Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenDe fleste kornsirklene er ikke menneskeskapt

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Vi er uenige i dette. Greit nok det.

Du har mange intereassante poenger. Ja jeg har kilder fra dette møtet. Det er også blitt snakket om dette møtet på radio. Noen her som har hørt om FN møtet hvor de snakket om UFO fenomenet? Hadde vært morsomt hvis det kom frem her i tilegg.

Jeg kommer tibakel spørsmålene dine kimbara.


Men nå vil jeg fortelle kort, veldig kort hva jeg tror om hele ufo fenomenet. Kildene mine er disclosureproject og andre.

Jeg tror det finnes et korrupt militær i usa. Et som lyver, svindler og bidrar. En sub gruppe som har egne interesser som å tjene penger og ha makt. Denne grubben har kontakter militært og industriellt. Slik at i fremtiden nå så tror jeg planene deres vil være å Spre desinformasjon om ET's At noen er pene og se på, imens andre er små, stygge og lukter vondt. En slags rasisme.

Så blandt sivilie grupper diskuteres det mellom "gode og onde" Et's.

Jeg tror det hemmelgihe militære i usa har oppdaget liv i universet, skutt ned fartøy. Slik som f.eks Roswell. Og kopiert denne teknologien slik at de selv kan operer med noe som ligner en ufo. Altså en menneskeskapt ufo. - Disse vil i fremtiden bli brukt til å spre frykt og hat mot Et's slik at folk skal få en "ytre fiende" som Ronald Reagan også har snakket om i ulike taler. Dette har allerede skjedd over lengre tid. Bare se på usa. Hvor mange som er opptatt av det der.

Hva tjener det korrupte militære på å Dekke over, skjule og hemmeligjøre ufo fenomenet?
for det første så har ufo'er teknologi som gjør det mulig å fjerne miljø problemene vi har på jorden. Teknologien kan tilby ren energi som ikke foruenser. - Dette har konsekvenser for milliard industriene som olje og gas. Og dersom disse nye teknologiene blir offentlig kjent, så vil folk heller bruke dette enn olje og gas som både koster og forurenser. Det er en grunn for hvorfor ufo fenomenet skjules. Det er mange penger i spill.

En annen grunn er at disse subgruppene har eksperimentert mye med atferds kontroll, og tanke kontroll. Og har funnet ut at denne utenomjordiske teknologien er veldig avanset og utviklet og kan værekan brukes som våpnener. Våpen utvikling og makt er en annen grunn til at de ikke vil dele disse militære hemmlighetene. Uavhengige kilder viser at CIA har eksperimentert på mennesker og ulike midler for å kunne styre menneskers oppførsel. en kilde kan f.eks være denne:
http://www.regjeringen.no/Rpub/NOU/2003 ... DDPDFS.pdf

Med disse menneskeskapte ufo'ene så kan de skape indre bilder hos folk med elektromagnetiske stråler. Det finnes også flere uavhengige kilder på dette. dette kan vi skjønne brukes veldig taktisk i krigs sammenhenger. Dersom våpnenen blir så avanserte at de kan påvirke tankene til folk trådløs og på avstand så kan det bli for sent. Tror det er viktig at folk er klar over dette. og det er først når ting skjules oat makt og misbuk kan fortsette.

I 2001 kom flere mennessker høyt oppe i militæret, fra nasa og folk i det politiske system frem for å fortelle verden om hva som foregår. At liv i universet skjules. At det finnes ufo'er. Og at vi har kopiert dem opp og bruker kunnskapene på krigstaktikker. Fremfor å balansere verdens kontintenter med velstand. Forurensningen som tydeligvis lønner seg hvis vi fortsette å bruke olje og gas har også et alternativ.. men som er blitt holdt skjult.

Det finnes også relgiøse grupper. kanskje sekter som vi også har hørt om i det siste som fremstiller Ets som fæle og at vi må rense oss fra dem.... Så finnes det også grupper som snakker om dommedag og lignende. Dette er med på å spre frykt. Splitt og herks brukt av de militære gruppene slik at de kan ha kontroll, makt og kan fortsette å tjene penger ettersom vi "trenger" dem.

Det er mange i usa som snakker om abductions og slik. Det skjer som regel når de ligger i sengene før de skal sove. De har kanskje da blitt påvirket av elektromagnetiske bølger som er et våpen system som er designet for å skape opplevelser og intrykk.

Hele UFO fenomenet står forklart her. Denne gruppen er opptatt av å "avsløre" å få frem denne informasjonen til media og folk flest slik at det kan snakkesåpent rundt det. Og prøver å få en slutt på hemmeligholdelesen. Her er kilden som jeg mener forklarer det store bildet på en veldig bra måte:

http://www.raven1.net/greer1.htm

Skrevet av Dr. Greer som har samlet nå over 500 mennesker fra militæret, nasa, og flyåpnenet og andre grupper som har vært involvert i cover up eller som har jobbet på baser hvor de har kopiert opp og forsket på ufo'er. Gruppen heter forresten disclosureprosject.
Dr. Stephen M. Greer er ikke en pålitelig mann. Her er det snakk om en mann som ukritisk innlemrer løgnere og taskenspillere i organisasjonen sin, og aldri klarer å backe opp sine påstander.

Hans påstander om f.eks. "free energy" forblir påstander, da han ikke gir noe mer informasjon enn slikt han hevder å ha sett. Ingen rapporter, null testresultater av oppfinnelsen, ingen navn, ingen tall - men plenty med tåkeprat og hype.
Greer påstår at han har holdt i hånden en oppfinnelse som er istand til å samle inn energi fra omgivelsene og drive atskillige elektriske apparater, men at han ikke "har lov til" å fortelle noe videre om dette. En enkel måte å sikre seg på.

Slikt er han full av. Påstander, påstander, påstander, påstander...men ingen dokumentasjon eller bevis. Beklager, men denne mannen er rett og slett ikke til å stole på.
Antall ord: 1005
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

BA. skrev:
First Day skrev:Man skulle kunna säga att universum svarar på den vibration man sänder ut, på den attraktionspunkt man har, på tankarna man tänker och på hur man känner sig. Universum svarar inte på något som har manifesterats tidigare, utan istället på vibrationen man sänder ut nu. Universum skiljer inte mellan att faktiskt ha en miljon dollar och att tänka att man har en miljon dollar.

Attraktionspunkten handlar om vad du tänker, inte om vad som manifesteras.

Processen Virtuell verklighet går inte ut på att försöka laga något som gått sönder. Den handlar om att avsiktligt aktivera en "scen" i ditt eget sinne som får dig att sända ut vibrationer som matchar den och då du övar på att visualisera sådana tilltalande scener kan vibrationerna från dessa positiva känslor bilda ett nytt utgångsläge.

