Da jeg skulle legge meg fikk jeg besøk av en...jeg så bare energiene og følte dem.-Jeg ble faktisk litt redd denne gangen, og sa at hvis det var noe jeg kunne gjøre for "dem",så kom tilbake i drømmen min.-Altså når jeg sov...
Og da jeg omsider sovnet (etter å ha prøvd i i flere timer,følte meg så stresset...) fikk jeg besøk av en gutt i begynnelsen av tyve-årene.
Han sa han trengte hjelp til å komme seg over til den andre siden,og at jeg var den rette til å hjelpe ham. Så jeg satte meg ned i meditasjon for å finne konsentrasjonen,(i drømme altså)for så å klare å hjelpe ham over til den andre sia....
Jeg våknet i 4-5tida med en trykkende hodepine.Og den er der enda.....
Har sånn på følelsen av dette har vært en begivenhetsrik natt.-Men samtidig sier jeg til meg selv at det bare var en fin drøm.Men samtidig var alt så virkelig...
Det er jo igjen typisk at man drømmer om noe av det siste man tenkte på før man sovnet.... Hva tror dere?Hadde vært fint med litt feed back fra andre som kanskje har opplevd lignende,eller har noen kloke ord å komme med til en litt forvirret pike...