Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenSjeler i følge?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
_LanFear_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 10 Sep 2004 02:31
19

Sjeler i følge?

Innlegg av _LanFear_ »

Jeg snakker med en mann nå, som det føles ut som jeg har kjent hele livet. Ikke så lenge siden jeg traff ham, men har sagt det til ham, og han føler det samme.
Vi har krefter begge to, som er underlig like. I tillegg drømmer vi. Både han og jeg drømmer om en skyttergrav hvor vi blir drept, men det er ikke samme drømmen. Kan det tenkes at vi har truffet hverandre i et tidligere liv, og at noe henger igjen og gir denne spesielle følelsen?

Tanken føles ikke fremmed for meg. Hva mener dere?
Antall ord: 104
Jeg føler meg hjemme i natten, i ensomheten, med troen på meg selv og tvilen på livet

Take care! _Lanfear_

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Kan ikke si noe akkurat om ditt tilfelle, men slik er det ofte. Det hender oss alle, flere ganger i løpet av livet. Tenk deg hvor mange nære bekjentskaper du har, inkludert din nære familie. Si 40, så er du beskjeden. Og hvor mange inkarnasjoner har du hatt? 56? 73? Do the math... Du har masse kjenninger rundt om kring, og kanskje er dette planlagte møter? Dere er kanskje gode venner "på den andre siden" eller "i virkeligheten", og har kanskje hatt oppgaver sammen i ett eller flere liv.

Ikke sikkert dere har det i dette. Kanskje skal man bare møtes, føle glede og hente styrke fra gjensynet.

Uansett det med drømmen var spennende. Har du lyst til å utdype likheter og forskjeller mellom det dere drømmer?
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_LanFear_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 10 Sep 2004 02:31
19

Likheter og ulikheter...

Innlegg av _LanFear_ »

For å begynne med likhetene:
Fargene er like. Vi drømmer om samme gjørmen. Lukten er også lik, blanding av urin, forråtnelse og andre uhumskheter. Stedet er også det samme. Vi beskriver samme ting, spesielt granatskader på trær, horisontlinjen og slike ting. Vi drømmer begge at vi blir drept, men på forskjellige måter.

De klare forskjellene er at han drømmer en lenger tidsperiode enn det jeg gjør. Han drømmer mer om kampen, jeg får stort sett bare med meg introduksjonen til dødsøyeblikket. I tillegg hører han lydene rundt seg. Jeg hører bare en svak piping i ørene, men er klar over at en granat har slått ned for nær meg, og det er også grunnen til at jeg dør. Følelsene rundt det er også nokså forskjellige...


Dette var ikke store forklaringen, men litt iallfall. Jeg tror ikke jeg ser han, han tror ikke han ser meg, men vi har likevel følelsen at vi er i nærheten av hverandre...
Antall ord: 176
Jeg føler meg hjemme i natten, i ensomheten, med troen på meg selv og tvilen på livet

Take care! _Lanfear_

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Har du og denne mannen noe krigserfaring fra dette livet, da?
Litt pussig er det jo at dere opplever det samme, men lukt, syn, øresus og kaos er nok ganske vanlig i alle stridssituasjoner uansett hvilken krig det gjelder. Men det er veldig spennende det du forteller, for det kan jo være at dere har inkarnert sammen tidligere eller noe "i den gata"... :D

Har dere "fått opp" noen uniformer eller stedsnavn? Kanskje dere klarer å spore dere selv tilbake til en eller annen krig og kanskje t.o.m. det er mulig å finne lister over falne...deriblant deres "forgjengere?" Et bevis på reinkarnasjon eller i det minste kollektiv bevissthet? :lol:
Antall ord: 110
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
_LanFear_
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 10 Sep 2004 02:31
19

Bilder på nettet!

Innlegg av _LanFear_ »

Joda, vi ser uniformene, og vi vet hvor vi er også. Dette er en episode fra første verdenskrig, i et ganske håpløst slag på grensa til Frankrike...

Vi er på samme side begge to, heldigvis, om jeg får si det sånn! Jeg har ikke særlig lyst til å lete etter navn, tror det ville bli for sterkt for meg.


Ingen av oss har slik trening i dette livet, men interessene ligger der...
Antall ord: 77
Jeg føler meg hjemme i natten, i ensomheten, med troen på meg selv og tvilen på livet

Take care! _Lanfear_

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links