Det är det utgångsläget som beskrivs i Chilbolton, där individen ifråga lämnar ifrån sig vibrationer som ger återklang i universum. De flesta sänder ut merparten av sina vibrationer som svar på saker, människor och förhållanden som de iaktar. En positiv önskan/känsla kan således starta en process med det okända där fröet får gro och växa till sig.
Når den "emosjonelle intelligensen" ikke samsvarer med hva forskning viser, så bør man forholde seg til vitenskapen.

Emosjonell intelligens, eller magefølelsen på godt norsk er basert på hva vi har blitt opplært til å tro. Når et barn vokser opp i et ultrakonservativt jødisk hjem i Israel, så sier dennes emosjonelle intelligens at palestinere er farlige selvmordsbombere, og at de bør fjernes fra Israels lovede land. For mange andre er ikke dette noen intelligent tanke i det hele tatt, for oss er fred og fordragelighet den intelligente løsning.

Universet er ikke et tenkende vesen, så det skiller ikke mellom noen ting. Det følger naturlovene. En million USD er ingen penger før du har dem i hendene. Tanken på en million USD gjør deg ikke rik.

Ellers følger jeg deg ikke. Du er for langt ute på ett eller annet jorde.
BA: att lära sig allt det här handlar inte om att kontinuerligt vara ajour med olika forsknings resultat, utan istället handlar det om att öka din emotionella intelligens.
Det du snakker om ovenfor ser ut som New Age-svada, og er ganske uinterressant. Når det gjelder kornsirklene derimot, så lønner det seg å være klar over hva forskning viser og hva vitenskapen har funnet.
Du, verkar sakna kvinnlig intuition.
När man talar om Universum som jag gjort ovan, menar man allt liv som finns där. Även du och jag.
Läser du aldrig skönlitteratur. ?
Antall ord: 486
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
First Day
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 588
Startet: 18 Feb 2007 21:12
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norra Skandinavien
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av First Day »

KB skrev:Vi er uenige i dette. Greit nok det.

Du har mange intereassante poenger. Ja jeg har kilder fra dette møtet. Det er også blitt snakket om dette møtet på radio. Noen her som har hørt om FN møtet hvor de snakket om UFO fenomenet? Hadde vært morsomt hvis det kom frem her i tilegg.

Jeg kommer tibakel spørsmålene dine kimbara.


Men nå vil jeg fortelle kort, veldig kort hva jeg tror om hele ufo fenomenet. Kildene mine er disclosureproject og andre.

Jeg tror det finnes et korrupt militær i usa. Et som lyver, svindler og bidrar. En sub gruppe som har egne interesser som å tjene penger og ha makt. Denne grubben har kontakter militært og industriellt. Slik at i fremtiden nå så tror jeg planene deres vil være å Spre desinformasjon om ET's At noen er pene og se på, imens andre er små, stygge og lukter vondt. En slags rasisme.

Så blandt sivilie grupper diskuteres det mellom "gode og onde" Et's.

Jeg tror det hemmelgihe militære i usa har oppdaget liv i universet, skutt ned fartøy. Slik som f.eks Roswell. Og kopiert denne teknologien slik at de selv kan operer med noe som ligner en ufo. Altså en menneskeskapt ufo. - Disse vil i fremtiden bli brukt til å spre frykt og hat mot Et's slik at folk skal få en "ytre fiende" som Ronald Reagan også har snakket om i ulike taler. Dette har allerede skjedd over lengre tid. Bare se på usa. Hvor mange som er opptatt av det der.

Hva tjener det korrupte militære på å Dekke over, skjule og hemmeligjøre ufo fenomenet?
for det første så har ufo'er teknologi som gjør det mulig å fjerne miljø problemene vi har på jorden. Teknologien kan tilby ren energi som ikke foruenser. - Dette har konsekvenser for milliard industriene som olje og gas. Og dersom disse nye teknologiene blir offentlig kjent, så vil folk heller bruke dette enn olje og gas som både koster og forurenser. Det er en grunn for hvorfor ufo fenomenet skjules. Det er mange penger i spill.

En annen grunn er at disse subgruppene har eksperimentert mye med atferds kontroll, og tanke kontroll. Og har funnet ut at denne utenomjordiske teknologien er veldig avanset og utviklet og kan værekan brukes som våpnener. Våpen utvikling og makt er en annen grunn til at de ikke vil dele disse militære hemmlighetene. Uavhengige kilder viser at CIA har eksperimentert på mennesker og ulike midler for å kunne styre menneskers oppførsel. en kilde kan f.eks være denne:
http://www.regjeringen.no/Rpub/NOU/2003 ... DDPDFS.pdf

Med disse menneskeskapte ufo'ene så kan de skape indre bilder hos folk med elektromagnetiske stråler. Det finnes også flere uavhengige kilder på dette. dette kan vi skjønne brukes veldig taktisk i krigs sammenhenger. Dersom våpnenen blir så avanserte at de kan påvirke tankene til folk trådløs og på avstand så kan det bli for sent. Tror det er viktig at folk er klar over dette. og det er først når ting skjules oat makt og misbuk kan fortsette.

I 2001 kom flere mennessker høyt oppe i militæret, fra nasa og folk i det politiske system frem for å fortelle verden om hva som foregår. At liv i universet skjules. At det finnes ufo'er. Og at vi har kopiert dem opp og bruker kunnskapene på krigstaktikker. Fremfor å balansere verdens kontintenter med velstand. Forurensningen som tydeligvis lønner seg hvis vi fortsette å bruke olje og gas har også et alternativ.. men som er blitt holdt skjult.

Det finnes også relgiøse grupper. kanskje sekter som vi også har hørt om i det siste som fremstiller Ets som fæle og at vi må rense oss fra dem.... Så finnes det også grupper som snakker om dommedag og lignende. Dette er med på å spre frykt. Splitt og herks brukt av de militære gruppene slik at de kan ha kontroll, makt og kan fortsette å tjene penger ettersom vi "trenger" dem.

Det er mange i usa som snakker om abductions og slik. Det skjer som regel når de ligger i sengene før de skal sove. De har kanskje da blitt påvirket av elektromagnetiske bølger som er et våpen system som er designet for å skape opplevelser og intrykk.

