Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenut av tid or rom

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

telstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 19 Jun 2005 03:38
18

ut av tid or rom

Innlegg av telstar »

Jeg vil fortelle om min opplevelse da jeg var bare omkring 7 år gammel.
Jeg våknet i natten og var bevisst at jeg satt oppreist i sengen min. Jeg så et par(mann og kvinne) danse,alt var grått og tåkeaktig,men jeg kunne alikevel se klart personene og hva de hadde på seg av klær og hvor gamle de kunne være.De var rundt 35-45 år gamleJeg husker jeg et øyblikk stirret på dem og ble livredd,for da jeg ropte på min far som sov i rommet nesten ved siden av,hørte han meg ikke. Jeg tror jeg skrek av redsel så høyt jeg kunne,men alikevel følte jeg at jeg ikke var tilstede i min egen dimensjon eller at min far var der bortenfor og ikke der jeg var. Jeg klarer ikke forklare det anderledes. Jeg så at paret var fra 1920-1940 årene,hun hadde kjole som i gamle dager og hårfrisyre som i de dager. Jeg kunne ikke se ansiktene deres.Det var da jeg skrek etter min far at jeg rett etter fikk se ei som hang på veggen ved vinduet mitt,hun var i 20 årene og var kledd som en pønker. Jeg ble da så redd at jeg ropte på min far enda en gang,men han hørte meg ikke. Da jeg hadde ropt sluttet paret å danse og alles øyne stirret på meg. Jeg ble så redd at jeg husker jeg tok dyna over hodet og gjemte meg. Dagen etter våknet jeg som vanlig og jeg husket ingenting,absolutt ingenting,for det vet jeg nå den dag i dag. Nå for 2-3 år siden var det plutselig bare i hodet mitt,den gangen jeg opplevde dette,jeg er nå 32 år gammel,men begynte å huske det først etter 22 år. Jeg tok kontakt med Lilli Bendriss på tv og hun sa til meg at det ikke var et mareritt. Jeg lurer på hvorfor jeg skulle oppleve å se noe sånt som dette i så ung alder hvis det ikke skulle bety noe. Er det noen andre som har opplevd noe slikt?
Antall ord: 364

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja omtrent. Men 2 uavhengige medier har sagt til meg at jeg så et gjenferd da jeg var ca 3 år. De forklarte hvor jeg var og hvordan rommet mitt så ut. De sa også at jeg ble livredd. Gjenferdet viste seg visstnok ved å komme ut av skapet på rommer. Personlig så husker jeg ikke noen ting og det er snart 22 år siden.

Når det gjelder det å se ting slik du beskrev har jeg opplevd liknende. Ekkel opplevelse, men jeg holder muligheten oppe for at det kan være en drøm.
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

stilig! spennende å lese!
hvordan fikk du tak i lilli bendriss?? har hatt lyst til å ta kontakt med henne lenge, men finner ingenting på nettet og sånt.. bare sider fra FFM...


heiwa :P
Antall ord: 32
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
telstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 19 Jun 2005 03:38
18

Innlegg av telstar »

>Wiz skrev:Ja omtrent. Men 2 uavhengige medier har sagt til meg at jeg så et gjenferd da jeg var ca 3 år. De forklarte hvor jeg var og hvordan rommet mitt så ut. De sa også at jeg ble livredd. Gjenferdet viste seg visstnok ved å komme ut av skapet på rommer. Personlig så husker jeg ikke noen ting og det er snart 22 år siden.

Når det gjelder det å se ting slik du beskrev har jeg opplevd liknende. Ekkel opplevelse, men jeg holder muligheten oppe for at det kan være en drøm.
Uff ja,det er ikke noe morsomt å se slike ting,og jeg er glad jeg ikke har sett noe slikt siden den gang. For man blir jo livredd som du sier. Men så sier dem på SilvaMind kurset(kurs i klarsyn) at den andre dimensjonen ikke kan skade en i den fysiske dimensjonen,jeg håper det,men er ikke helt sikker på det jeg...hva tror du? for etter bibelen finnes både godt og ondt...
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
telstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 19 Jun 2005 03:38
18

Innlegg av telstar »

heiwa skrev:stilig! spennende å lese!
hvordan fikk du tak i lilli bendriss?? har hatt lyst til å ta kontakt med henne lenge, men finner ingenting på nettet og sånt.. bare sider fra FFM...


heiwa :P
Hei der..
Lilli Bendriss får du tak i på tlf som står på nettsiden du har vært inne på,FFM,til høyre på den FFM siden står navnene til de klarsynte og klikk på Lilli,da får du opp bilde av henne og tlf nr :-)
PS: Det er ca 1 mnd ventetid for time med henne(var det når jeg kontaktet henne,men det er snart 2 år siden,kanskje det er kortere nå...Lykke til!
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
telstar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 19 Jun 2005 03:38
18

Innlegg av telstar »

Nå må det vel gå som det skal med svaret mitt,hehe,håper det:-)
Lilli kan du nå på FFM siden du har vært inne på,til høyre på den siden finner du liste over alle de klarsyntes navn,klikk Lilli og du får opp bilde og tlfnr hennes..Lykke til!
PS:Det kan være ventetid en mnds tid..
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links