Jeg drømte at jeg gikk nedover gata her hjemme. Det var en mann som fulgte etter meg. Jeg var redd, prøvde å gå fortere, men ble hindret av noen tornebusker som hang seg på meg. Det gikk sakte, men jeg kom meg ned til nedgangen til huset vårt. Det første som møter meg er søplekassene som ligger veltet i nedkjørselen. Jeg tar fart og hopper over disse. Mannen blir stående litt på veien, før han prøver å komme etter. Halvveis ned til huset vårt stopper jeg, og en tanke slår ned i hodet mitt: "Dette er en mann som vil hindre meg i å møte "den andre verdnen"". Videre tenker jeg: "Det skal ikke skje, og det skal jeg bevise! Nå skal jeg vise at "den andre siden" bare er god. Det er ikke noe der som er skremmende. Det eneste som er skremmende og som kan skade meg er mennesker fra denne jordiske verdenen!"
Dermed åpner jeg liksom hjertet mitt. Jeg tenker at alle energier rundt meg tar bolig i meg, og lys flommet ut av meg. Hele meg var opplyst! (Ordet lysfontene dukket opp

Og da våknet jeg. Hadde en veldig god følelse inni meg, samtidig som jeg faktisk var litt redd han mannen som hadde fulgt etter meg. Jeg bor i et veldig gammelt hus, og har alltid tenkt at det er noen som går igjen her. Har aldri vært redd for å være alene her, men har blitt litt skremt av lyder noen ganger. Nå sitter jeg igjen med betryggende følelse. Vet at det eneste som kan skade meg eller gjøre meg utrygg her er hvis det er innbrudd/inntrengere her. Denne drømmen har virkelig vekket meg. Velger å tro at det er et skritt i riktig retning på veien mot mer kontakt med det alternative (eller er det noen andre som har noen teorier??). Ville bare dele det.....