Hele UFO fenomenet står forklart her. Denne gruppen er opptatt av å "avsløre" å få frem denne informasjonen til media og folk flest slik at det kan snakkesåpent rundt det. Og prøver å få en slutt på hemmeligholdelesen. Her er kilden som jeg mener forklarer det store bildet på en veldig bra måte:

http://www.raven1.net/greer1.htm

Skrevet av Dr. Greer som har samlet nå over 500 mennesker fra militæret, nasa, og flyåpnenet og andre grupper som har vært involvert i cover up eller som har jobbet på baser hvor de har kopiert opp og forsket på ufo'er. Gruppen heter forresten disclosureprosject.
Jag, vet inte vad du råkat ut för, men var rädd om dig.
Sist redigert av First Day på 09 Mai 2008 14:16, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 869
The substans of your thoughts is the key.
Probably also one part of the buildning of the Universe.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

First Day skrev:
Jag, vet inte vad du råkat ut för, men var rädd om dig.
Börja gärna med avslappnings övningar och meditation.
Fysisk aktivitet är också bra.
Även läsa annan litteratur som ej berör ämnet.

Hälsningar : från en som bryr sig om andra
Hva er det du babler om? Slutt å sitèr lange innlegg bare for å spore av med slikt tøys.
Antall ord: 72
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Nei, sorry...jeg syns du siterte mitt innlegg xD

Likevel - det var unødvendig.
Antall ord: 14
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara. Jeg synes det er interessant å diskutere med deg. Jeg hintet ikke til deg angående dem som "øver" seg. Kanskje unødvendig av meg å nevne disse tankene.

En av grunnene til at ufo og ET eksistensen kommer ut i offentligheten (mer enn det allerede er gjort). er fordi det offentlige frykter masse panikk/ anarki eller lignende. Det er begrunnelsen fra deres side. jeg tror ikke dette stemmer, tror folk ville taklet informasjonen bra.

Men hvor har du egentlig kilden fra at han har holdt denne boksen i hendene? Hvis du kan finne denne kilden hadde det vært fint.

Bevis er vanskelig å definere. Det eksisterer mange filmer. Noen av disse har god kvalitet som vi kan se med egne øyne hva er. Det samme med bilder. Angående Objektiv kilde på dette, hvem skulle dette ha vært?? - Vi har jo nyhets selskaper som viser film taper av filmet objekter.

I mexico: http://www.youtube.com/watch?v=EjGBb1afegU&NR=1
I Peru:

I tillegg har vi radar tracks.
målinger. - Hvorfor tror du ikke at disse elektro magnetiske målingene eksisterer. kan du dokumentere at dette er løgn?

Når det gjelder disse tapene fra nasa så sikter jeg til disse: http://www.youtube.com/watch?v=-pj9NXoOT0I

Ja det var et FN møte i mars 2008. kildene mine er blandt annet:
http://www.youtube.com/watch?v=FBUr7eQJIA4 - exopolitic

Greer snakker om ny teknologi og at den vil være ferdig utviklet i løpet av kort tid:
http://www.youtube.com/watch?v=bIFmzG3i ... re=related
- Intervju med Dr greer.

Dr greer forklarer og gir masse informasjon om kilder i disse klippene:
http://www.youtube.com/watch?v=Eu4tWi8a9sw

Jeg tror du har misforstått Dr greer litt. Tenk på følgende. Disclosure project snakker om hvordan disse skjulte prosjektene har funnet sted i subgrupper i militæret. Da er det naturlig at han vil få fiender og folk som prøver så hardt de kan å gi han diskredit.
De ca 500 personene som har blitt med i gruppen er jo folk som tilhører mange av disse prosjektene, men reagerte på ulovligheten og kom seg ut av det. Andre er jo astronauter og andre forskere som dokumenterer funnene sine.

Selvfølgelig vil det finnes kilder som sier at dette ikke stemmer.!! Men da blir det jo egentlig kilde mot kilde. Hvis du ser hva disclosure project sier, og dets medlemmer så ser du at det henger sammen med andre kilder gjort på området. Husk at medlemmene er seriøse folk. Ta en titt på hvem medlemmene er. Igjen, så vil det alltid finnes "kilder" og informasjon av taktiske grunner som sier at HELE gruppen er bløff.

Dr greer jobber med to ting for fremtiden nå.

1. I løpet av ca 1 år vise den ny teknologien til media og verden. Den er under utvikling nå av forksere som han har leid inn. ( husk at denne teknologien har eksistert lenge og det kan han dokumenter med dokumenter, men at det er de korrupte som har denne teknologien).

2. Det vil bli en offentlig landing sammen med et av g7 landene.


Temaet snakkes om i FN. Og det kom informasjon ut om at møte fant plass, og at temaet var "ufo' er". Møtet i seg selv, altså innholdet blir jo ikke krinkastet til enhver man. Men møtet fant plass å temaet var ufo.

Jeg forstår at du reagerer med at ting må holdes hemmelig osv. Men dette er av flere grunner. For det første har du den korrupte gruppen som ikke trenger å vite for mye om sikkerhets infomrasjon om tid, hvem, hva og hvor.

Den hemmeligholdelsen som er blitt gjort av den korupte gruppen kommer jo nå frem i media. dette er eksistensen av mange typer Et's. mange typer ufo'er.

Andre Hemmelige prosjekter er ting som:
-planlagte cover up. Værballonger og flares osv som planlegges taktisk for å forvirre.
- Korrupt media. Altså mange små selskaper ender til syvende og sist opp i et hoved selskap, og den korupte gruppen har trukket i trådene på mange av disse.

- Trusler, drap og skremmsel taktikker av ymse slag.

- Propaganda taktikker for å spre redsler osv for bestemmte formål. Eksempler kan være Truende kometer, farlige typer Et's, samarbeid med sekter, utnytting av relgion og dommedags profetier, hollywood filmer.

- Implanter og atferdskontroll.

- Svarte penger og svindling med den økonomiske biten.

Disclosure project har jo dokumenter på alle disse tingene. Vil du ta i dem selv for at de skal bli troverdige.. så kan du sikker oppsøke de å spør om å holde i noen kopier også..

SETI og prosject bluebook f.eks var prosjekter som var ment for å på overflaten se ut som om det forsket på liv i rommet og ufo'er. Dette var bare en ytre maske, og fant selvfølgelig ingen ting av verdi.... Nå har vi også kilder som står frem og sier hvordan dette henger sammen. De har også dokumenter.

Tenk også på følgende. det er dokumentert at cia har gjort forsøk på mennesker. Mange mennesker som driver med viten som har med mennesker å gjøre. Både leger, neurologer og annet sier at de har vært i kontakt med det korrupte militæret. Ingo shawn, richard bandler og flere snakker om dette.

Jeg er enig med deg at pollene på 80% og 14% i forhold til tro om korupsjon og observasjon på ufo'er er hva folk tror. Vel jeg tror igjen at folk flest er ikke hakka spenn gale. Det er en grunn til at temaet er så mye oppe i media osv. at folk snakker om ting de har sett..

