Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynEr det noen her som tviler ??

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

snuppedilla skrev:
Heia skrev:Vel, du kan jo være et indigobarn type I :roll: . Da kan du nok føle deg utenfor fordi sjelen din er høyere utviklet. Din oppgave er derfor, sammen med andre indigobarn og krystallbarn, å hjelpe til med oppstigningen. M.a.o. å hjelpe dine omgivelser til å åpne seg for ny tids energi. :wink:
mener du meg? at jeg er et indigo barn? hva ligger i utrykket indigobarn? hvis jeg er et sånt et så er jeg sikker på at slike synes verden mangler fryktelig mye balanse he he... men likevel noe vakkert er det i alt det heslige som foregår på planeten vår ja... liker å skrive dikt og dette er ofte et hett tema i mine dikt.. balansegangen... og hvor den helvetes vektskåla er :twisted: ikke minst uansett hva, uansett skal man gå på og ikke gi seg!! aldri (med innbitte tenner he he :wink: )
Vel, tenkte egentlig på Kira. Bare gjettet på typen, da...tror vel kanskje egentlig at hun er mer type 4...?

Indigobarn er jo de barna som ble født i økende grad etter 2. verdenskrig. Idag antas det at 95% av barna som blir født frem til ca. 2012 er indigobarn, mens de resterende er "vanlige" eller krystallbarn. Regnbuebarna kommer visstnok enda senere.
Det spesielle med indigobarn er at de er eldre sjeler. Dermed har de også en personlighet som ikke like lett passer inn i denne verden lenger. (Mange barn som får diagnosen ADHD er indigobarn.)
Indogobarnas livsoppgave skal være å klargjøre og bistå befolkningen under oppstigningen. Det skilles mellom fire "personlighetstyper" innen indigobarna. Jeg bare tippet på Kira, med en type som er ganske "nøytral", men egentlig tror jeg hun er en type 4...Det er vel kanskje de fleste som havner her inne??? (den interdimensjonale personlighet)
Det er masse informasjon om indigobarn på nettet. Bare søk på indigochildren på en hvilken som helst søkemotor....
Antall ord: 324
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

altså,ingen ``hører``vel egentlig ikke til her..jeg mener,vi er her for å lære,mn vi kommer jo fra ett anna steds..
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Hmmm.. kuli...Men men.. Har alltids lurt åp hvorfor jeg kan så mye, og hvorfor jeg greier å snakke om diverse temaer uten å ha lest en dritt på det eller hørt det... :S Har alltid vært et menneske som forstår, men veit ikke hvorfor.. :roll:
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Vi hører alle hjemme her!! Det er jo en grunn til at vi er på Jorden, å det er for å lære.. Vi lærer jo ikke noe av å sitte å lengte... Hender jeg kikker mot stjernene å lengter til et bedre sted da..
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

var ikke det jg mente da :P vi kommer fra ett annet sted,mn er her for å lære..

:)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

shocola skrev:altså,ingen ``hører``vel egentlig ikke til her..jeg mener,vi er her for å lære,mn vi kommer jo fra ett anna steds..

hehe. Genialt. Vi hører alle like mye/lite til her....
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kittana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mai 2005 02:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fetsund

tja

Innlegg av Kittana »

Lurte i grund brare på om det var andre som følte det sånn jeg, ikke om noen var mere verdt enn andre !
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: tja

Innlegg av Hecate »

kira skrev:Lurte i grund brare på om det var andre som følte det sånn jeg, ikke om noen var mere verdt enn andre !
Regner med at dette var myntet på mitt innlegg. Isåfall har jeg aldri sagt at indigobarn er mer verdt enn andre, de er bare annerledes. Annerledes DNA.
Antall ord: 54
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kittana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 118
Startet: 22 Mai 2005 02:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fetsund

blandet

Innlegg av Kittana »

Sorry ... blandet 2 tråder, var ikke til noen her.
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ulva
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 14 Jan 2005 15:18
19
Kjønn (valgfri): Kvinne

Innlegg av Ulva »

Åja, jeg det er en tanke som har vært hos meg siden jeg var liten, at jeg føler meg overhode ikke hjemme her. Jeg trives her, det gjør jeg, men føler meg "feilplassert" på en måte... ikke her jeg hører hjemme...
Antall ord: 47
Livet er ikke et problem du skal løse, livet er et mysterium du skal oppleve.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 443
Startet: 03 Mai 2005 22:22
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

Ja, men jeg har ikke selvtillit av å gjøre et poeng ut av følelser. Vi kan ikke sammenligne følelser da vi alle vil forklare våre følelser forskjellig og bare skape forvirring.

Men vil dere virkelig vite hvorfor noen ikke føler at de er ment for et liv på jorden? Om vi noen gang kommer frem til sannheten, så tror jeg den vil være ganske forvirrende og dyster, siden evolusjonen har sine sløve kniver i skuffen for å kunne utvikle seg.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links