Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
hei... jeg lurer på hva man ikke burde spørre om under en seanse? kanskje noen opplagte spm. som f.eks når man skal dø o.l men hvilke andre spm burde man ikke spørre om?
på forhånd takk!
Hva slags sceanse er det du snakker om? Kan virke som du mener Ouijabrettet.
Vel dumme spørsmål som; Er det djevelen jeg snakker med? Hvordan kan jeg bli rik fortest mulig? Kommer jeg til å bli gal? :twisted:
Dumme spørsmål, gir dumme svar.
Man skal aldri spørre spørre spørsmål angående penger, død eller andre spørsmål som du innerst inne vet ikke egentlig er aktuelle når det gjelder disse seansene. Man hplder normalt seanser for å kommunisere med åndene. Ofte har de en del på hjertet også. Det er mulig å spørre om hva som eventuellt vil skje i fremtiden, men på den andre siden finnes ikke tid. Så det som blir sagt kan skje i lang tid fremover. Hva er det du tenker å spørre om da(trenger ikke å svare hvis det er noe personlig)????
Med tanken på at du spør selv.
lauritsen skrev:hei... jeg lurer på hva man ikke burde spørre om under en seanse? kanskje noen opplagte spm. som f.eks når man skal dø o.l men hvilke andre spm burde man ikke spørre om?
på forhånd takk!
Mvh Laurits
Hei!
Nå vet ikke jeg hvilken seanse det er du har i tankene og det er derfor veldig vanskelig å gi tips. Dreier det seg om en ouijjaseanse hadde Octopuzzys noen gode råd, snakker vi om en seanse med et medium, ville jeg fulgt Vermillion Oriols råd.
Personlig ville jeg nok ha tenkt på hva jeg ønsker å få ut av en seanse. Spør om det som betyr noe for deg
Antall ord: 118
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.
Et vettug medium vil aldri svare på tullespørsmål. Dette fordi spirits ikke gir disse svarene, og da betyr det at mediumet ikke får svarene derfra men fra sin egen fantasi.