Det finnes mange som har filmet vesner. Det er også blitt sendt på nyhetskanaler. ET eksempel kan være denne:
http://www.youtube.com/watch?v=DeN2AXtnkVw

Og.. Helt til slutt så må jeg fortelle at det finnes mange falske filmer, mange falske bilder, mye tull og manipulasjon. mange falske konspirasjons teorier og mennesker med sinnslidelser og god fantasi. med når det er sagt og dette er luket bort. Så har vi fremdeles det som er ekte igjen... mange ser ut til å glemme disse tankerekkene. Nyanser er altså viktig. noe av det over er selvføgelig planlagt cover up, men veldig mye av denne falske delen er også uskyldig morro gjort av tenåringer osv.

Kimbara. hva om du kunne leke med tanken om at det finnes Et og aliens, forestill deg at du tror på dette. ok et tanke eksperiment. Ut i fra denne tankegangen hva virker motstridende?

altså da gjelder ikke spørsmål som bildene kan være falske, filmene er falske. Da dukker andre spørsmål opp. Som f.eks finnes det slemme aliens, eller er disse menneskeskapt for å spre frykt. Det siste spørsmålet er jeg selv i tvil om. men jeg tror iallfall at det er menneskeskapt. kanskje også både og.

hvis du har hørt om "heksa" som ble filmet i mecxico. av flere uavhengige kilder. Også en politimann. Det kom også på nyhetene. Det var absolutt der. Nå sier det seg selv at En flygende heks er jo bare er tull. Sant? - Vel dette er et eksempel på noe som er menneskelaget som er ment for å spre forvirrelse og redsel.

"heksen" :
http://www.youtube.com/watch?v=Cp5YMx5UHbk

http://www.youtube.com/watch?v=JY4iIv6V ... re=related
ÅH. denne vidioen er sjelden. Jeg har sett den en gang før for lenge siden. og lagret linken. Men linken ble slettet etter kort tid. nå har jeg funnet den igjen.

Det finnes også kilder på at det er menneskeskapt. også uavhengige. Igjen redsel propaganda. Ettersom vi allerede har utenomjordisk teknologi så er det utenkelig for folk at vi kan klare å "skape" vesner og AI.

Igjen.. husk det finnes mikset filmer og bilder. husk et nyansert sinn.
Antall ord: 1321

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Kimbara. Jeg synes det er interessant å diskutere med deg. Jeg hintet ikke til deg angående dem som "øver" seg. Kanskje unødvendig av meg å nevne disse tankene.

En av grunnene til at ufo og ET eksistensen kommer ut i offentligheten (mer enn det allerede er gjort). er fordi det offentlige frykter masse panikk/ anarki eller lignende. Det er begrunnelsen fra deres side. jeg tror ikke dette stemmer, tror folk ville taklet informasjonen bra.

Men hvor har du egentlig kilden fra at han har holdt denne boksen i hendene? Hvis du kan finne denne kilden hadde det vært fint.
Du kan blant annet lese en del om det her; http://www.phact.org/e/z/greer.htm

Les det Jack Sarfatti skriver (langt innlegg litt ned på siden, lettere å finne hvis du går helt nederst og jobber deg oppover til du finner begynnelsen...er litt uoversiktelig dessverre). Det er et referat fra en TV-sending, om jeg ikke husker helt feil.
Bevis er vanskelig å definere. Det eksisterer mange filmer. Noen av disse har god kvalitet som vi kan se med egne øyne hva er. Det samme med bilder. Angående Objektiv kilde på dette, hvem skulle dette ha vært?? - Vi har jo nyhets selskaper som viser film taper av filmet objekter.
Bare så det er sagt, så er ikke nyhetskanaler velkjent for korrekt informasjon i slike saker. De tenker sensasjon, og viser nok det meste som faller dem i smak. Her hjemme er vi heldigvis ikke plaget så mye med slikt, men i Amerika, både nord og sør, er kulturen helt annerledes.

I Mexico for eksempel, er UFO-mytologien veldig utbredt.
I mexico: http://www.youtube.com/watch?v=EjGBb1afegU&NR=1
I Peru:

I tillegg har vi radar tracks.
målinger. - Hvorfor tror du ikke at disse elektro magnetiske målingene eksisterer. kan du dokumentere at dette er løgn?
Jeg skal sette meg bedre inn i denne saken senere. Jeg har ikke sagt noe om at det er løgn, har jeg vel?
Når det gjelder disse tapene fra nasa så sikter jeg til disse: http://www.youtube.com/watch?v=-pj9NXoOT0I
Her er ting tatt ut av sammenheng for å gi inntrykk av at det er noe mystisk og stort. Den diffuse ordbruken brukes til fordel for UFO-tilhengere.
Det snakkes ikke om noen flygende tallerkener, og det nærmeste vi kommer noe slikt, er "alien spacecraft". Jeg vet ikke hvor ekte det er, eller hvilken betydning de legger i dette begrepet. Skal sjekke det nærmere når jeg får tid.
Ja det var et FN møte i mars 2008. kildene mine er blandt annet:
http://www.youtube.com/watch?v=FBUr7eQJIA4 - exopolitic
Kilden din er altså en radiovert som påstår at slike møter finner sted? Veldig tynt.
Hvilke andre kilder har du til dette? Kilder som ikke er påstander?
Greer snakker om ny teknologi og at den vil være ferdig utviklet i løpet av kort tid:
http://www.youtube.com/watch?v=bIFmzG3i ... re=related
- Intervju med Dr greer.
Ordene renner som en foss ut av munnen til Greer, men han kommer bare med udokumenterte påstander. Han nevner aldri navn, aldri noen mer inngående forklaring av hvordan dette systemet fungerer...nada, nix, null. Han snakker om fremragende vitenskapsmenn...ja, hvem da?
Så har han nerver til å be folk donere penger til dem med dette som bakgrunn. Jeg håper virkelig ingen er så dumme.

Inntil han klarer å komme med mer informasjon enn påstander på påstander, så har denne mannen null krediblitet.

Videre, hvis du går inn på siden til firmaet hans (http://www.aero2012.com/en/award.html), ser du at de "fremragende vitenskapsmennene" de etter sigende har på lønningslista tydeligvis ikke gjør en veldig god jobb, for de søker nemlig etter folk som allerede har laget en fungerende evighetsmaskin. Ikke bare det, men om noen skulle ha laget en slik maskin, ønsker Greer at alle rettighetene til oppfinnelsen skal tilskrives AERO.

De hevder også å ha både vitenskapsmenn og Nobelprisvinnere med seg, uten å nevne hvem.

