Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Hei
Noen som kan hjelpe meg med å tyde detta?
Noen ganger når jeg sover kommer det en snikende grusom vond lukt,
når jeg våkner er den der fremdeles. Jeg kjenner lukten og jeg kan smake den, den lukter/smaker som sur-råtten-søt smak/lukt.
Håper det er noen som kan si meg hva dette kan være.....
Sett inn litt lukt der inne.. Brenn litt røkelse ol.. Så merker du kanskje ikke lukten.. Kan jo være psyken som spiller deg et puss..
Det er nok ikke Ånder.. De kan lukte, men om du ikke kan føle dem så er det ikke sikkert du kan lukte dem heller..
Hei ToneG
Det som er så rart er at det er bare jeg som kjenner lukta, jeg har vekket min mann når den lukta er der men han kjenner ikke noe. lukta forsvinner like brått som når den kommer....
Regner med at du har utelukket alle andre mulige årsaker?
Har du lagt merke til hvilke tidspunkt lukten kommer på ? Isåfall kanksje det kunne være en ide å merke seg når lukten kommer og går ?
Har opplevd noe lignende selv, men det forsvant etter hvert.
Har lurt meg grønn på den rare lukta jeg også, ryddet og vasket, luftet og duftet hele huset x antall ganger, men lukten var fortsatt der.
Er det noen spesielle rom lukten kommer på ?
Antall ord: 83
You're here because you know something. What you know, you can't explain. But you feel it. You felt it your entire life. That there's something wrong with the world. It is this feeling that has brought you to me. http://paranormal.skogbrott.com/
Driver du med noe slags åndelig utvikling for tiden ?
Eller søker du kontakt med det ukjente ?
Tror det er nokså usansynelig, men har lest et par steder at dersom du har utløst kundalini energi så kan det skape vondt lukt. Isåfall ville jeg undersøkt om jeg hadde noen av symptomene der.
Hvis ikke kanskje du bør stikke på shell og kjøpe en wunderbaum.
Antall ord: 69
You're here because you know something. What you know, you can't explain. But you feel it. You felt it your entire life. That there's something wrong with the world. It is this feeling that has brought you to me. http://paranormal.skogbrott.com/
he he den var fin. de skal jeg kjøpe. bra tips
Nei jeg tror ikke jeg styrer med åndelig utvikling...
Jeg syrer med det samme gamle, spells, pendel, tarot osv.
Jeg lurer på om det rett og slett ikke kan handle om gasser som dannes/samler seg i spiserøret. Når du våkner og begynner å røre på deg og puste på en annen måte enn når du sover, slippes gassene ut av den lille lommen de har dannets i. Siden lukt består av partikler setter noen av disse seg i nesen og munnhulen på deg slik at du kan kjenne lukten en lang stund som om den fremdeles befant seg i rommet, enda den egentlig løste seg opp nesten umiddelbart.
Som et eksempel - pleiere som steller og vasker eldre som ikke kan holde på tarminnholdet lenger føler ofte at lukten av avføring følger med dem hjem selv etter en grundig dusj og en ordentlig neseskylling med saltvann! Og det er bare de selv som kjenner denne lukten, ingen andre.
Antall ord: 149
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Huff, synes beskrivelsen passer til gamle sjølik. Har vært med på å ta opp et da jeg kjørte ambulanse. Det luktet råtten agurk.Søt lukt.
Har ihvertfall mistet lysten på agurk.
Antall ord: 35
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her