Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserSinnets kraft

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Gustavo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jul 2004 01:40
20

Sinnets kraft

Innlegg av Gustavo »

Hei, folkens.

Jeg personlig mener det beste redskapet du har, er tankene dine. Sinnets energi er utrolig kraft fullt og klarer du styre det er det utrolig va du kan gjøre. Jeg har siden jeg var liten hvert interessert i det paranormale og takket være en mor som også er interessert i det paranormale har hun klart å holde liv i interessen og hjulpet meg til å få kontakt med den medfødte evnen vi alle mennesker har. Hun har aldri presset på meg sin tro, men kun helt enkelt presentert forsiktig sin tro, da hun merket min interesse for det paranormale, og det føler jeg er riktig. Aldri press en tro på noen.(hører dere kristendoms fanatikere!!) Jeg bestemte meg for å begynne med å få kontroll på sinnet mitt, med tanke på drømming. Merket 95% av alle drømmene jeg hadde husket jeg krystall klart, og ofte var drømmene mine veldig realistiske. Så tok en avgjørelse på å begynne der. Nå skal jeg innrømme at jeg har fartet veldig fra tema til tema når det kom til å lære meg noe, men har likevel holdt meg fokusert på drømming. Når jeg klarte å oppnå å drømme bevisst, brukte jeg det til å forbedre frykt å fobier jeg hadde. Nå Elsker å drømme, faktisk så gleder jeg meg når jeg skal sove til å drømme. Føles som at jeg lever i 2 verdener nå. Nå som jeg klarer å ta kontroll over 70% av drømmene mine føler jeg at jeg er klar til å gå videre med å klare å kontrollere sinnets energi i våken tilstand også. Dette er noe jeg trener på nå og har gjort det i noen år nå. Kjenner jeg forbedrer meg så kommer til å fortsette med det til jeg har oppnådd det nivået jeg vil nå.
Tips: Sitter du hjemme og du lurer på hvordan kompisen eller venninnen din har det. Ikke ta opp telefonen (med mindre det er viktig) for å sende en sms eller mms. Bruk heller sinnet ditt til å finne det ut. Jo mindre du bruker sinnet ditt i hverdagen, jo mer setter du dine paranormale evner i dvale. Vi alle har paranormale evner, men problemet er at veldig, veldig mange er lukket seg for å få kontakt med energien samt det å sende ut tanke energien. Lukke prosessen begynner som oftest rundt tiden da man starter å prate, dessverre.

Målet mitt personlig er å kunne ta kontroll på tanke energien min, til hjelp for meg å andre.
8)
Antall ord: 418

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mai 2005 17:41
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Hei! Jeg lurte på hvordan du greier å styre drømmene dine. Det har jeg ikke bevisst tenkt at gikk an. Men når jeg tenker etter, så drømmer jeg ofte om noe jeg tenkte på like før jeg sovnet. Så det er noe i det der! Men det krever vel mye trening? Det hender seg også at jeg i drømme hører mine kjære, selv om de ikke er her! Like før jeg våkner (om jeg da ikke allerede ikke er våken da?). Hva legger du i det?

Klem Feel
Antall ord: 97
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gustavo
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av Gustavo »

Hei, ”Feel”

Det første du må gjøre er å lære deg å være deg bevisst på at du drømmer i drømmen.
Når du klarer det, kan du ta neste nivå som er å kontrollere dem å bruke dem til å løse problemer, få svar på spm og løsne frykt. For ikke å repetere noe her på forumet så kan du en titt innom kategorien drømming, der vil jeg tro du finner en metode for å lære det. :D

Om det er mye trening eller ikke velger jeg ikke si, :wink: for sånt kan forstyrre tankene å gi det fokus på noe det ikke skal ha fokus på. Men du drømmer hver natt, så trenings muligheter får du ofte. :D
Det at du ofte klarer å drømme om det du tenkte på like før du sovnet er veldig bra.
Høres jo ut som du har noen gode egenskaper som kan komme godt med når du begynner å trene.

Selv jeg bare lest 2 bøker om det, som egentlig bare blir en til sammen. De sidene jeg så mest på var faktisk de bakre sidene der drømme tydningen står. Har for det meste lært meg selv å ta kontroll over drømmene mine med egen lærte teknikker. Tok de jeg leste om som inspirasjon og veiledning, men laget mine egne teknikker å øvelser som passet meg 100%. Det som funker for andre, kan godt hende ikke funker like godt på meg. Så lenge du kan leser å forstår de mange grunnreglene så kan du finne på egne metoder som gjør treningen raskere og mr effektiv for deg.
Når venner spør meg om jeg kan tyde noen av drømmene deres bruker jeg si: Nei, Jeg vil ikke tyde drømmene dine, men jeg kan lære deg sånn at du kan tyde dem selv. Men da er ikke interessen der lenger. Det er ikke fordi at jeg vil være dritsekk eller noe, men vil at folk skal kunne tyde drømmene sine selv fordi det er de som sitter på alt av følelser og hendelser så det er de som kan tyde drømmene sine best og mest nøyaktig. Vil at folk skal trene opp sine egne paranormale evner stedet for å springe rundt å bruke penger på noe di kan få svar på selv, visst de bare tar seg litt tid til det, og den tiden er jo faktisk gratis.
:wink:
Antall ord: 412

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marris
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jun 2005 02:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Alta

Re: Sinnets kraft

Innlegg av Marris »

Gustavo skrev:Hei, folkens.