Noe så ufattelig håpløst tafatt.
Dr greer forklarer og gir masse informasjon om kilder i disse klippene:
http://www.youtube.com/watch?v=Eu4tWi8a9sw
Jada, han liker å prate.
Jeg tror du har misforstått Dr greer litt. Tenk på følgende. Disclosure project snakker om hvordan disse skjulte prosjektene har funnet sted i subgrupper i militæret. Da er det naturlig at han vil få fiender og folk som prøver så hardt de kan å gi han diskredit.
De ca 500 personene som har blitt med i gruppen er jo folk som tilhører mange av disse prosjektene, men reagerte på ulovligheten og kom seg ut av det. Andre er jo astronauter og andre forskere som dokumenterer funnene sine.
Nei, jeg forstår at han ønsker penger og berømmelse, men jeg tror det er du som velger å overse alt det ytterst betenkelige han sier (og ikke sier).

De fleste av de som er med i prosjektet hans, er "low-grade" personell.
Selvfølgelig vil det finnes kilder som sier at dette ikke stemmer.!! Men da blir det jo egentlig kilde mot kilde. Hvis du ser hva disclosure project sier, og dets medlemmer så ser du at det henger sammen med andre kilder gjort på området. Husk at medlemmene er seriøse folk. Ta en titt på hvem medlemmene er. Igjen, så vil det alltid finnes "kilder" og informasjon av taktiske grunner som sier at HELE gruppen er bløff.
Hvordan kan du påstå at medlemmene er seriøse? BA har allerede vist deg noen som absolutt ikke er seriøse. Kan du vise hvordan de er seriøse?

Det blir rett og slett for barnslig å avfeie all kritikk med konspirasjonsteorier. Det blir litt for beleilig å si at alle som kritiserer er med i et komplott, eller de er hjernevasket av myndighetene. Gjør litt skikkelig argumentasjon istedet.
Dr greer jobber med to ting for fremtiden nå.

1. I løpet av ca 1 år vise den ny teknologien til media og verden. Den er under utvikling nå av forksere som han har leid inn. ( husk at denne teknologien har eksistert lenge og det kan han dokumenter med dokumenter, men at det er de korrupte som har denne teknologien).
Ja, det høres jo fint ut det, men han har påstått dette i mange år uten å kunne vise til noe som helst.
Måten han "jobber med dette" på, er å forsøke å hanke inn mennesker som allerede har utviklet systemet slik at han kan ta cred for det. Rett og slett latterlig.
2. Det vil bli en offentlig landing sammen med et av g7 landene.
Haha, ja, vi får nå se på det.
Temaet snakkes om i FN. Og det kom informasjon ut om at møte fant plass, og at temaet var "ufo' er". Møtet i seg selv, altså innholdet blir jo ikke krinkastet til enhver man. Men møtet fant plass å temaet var ufo.
Har du noen sikre kilder til dette? Ikke bare påstander, men møtereferater eller liknende? Info som faktisk kan sjekkes opp?
Jeg forstår at du reagerer med at ting må holdes hemmelig osv. Men dette er av flere grunner. For det første har du den korrupte gruppen som ikke trenger å vite for mye om sikkerhets infomrasjon om tid, hvem, hva og hvor.
Jeg reagerer ikke på at ting holdes hemmelig her i verden, jeg reagerer på den totalt ukritiske tilnærmelsen enkelte har til konspirasjonsteorier.
Den hemmeligholdelsen som er blitt gjort av den korupte gruppen kommer jo nå frem i media. dette er eksistensen av mange typer Et's. mange typer ufo'er.
Det har jo ikke kommet fram noe annet enn påstander og dårlige bilder/videoer. Ikke noen bevis.
Andre Hemmelige prosjekter er ting som:
-planlagte cover up. Værballonger og flares osv som planlegges taktisk for å forvirre.
Dette blir bare en påstand. Du har ikke noen dokumentasjon på at dette er sant, bare utsagn fra tvilsomme personer.
- Korrupt media. Altså mange små selskaper ender til syvende og sist opp i et hoved selskap, og den korupte gruppen har trukket i trådene på mange av disse.
Nok en påstand uten hold. Du ser ut til å anta at alle store selskap er innblandet i en gigantisk konspirasjon.
Hehe, jeg jobber for et datterselskap av et stort mediekonsern...er jeg med i konspirasjonen da?
- Trusler, drap og skremmsel taktikker av ymse slag.
Hva, hvem, hvordan, hvorfor?
- Propaganda taktikker for å spre redsler osv for bestemmte formål. Eksempler kan være Truende kometer, farlige typer Et's, samarbeid med sekter, utnytting av relgion og dommedags profetier, hollywood filmer.
Det du gjør her er å bruke alt som brukes kan for å underbygge din tro. Du har ikke noen gode forklaringer, bare påstander om at det er slik. Snart er vel selv gresset i hagen med på konspirasjonen fordi man kan skli på det når det regner.
- Implanter og atferdskontroll.
Dette er ikke hemmelig, og det som kommer fram er diskusjonen rundt mulige scenarioer hvis og når teknologien blir tilgjengelig.
- Svarte penger og svindling med den økonomiske biten.
Utdyp dette.
Disclosure project har jo dokumenter på alle disse tingene. Vil du ta i dem selv for at de skal bli troverdige.. så kan du sikker oppsøke de å spør om å holde i noen kopier også..
Jeg har forklart hvorfor jeg ikke har et snev at tiltro til DP, spesielt fordi grunnleggeren er en løgner og taskenspiller.
SETI og prosject bluebook f.eks var prosjekter som var ment for å på overflaten se ut som om det forsket på liv i rommet og ufo'er. Dette var bare en ytre maske, og fant selvfølgelig ingen ting av verdi.... Nå har vi også kilder som står frem og sier hvordan dette henger sammen. De har også dokumenter.
Har du sett disse dokumentene da? Eller har du bare tatt dem på ordet?
Tenk også på følgende. det er dokumentert at cia har gjort forsøk på mennesker. Mange mennesker som driver med viten som har med mennesker å gjøre. Både leger, neurologer og annet sier at de har vært i kontakt med det korrupte militæret. Ingo shawn, richard bandler og flere snakker om dette.
Forskning på mennesker har vært kjent i lang, lang tid. Selv på Lier sykehus ble dette utført.
Din påstand om at leger og nevrologer har vært i kontakt med et korrupt millitærsystem er dog mer tvilsomt. Kan du dokumentere med annet enn påstander? Det hjelper liksom ikke at du viser til kilder som påstår det samme som deg ;)
Jeg er enig med deg at pollene på 80% og 14% i forhold til tro om korupsjon og observasjon på ufo'er er hva folk tror. Vel jeg tror igjen at folk flest er ikke hakka spenn gale. Det er en grunn til at temaet er så mye oppe i media osv. at folk snakker om ting de har sett..
Du må ikke glemme psykologien.
Et eksempel er 10%-myten. "Vi bruker bare 10% av hjernen vår", sies det. Dette er bevist grundig feil, men likevel tror selv psykologistudenter og andre med høy utdanning på dette. På spørsmål om hvor de har lært det, sier man "alle vet det", eller "har hørt det". Det å avlære feilinformasjon er vanskelig, og krever at en har god evne til kritisk tenking.

