Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerNye evner

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Nye evner

Innlegg av Feel »

Hei! Jeg har så lyst til å dele med dere min mors nye evner. Det har gått et års tid siden jeg "åpnet" meg for at det fantes mer mellom himmel og jord enn hva folk flest tror. Jeg fant også ut at jeg har healende evner.
Gjennom denne "åpningen" min, har jeg ofte diskutert med min mor alt det "rare" jeg har opplevd. Dette har igjen resultert i at hun har blitt mer åpen. Jeg mener selv at hun også har healende krefter (varme hender), men på det øret vil hun ikke høre. Men istedet så har hun helt nylig begynt å "se".
Jeg følte her om dagen at jeg fikk besøk av hjelperen min. Da kunne hun fortelle meg om et hvitt lys som omringet meg, og ut av lyset kom det en dame. Hun kunne beskrive henne som en ung dame med lyst kort krøllete hår.
Etter denne opplevelsen har hun ved flere anledninger kunnet "se" "folk" som hadde tilknytning til andre personer (tror det er hjelperne hun ser). Det jeg lurer på er hvorfor viser de seg for henne nå. Hun har aldri tidligere sett dem!
Antall ord: 194
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Er nok fordi hun har åpnet seg for dette..enkelt og greit..slettet blokkeringer hun hadde osv.Har du også tenkt på kjedereaksjon!Du sier du har snakket med henne om dine åpenbaringer innenfor det paranormale..hun har nok tatt dette til seg..at du på en måte har gitt en en dytt!Når jeg snakker om kjedereaksjon..har det seg ofte sånn at feks. hvis noen i familien har en dårlig periode eller bra..kan det smitte over på noen kjente eller nære!Tenk over det, er faktisk mye sant i det!
Sist redigert av skytte på 13 Jun 2005 15:56, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

skytte skrev:Er nok fordi hun har åpnet seg for dette..enkelt og greit..slettet blokkeringer hun hadde osv.
Vil det si at hun har "egentlig" kunnet dette hele tiden?
Antall ord: 30
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Feel skrev:
skytte skrev:Er nok fordi hun har åpnet seg for dette..enkelt og greit..slettet blokkeringer hun hadde osv.
Vil det si at hun har "egentlig" kunnet dette hele tiden?
Hvorfor skal det si det egentlig???Uansett..hun ser det nå..så hun er åpen for det nå!ikke tenk så hardt på det..flyt med..kult da at hun har evnen :)
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Feel skrev:
skytte skrev:Er nok fordi hun har åpnet seg for dette..enkelt og greit..slettet blokkeringer hun hadde osv.
Vil det si at hun har "egentlig" kunnet dette hele tiden?
Hvorfor skal det si det egentlig???Uansett..hun ser det nå..så hun er åpen for det nå!ikke tenk så hardt på det..flyt med..kult da at hun har evnen :)
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Ja, kult det! :D
Antall ord: 3
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

kult det da ^^ skulle ønske jeg kunne se hjepere o.l :\
Antall ord: 11
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Samboeren min kunne ikke noe særlig om alt dette da vi ble sammen. Men nå har han god kontakt med sin avdøde farfar og får mye hjelp av ham. Sambo ser ikke så mye per i dag, men han senser når vi har "besøk" og han begynner å merke når min guide er hos meg og er veldig intens og "pratesyk".

Så ja, han åpnet i bekjennskap med meg.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Octopuzzy skrev:Samboeren min kunne ikke noe særlig om alt dette da vi ble sammen. Men nå har han god kontakt med sin avdøde farfar og får mye hjelp av ham. Sambo ser ikke så mye per i dag, men han senser når vi har "besøk" og han begynner å merke når min guide er hos meg og er veldig intens og "pratesyk".

Så ja, han åpnet i bekjennskap med meg.
Spennende dette! Det ser ut som han, som min mor, måtte ha "hjelp" for å åpne seg! :D
Antall ord: 93
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Innlegg av Borte.. »

Angående det med å åpne seg, hvordan fjerne en alle sperrene. Flere sier at meditasjon hjelper, men hva om en ikke klarer å visualisere seg??
Måtte bare spørre.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
skytte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 167
Startet: 01 Jun 2005 02:13
18

Innlegg av skytte »

Vermilion Oriol skrev:Angående det med å åpne seg, hvordan fjerne en alle sperrene. Flere sier at meditasjon hjelper, men hva om en ikke klarer å visualisere seg??
Måtte bare spørre.
Da skal du kanskje ikke klare det..neida!Men du må ville det..på alle mulig måter tror jeg.Noen vet ikke at de vil og kan før det plutselig bare skjer!Tror ikke det hjelper å stresse for mye med sånn.Men meditasjon er en fin "trening" , på alle måter..
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Vermilion Oriol skrev:Angående det med å åpne seg, hvordan fjerne en alle sperrene. Flere sier at meditasjon hjelper, men hva om en ikke klarer å visualisere seg??
Måtte bare spørre.
Meditasjon er viktig for å bli kjent med seg selv. Åndelig utvikling er en lang mental prosess. Meditasjon er bare en del av prosessen med å åpne seg. Jeg holder på nå å prøve å utvikle meg til et medium. Men da må jeg gjøre mange forandringer inni hodet mitt, noe som tar lang tid.

Ikke søk evnene. La evnene komme til deg. Hvis du søker for hardt kan du gå glipp av mye.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Enig med Wiz, ikke streb for mye.

Og gi evnene en sjanse. Det er ikke alle som ser ting klart som en video foran seg. Noen senser gjennom kroppen, hørsel etc. Så vær åpen for de små forandringene.

Lykke til!
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

Kjæresten min har healende,varme hender. Han kan fjerne hodepine og menstruasjonsmerter. Men det som er så synd er at han nekter å gå kurs for å utvikle evnene sine yttligere.Personlig tror jeg han kunne hatt stor utbytte av et kurs,da jeg er helt sikker på at han kunne blitt en virkelig flink healer....det bor mye i den gutten.....
Men jeg skal ikke tvinge ham,kanskje de er en mening i at han ikke skal bli "flinkere"????
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Bruker han det så kommer han til å utvikle seg og bli en kjempeflink healer uten å nødvendigvis ta noe kurs!! Har han ikke lyst har han uansett ikke noe utbytte.
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links