Jeg personlig mener det beste redskapet du har, er tankene dine. Sinnets energi er utrolig kraft fullt og klarer du styre det er det utrolig va du kan gjøre. Jeg har siden jeg var liten hvert interessert i det paranormale og takket være en mor som også er interessert i det paranormale har hun klart å holde liv i interessen og hjulpet meg til å få kontakt med den medfødte evnen vi alle mennesker har. Hun har aldri presset på meg sin tro, men kun helt enkelt presentert forsiktig sin tro, da hun merket min interesse for det paranormale, og det føler jeg er riktig. Aldri press en tro på noen.(hører dere kristendoms fanatikere!!) Jeg bestemte meg for å begynne med å få kontroll på sinnet mitt, med tanke på drømming. Merket 95% av alle drømmene jeg hadde husket jeg krystall klart, og ofte var drømmene mine veldig realistiske. Så tok en avgjørelse på å begynne der. Nå skal jeg innrømme at jeg har fartet veldig fra tema til tema når det kom til å lære meg noe, men har likevel holdt meg fokusert på drømming. Når jeg klarte å oppnå å drømme bevisst, brukte jeg det til å forbedre frykt å fobier jeg hadde. Nå Elsker å drømme, faktisk så gleder jeg meg når jeg skal sove til å drømme. Føles som at jeg lever i 2 verdener nå. Nå som jeg klarer å ta kontroll over 70% av drømmene mine føler jeg at jeg er klar til å gå videre med å klare å kontrollere sinnets energi i våken tilstand også. Dette er noe jeg trener på nå og har gjort det i noen år nå. Kjenner jeg forbedrer meg så kommer til å fortsette med det til jeg har oppnådd det nivået jeg vil nå.
Tips: Sitter du hjemme og du lurer på hvordan kompisen eller venninnen din har det. Ikke ta opp telefonen (med mindre det er viktig) for å sende en sms eller mms. Bruk heller sinnet ditt til å finne det ut. Jo mindre du bruker sinnet ditt i hverdagen, jo mer setter du dine paranormale evner i dvale. Vi alle har paranormale evner, men problemet er at veldig, veldig mange er lukket seg for å få kontakt med energien samt det å sende ut tanke energien. Lukke prosessen begynner som oftest rundt tiden da man starter å prate, dessverre.

Målet mitt personlig er å kunne ta kontroll på tanke energien min, til hjelp for meg å andre.
8)
Tjohei Gustavo! Det er spennende det du forteller om. Jeg har selv opplevd å være "våken" når jeg drømmer, og styrer hva som skal skje selv. Jeg har dog ikke prøvd dette i terapautisk øyemed...Jeg har en tendens til å ville gjøre alt jeg ikke kan gjøre i våken tilstand, som å hoppe fra fjell til fjell og fly til forskjellige land for se meg rundt.

Trivelig å ha en medborger fra Tromsø her :)
Antall ord: 499
"Det finnes ikke tilfeldigheter"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gustavo
Nybegynner
Nybegynner
20

Innlegg av Gustavo »

Helt konge! Sant det du sier, man ender gjerne opp med å "leke"seg. :D

Det at jeg fjernet litt frykt å fobier ved hjelp av drømming var ikke noe jeg gjordet bevisst. Merket det ikke før etter jeg våknet og begynte å tyde drømmen, og senere kom i situasjonen som til vanlig ville fått pulsen til å stige og hjerte til å slå hardt å fort, gjerne etterfulgt av teite beslutinger.

Da jeg merket at frykten ikke var der lenger, skjønte jeg at det var den frykten jeg hadde eliminert i drømmen. KONGE!!! Det forandret ganske mye i livet mitt, samt ga meg en god dose selvtillit.

Tror jeg har fortellt drømmen her før, husker ikke helt. :wink:

Nå som jeg driver med film produskjon, er det helt utrolig med tanke på hvilken kreativ tilgang jeg har. Jeg bruker inspirasjonen jeg får fra drømmene mine og det "våkene" liv til å skrive. Helt konge.! :D
Jeg satser på en film produskjons karriere, og derf or jeg bruk får alt jeg kan og skal lære meg innenfor det paranormale. I have a bright future! :wink: :D
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links