UFO-fenomenet har vært en stor snøball som ruller og ruller. Det er blitt et så stort tema at det ikke er noe vanskelig for folk å tro på det. Og når vi i tillegg har slik argumentasjonsteknikk som de fleste konspirasjonsteoretikerne bruker, med at alle som sier imot dem er med i konspirasjonen, så blir avlæringen enda vanskeligere.

Tro har folk gjort til alle tider. Ufologi og konspirasjonsteori er moderne religioner. Der guder og magi er blitt gammeldags, må nye "guder" til pers.
Det finnes mange som har filmet vesner. Det er også blitt sendt på nyhetskanaler. ET eksempel kan være denne:
http://www.youtube.com/watch?v=DeN2AXtnkVw
Mannen bak denne videoen er en løgner og juksemaker.

http://www.ufowatchdog.com/exposed30.html

I tillegg er han en dårlig skuespiller. Å puste som en pornostjerne gjør ikke videoen mer ekte.
Pluss det faktum at han hevder myndighetene tok fra ham liket. Så beleilig da...så slapp han å forklare videre hvorfor han ikke hadde noe bevis å vise fram.

Nei, bare det faktum at han ljugde om doktorgraden sin burde få det til å ringe noen bjeller.
Og.. Helt til slutt så må jeg fortelle at det finnes mange falske filmer, mange falske bilder, mye tull og manipulasjon. mange falske konspirasjons teorier og mennesker med sinnslidelser og god fantasi. med når det er sagt og dette er luket bort. Så har vi fremdeles det som er ekte igjen... mange ser ut til å glemme disse tankerekkene. Nyanser er altså viktig. noe av det over er selvføgelig planlagt cover up, men veldig mye av denne falske delen er også uskyldig morro gjort av tenåringer osv.
Jeg er ennå ikke blitt forevist noen beviser som holder vann.
Kimbara. hva om du kunne leke med tanken om at det finnes Et og aliens, forestill deg at du tror på dette. ok et tanke eksperiment. Ut i fra denne tankegangen hva virker motstridende?

altså da gjelder ikke spørsmål som bildene kan være falske, filmene er falske. Da dukker andre spørsmål opp. Som f.eks finnes det slemme aliens, eller er disse menneskeskapt for å spre frykt. Det siste spørsmålet er jeg selv i tvil om. men jeg tror iallfall at det er menneskeskapt. kanskje også både og.
Det nytter ikke å late som om jeg har din tankegang når jeg har min.
Jeg er åpen for at det kan eksistere liv i verdensrommet, og jeg er til og med åpen for at de har vært/er på besøk, men jeg har ikke sett fnugg av bevis for dette ennå, og løgnerene er så mange at skepsisen vokser for hver gang et nytt "bevis" foreligger.
hvis du har hørt om "heksa" som ble filmet i mecxico. av flere uavhengige kilder. Også en politimann. Det kom også på nyhetene. Det var absolutt der. Nå sier det seg selv at En flygende heks er jo bare er tull. Sant? - Vel dette er et eksempel på noe som er menneskelaget som er ment for å spre forvirrelse og redsel.

"heksen" :
http://www.youtube.com/watch?v=Cp5YMx5UHbk
Hehe, ja når ting blir tatt ut av sammenheng kan slike fantastiske historier lett oppstå. Morsomt hva man kan gjøre med litt skummel musikk og redigering.

Her er resten av klippet: http://www.youtube.com/watch?v=gmAPatkV4KY.
http://www.youtube.com/watch?v=JY4iIv6V ... re=related
ÅH. denne vidioen er sjelden. Jeg har sett den en gang før for lenge siden. og lagret linken. Men linken ble slettet etter kort tid. nå har jeg funnet den igjen.
Haha, ja de har ihvertfall tatt seg tid til å lage forholdsvis gode effekter (hjulpet godt på vei av den dårlige kvaliteten på klippet). Antakelig er dette arbeidet til noen filmstudenter eller liknende.
Hvis man har litt kjennskap til digitale filmeffekter, vil man kjenne igjen røykeffektene de bruker på "meteoritten" når den farer ned fra himmelen. Dette har de brukt sammen med motion tracking, slik at animasjonen følger kamerabevegelsene. Så har de laget denne "meteoritten" fysisk, med en røykmaskin skjult inni vil jeg tro, og lagt på en digital "alien" som hopper ut. Du ser på bevegelsen at det er altfor kjapt, og noe rart med fysikken.

Når kameraet faller til bakken legger man også merke til at det faller litt rart, og beveger seg som om noen holdt i det.

Så kommer den idiotiske "Blair Witch Project"-ripoffen på slutten da. Man ville ikke laget en slik plakat når det er helt tydelig hva som har skjedd med dem, og en slik meteoritt ville man visst om, slik at man kunne undersøkt stedet den landet.

Pluss - en meteoritt på den størrelsen ville ha forårsaket langt mer skade i terrenget enn det denne gjorde.

Fint forsøk, men det skader ikke å være litt kritisk. Du ser ut til å svelge alt som er relatert til slikt.
Det finnes også kilder på at det er menneskeskapt. også uavhengige. Igjen redsel propaganda. Ettersom vi allerede har utenomjordisk teknologi så er det utenkelig for folk at vi kan klare å "skape" vesner og AI.
Det finnes kilder for alt.
Igjen.. husk det finnes mikset filmer og bilder. husk et nyansert sinn.
Hehe, jeg tror du skal følge ditt eget råd her.
Antall ord: 2839
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

Her har du forresten spikeren i kista for UFO-meteoritten din:
http://www.fantasiafestival.com/2005/en ... php?id=205

Her er videoen i bedre kvalitet:
http://origin.www.atomfilms.com/film/ca ... _fi_shorts

Nå når jeg fikk det i bedre kvalitet ser jeg jo at både "meteoritten", "romvesenet" og røyken er CGI.

