjonen av Bishops teori ang reinkarnasjon, så jeg kan ikke fortelle mer om dette før jeg vet mer selv. Utdannelsen hans går over 18 mnd og jeg har så vidt begynt på den stien. Men jeg kan fortelle alt det andre som skjedde i helgen senere.
Nå skal jeg grille med venner, St.Hans og greier gitt.
Du har selv sett hva som skjedde med Tone, og så kan du jo prøve å lese artikkelen skrevet om Tone i siste NORSK UKEBLAD. Der viser tydlig journalisten ingen tegn på å ha sett noe som helst, ei heller ha insikt nok til å forstå hva som har skjedd rett foran øynene for henne.
Jeg har sett Bishop i transe mange ganger, senest nå på søndag, så fatter ikke hva du snakker om Wiz *irritert over vås uttalelser og egendefinerte kriterier for hva som er et medium*. På søndag så kom en spirit igjennom som talte til oss, og da han beveget seg i rommet var energien til spirits så sterk at jeg fysisk ble presset tilbake i stolen jeg satt i. Det flimret rundt ham av energi med en aura som var fra side til side omlag 3 meter. Temperaturen i rommet steg så vi alle fikk øyeblikkelige hetetokter, og svetten til Bishops kropp rant nedover skjorteryggen hans.
Det er dessuten IKKE alle medium som går i transe. Alle får forskjellige oppgaver av spirit.
Jeg har bare fått tegnet kort versjonen av Bishops teori ang reinkarnasjon, så jeg kan ikke fortelle mer om dette før jeg vet mer selv. Utdannelsen hans går over 18 mnd og jeg har så vidt begynt på den stien. Men jeg kan fortelle alt det andre som skjedde i helgen senere.
Nå skal jeg grille med venner, St.Hans og greier gitt.

Sist redigert av Octopuzzy på 23 Jun 2005 17:45, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 277
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Bishop har masse humor og bare ler når vi kaller ham en hobit. Det er faktisk slik at han er den høyeste mannen i sin famile, så DE må jo da være virkelig små 

Antall ord: 37
Hide post links |
Jeg mente ikke noe negativt om Tone. Hun er overbevisende nettopp ford hun transfigurerer. Bishop gjør ikke det, såvidt jeg vet. Og så lenge en person ikke overbeviser sånn som Tone N gjør så kan det være fake når ånden bare sier helt generelle ting.
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Vel Wiz, Graham Bishop transfigurere med hele kroppen, ikke bare ansiktet. Han brukte å besøke en rød sirkel i London og der transfigurerer han slik at klærne også forandrer seg, ikke bare ansiktet slik Tone gjør per i dag.
Og han har flere spirits som kommer igjennom ham. Og da sitter ikke spirits bare på en stol, men går rundt i lokalet også.
Så Bishop er et meget sterkt medium. Jeg med flere har overvært dette flere ganger.
Og han har flere spirits som kommer igjennom ham. Og da sitter ikke spirits bare på en stol, men går rundt i lokalet også.
Så Bishop er et meget sterkt medium. Jeg med flere har overvært dette flere ganger.
Antall ord: 83
Hide post links |
Ok, håper du kan forteller mer om dette etterhvert da. Eller bare si hva kortversjonen er. Beklager hvis jeg maser nå, men dette er noe jeg har lurt på siden det nettmøtet. Har forsøkt å finne det ut selv, men jeg har ikke klart å finne noe mer om temaet på sidene til Bishop. Vet ikke helt hvor ellers man kan lete.Octopuzzy skrev: Jeg har bare fått tegnet kort versjonen av Bishops teori ang reinkarnasjon, så jeg kan ikke fortelle mer om dette før jeg vet mer selv. Utdannelsen hans går over 18 mnd og jeg har så vidt begynt på den stien. Men jeg kan fortelle alt det andre som skjedde i helgen senere.
Vilya
Antall ord: 121
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 21:14
- 20
Octop. så gøy at du har kommet inn på trolmandskolen. Kan jeg få høre mer? Kan godt ta det på mail. 

Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Troldmandsskolen begynner i november. Jeg har foreløpig gått Spirit-of-Life I + II + III. Har også gått andre kurs med bl.a Iris Hall, Marion Dampier-Jeans, Jette Harthimmer, Silva Ultra Mind, Tone Nilsen og andre mindre samlinger. Samt vi sitter i sirkel 1 gang i uken, siden desember.
I sirkelen har jeg lært svært mye. Det er der selve treningen foregår. På kursene får vi verktøy som man kan ta med ut og trene sammen med andre på.
I sirkelen har jeg lært svært mye. Det er der selve treningen foregår. På kursene får vi verktøy som man kan ta med ut og trene sammen med andre på.
Antall ord: 87
Hide post links |