Nei, gjør litt bedre research før du poster slikt ;)
Antall ord: 68
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det finnes mange over generaliseringer og overdrivelser i svarene dine. Mye som er ment for å drite meg ut. F.eks at jeg tror at dersom man sklir på gresset så er det en konspirasjon.. Tror du undervurderer meg litt her ja.

Du sier det jo selv, at det finnes kilder for alt mulig.. Så ufowatchers og skepsis. no blir vel også bare nye påstander da?

Du fremstiller "konpsirasjonsteorier" som at INGEN finnes. En konspirasjonsteori handler om at enkelte folk har en sammensvergelse, folk skjuler ting. Dette er jo ikke så uvanlig, er det? Hvis du tenker på "bevisene" for Irak krigen. Eller Guatunama bay.

Tenk deg at noen hadde snakket om dette før det kom ut: " De militære har falske Bevis for så å invadere irak. Cheney har også forbindelser til byggefirmaer som vil tjenne penger på å bygge opp landet igjen. Og begrunnelsen for å gå inn i lander er "frihet til folket".

Spoky! dette haddde også blitt stemplet som "konspirasjonsteori" før.. Slik som du stempler det jeg sier nå som konspirasjonsteori. tenk også på guatanama bay: Militære torturerer fanger og putter dem nakne sammen i pyramider. enkelte hadde skreket "løgn, påstand og fantasi" lang vei....

Nå sier jeg også at det finnes mange falske filmer, bilder og konspirasjoner... gjør jeg ikke?
og sier at NOEN er ekte. ting er ikke Enten/eller.

Tidsperspektivet har mye å si. Vi er nå i en prosess hvor ufo fenomenet er på FØR stadiet før det blir offentlig.. selvfølgelig høres det utrolig ut.

Det er mange ting som du svarer på som jeg aldri har sagt. Har jeg noen gang påstatt at metoritt video'en er ekte? Jeg beskrev videoen og tenkte den var artig og vise frem, for det er en ganske VILL film? Jeg vet fremdeles ikke om den er ekte, eller falsk selv om du viser til et nytt medium og tror selv den er falsk. Jeg stiller meg nøytral til den. Blair witch har ingen ting med filmen og gjør, og dette er dine private tanker husk det. spennende poeng tough...

angående "heksen" så sendte jeg deg det klippet fordi jeg vet du jobber med film og ser hvordan han har jobbet for å vise frem filmen....
klippet av "heksen" har også vært på mexico nyhetskanal.

Som du har en fin intro på, før du referer til min "mexico" link.. om at landet liker sensasjoner.. kult!

10% myten stemmer.. men du referer til andr e eksempler enn det jeg snakker om. Husk nyanser nå.

Måten greer jobber på er å samle folk som sitter på informasjon og kunnskap ja. Har du et alternativ til hvordan han ELLERS skulle ha startet organisasjon? utviklet teknologien alene, og funnet ut all informasjonen alene? han bruker også ordet "VI" om prosjektene sine. "vi har dokumenter" fordi han snakker på vegne av en stor gruppe som han har leder ansvaret for..

Nasa folkene bruker ordet "alien spacecraft" ja.

At disclosure project bare har folk fra bunnen i systemet, er vel en påstand kimbara?
Og at han ikke kommer med navn og innhold stemmer jo heller ikke...

http://no.wikipedia.org/wiki/Disclosure-prosjektet
Her har du en liste over flere som er med.

Husk at alle som er med Ønsker at saken skal bli tatt opp i domstolene (!) og er villig til å vitne under ED når de skal fortelle om situasjonen og vise frem dokumentene sine.
Antall ord: 578

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Det finnes mange over generaliseringer og overdrivelser i svarene dine. Mye som er ment for å drite meg ut. F.eks at jeg tror at dersom man sklir på gresset så er det en konspirasjon.. Tror du undervurderer meg litt her ja.
Og du mener ikke det er å overdrive å hinte til at alle nyhetsbyråer og hele underholdningsindustrien, osv, er med i en verdensomspennende konspirasjon for å skremme folk? Jeg tror du undervurderer verden.
Du sier det jo selv, at det finnes kilder for alt mulig.. Så ufowatchers og skepsis. no blir vel også bare nye påstander da?
Så må man også se på argumentasjonen og påliteligheten til kildene. Skepsis.no har f.eks. velbegrunnede artikler med kildehenvisninger og slående argumenter. Dr.Greer derimot, har ikke klart å fremsette noe dokumentasjon eller gode argumenter i det hele tatt.
Du fremstiller "konpsirasjonsteorier" som at INGEN finnes. En konspirasjonsteori handler om at enkelte folk har en sammensvergelse, folk skjuler ting. Dette er jo ikke så uvanlig, er det? Hvis du tenker på "bevisene" for Irak krigen. Eller Guatunama bay.

Tenk deg at noen hadde snakket om dette før det kom ut: " De militære har falske Bevis for så å invadere irak. Cheney har også forbindelser til byggefirmaer som vil tjenne penger på å bygge opp landet igjen. Og begrunnelsen for å gå inn i lander er "frihet til folket".

Spoky! dette haddde også blitt stemplet som "konspirasjonsteori" før.. Slik som du stempler det jeg sier nå som konspirasjonsteori. tenk også på guatanama bay: Militære torturerer fanger og putter dem nakne sammen i pyramider. enkelte hadde skreket "løgn, påstand og fantasi" lang vei....
Du må skjønne at det er forskjell på konspirasjonsteorier. Dine konspirasjonsteorier dreier seg om fantastiske historier som involverer hele verden og vesener fra andre planeter. Vi diskuterer om DENNE konspirasjonen her, ikke krigen i Irak eller liknende.
Nå sier jeg også at det finnes mange falske filmer, bilder og konspirasjoner... gjør jeg ikke?
og sier at NOEN er ekte. ting er ikke Enten/eller.
Hvis du vet at noen er ekte, så får du vise meg det da, istedet for å legge ut tullevideoer.
Tidsperspektivet har mye å si. Vi er nå i en prosess hvor ufo fenomenet er på FØR stadiet før det blir offentlig.. selvfølgelig høres det utrolig ut.
Det gjør det, og derfor krever en slik påstand utrolige bevis.
Det er mange ting som du svarer på som jeg aldri har sagt. Har jeg noen gang påstatt at metoritt video'en er ekte? Jeg beskrev videoen og tenkte den var artig og vise frem, for det er en ganske VILL film? Jeg vet fremdeles ikke om den er ekte, eller falsk selv om du viser til et nytt medium og tror selv den er falsk. Jeg stiller meg nøytral til den. Blair witch har ingen ting med filmen og gjør, og dette er dine private tanker husk det. spennende poeng tough...
Hva i all verden er vitsen med å legge ut en link til denne videoen hvis du ikke mener den er ekte? Prøver du å lure meg?
Nei, den er ikke "vill", men tålelig grei til å være amatørfilm. Referansene til Blair Witch er slående.

Jeg kan garantere deg at den videoen kun er en fiksjonsfilm, og hvis du ikke innser det så tror jeg vi bare kan slutte å diskutere her og nå, for da skjønner jeg at du ikke er kjent med begrepet "kritisk tenking" i det hele tatt.
angående "heksen" så sendte jeg deg det klippet fordi jeg vet du jobber med film og ser hvordan han har jobbet for å vise frem filmen....
klippet av "heksen" har også vært på mexico nyhetskanal.
Da burde du skrevet det. Det er for lett å "forklare" seg etter jeg har forklart den for deg.
10% myten stemmer.. men du referer til andr e eksempler enn det jeg snakker om. Husk nyanser nå.
Nei, kjære deg, det gjør den ikke. http://www.skepsis.no/kritisk_tenkning/ ... prose.html
Måten greer jobber på er å samle folk som sitter på informasjon og kunnskap ja. Har du et alternativ til hvordan han ELLERS skulle ha startet organisasjon? utviklet teknologien alene, og funnet ut all informasjonen alene? han bruker også ordet "VI" om prosjektene sine. "vi har dokumenter" fordi han snakker på vegne av en stor gruppe som han har leder ansvaret for..
Har du lest på siden hans? Velger du bare å unngå å legge merke til at de ikke viser noen navn på disse "nobelprisvinnerene" og "vitenskapsmennene"? Eller at "arbeidet" deres går ut på å finne noen som allerede har utviklet denne oppfinnelsen, slik at de kan ta hele cred'en for det?
Hele greia er jo bare en latterlig farse, og jeg skjønner ikke at de kan få så mye oppmerksomhet som de gjør. "Only in America".
At disclosure project bare har folk fra bunnen i systemet, er vel en påstand kimbara?
Og at han ikke kommer med navn og innhold stemmer jo heller ikke...

http://no.wikipedia.org/wiki/Disclosure-prosjektet
Her har du en liste over flere som er med.
Du blander sammen. Jeg snakket om de vitenskapsmennene og nobelprisvinnerene han påstår han har med i AERO.
Jeg skal ta noen stikkprøver av de navnene på lista du viste meg, og se nærmere på hvem dette er. Jeg ser for meg at det er mange falske titler ute og går her.
Husk at alle som er med Ønsker at saken skal bli tatt opp i domstolene (!) og er villig til å vitne under ED når de skal fortelle om situasjonen og vise frem dokumentene sine.
Det er også åpent for alle som tror de vet, ønsker oppmerksomhet, osv.
Antall ord: 969
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Nå overdriver du igjen. Jeg har aldri sagt at alle nyhets selskaper og hele verden er med i en konspirasjonsteori....

Jeg har sagt at det ekisterer NOE korrupsjon.

om jeg prøver å lure deg? - Nei. Prøver du å fremstå meg slik?
dette blir bare teit.

Intelligens i universet, Deres måte å bevege seg på med Ufo'er, utenomjordiskteknologi og mind controll er det EGENTLIG så utenkelig? det høres slikt ut med en gang. Men hvis man tenker grundigere over disse emnene så er det faktisk ikke så utenkelig...
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Nå overdriver du igjen. Jeg har aldri sagt at alle nyhets selskaper og hele verden er med i en konspirasjonsteori....

Jeg har sagt at det ekisterer NOE korrupsjon.
Nei, du hevdet at Hollywood, reklamefirmaer og nyhetsbyråer er med på konspirasjonen. Det er først nå du har moderert deg og sagt at "det eksisterer NOE korrupsjon".
om jeg prøver å lure deg? - Nei. Prøver du å fremstå meg slik?
dette blir bare teit.
Hvorfor ellers drive på som du gjør med å legge ut klipp til videoer som om det var bevis, for så å si at det "var for moro skyld" når jeg viser hvordan videoene ikke er det de gir utrykk for?
Intelligens i universet, Deres måte å bevege seg på med Ufo'er, utenomjordiskteknologi og mind controll er det EGENTLIG så utenkelig? det høres slikt ut med en gang. Men hvis man tenker grundigere over disse emnene så er det faktisk ikke så utenkelig...
Intelligens i universet er ikke utenkelig, men resten er veldig far-fetched - spesielt når det dreier seg om episke konspirasjonsteorier.
Tro meg, jeg har tenkt grundig over dette.
Antall ord: 190
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Kimbara.

Jeg har også tenkt grundig over dette. - Men forksjellen er at jeg selv har sett ting, hørt stemmer og fått et symbol på magen.
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Kimbara skrev dette til KB skrev:
Og du mener ikke det er å overdrive å hinte til at alle nyhetsbyråer og hele underholdningsindustrien, osv, er med i en verdensomspennende konspirasjon for å skremme folk? Jeg tror du undervurderer verden.
Vil bare kommentere akkurat den der.
"Orwell Rolls in His Grave" er en bra dokumentar.
"Outfoxed" er en annen.

Ser du hvilken lobbyvirksomhet som ligger bak de store mediekonseptene, som igjen kjøper (eller har kjøpt opp allerede) andre medier, og gjør det til multinasjonal business, så skjønner du nok også hvorfor informasjonen vi blir servert er så selektiv.
For ikke å snakke om hvordan informasjonen blir presentert.

Beklager, dere må bare spore inn igjen, ville bare tilføye dette.
Kanskje det faktisk ligger noe i det KB sier.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

ludoburgero skrev:
Kimbara skrev dette til KB skrev:
Og du mener ikke det er å overdrive å hinte til at alle nyhetsbyråer og hele underholdningsindustrien, osv, er med i en verdensomspennende konspirasjon for å skremme folk? Jeg tror du undervurderer verden.
Vil bare kommentere akkurat den der.
"Orwell Rolls in His Grave" er en bra dokumentar.
"Outfoxed" er en annen.

Ser du hvilken lobbyvirksomhet som ligger bak de store mediekonseptene, som igjen kjøper (eller har kjøpt opp allerede) andre medier, og gjør det til multinasjonal business, så skjønner du nok også hvorfor informasjonen vi blir servert er så selektiv.
For ikke å snakke om hvordan informasjonen blir presentert.

Beklager, dere må bare spore inn igjen, ville bare tilføye dette.
Kanskje det faktisk ligger noe i det KB sier.
I denne diskusjonen er det essensielt å holde seg til det diskusjonen dreier seg om. Det er snakk om fantastiske konspirasjoner, ikke spekulasjoner om storkonserner og deres måte å føre buisiness på.
Antall ord: 162
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links