Jeg personlig mener det beste redskapet du har, er tankene dine. Sinnets energi er utrolig kraft fullt og klarer du styre det er det utrolig va du kan gjøre. Jeg har siden jeg var liten hvert interessert i det paranormale og takket være en mor som også er interessert i det paranormale har hun klart å holde liv i interessen og hjulpet meg til å få kontakt med den medfødte evnen vi alle mennesker har. Hun har aldri presset på meg sin tro, men kun helt enkelt presentert forsiktig sin tro, da hun merket min interesse for det paranormale, og det føler jeg er riktig. Aldri press en tro på noen.(hører dere kristendoms fanatikere!!) Jeg bestemte meg for å begynne med å få kontroll på sinnet mitt, med tanke på drømming. Merket 95% av alle drømmene jeg hadde husket jeg krystall klart, og ofte var drømmene mine veldig realistiske. Så tok en avgjørelse på å begynne der. Nå skal jeg innrømme at jeg har fartet veldig fra tema til tema når det kom til å lære meg noe, men har likevel holdt meg fokusert på drømming. Når jeg klarte å oppnå å drømme bevisst, brukte jeg det til å forbedre frykt å fobier jeg hadde. Nå Elsker å drømme, faktisk så gleder jeg meg når jeg skal sove til å drømme. Føles som at jeg lever i 2 verdener nå. Nå som jeg klarer å ta kontroll over 70% av drømmene mine føler jeg at jeg er klar til å gå videre med å klare å kontrollere sinnets energi i våken tilstand også. Dette er noe jeg trener på nå og har gjort det i noen år nå. Kjenner jeg forbedrer meg så kommer til å fortsette med det til jeg har oppnådd det nivået jeg vil nå.
Tips: Sitter du hjemme og du lurer på hvordan kompisen eller venninnen din har det. Ikke ta opp telefonen (med mindre det er viktig) for å sende en sms eller mms. Bruk heller sinnet ditt til å finne det ut. Jo mindre du bruker sinnet ditt i hverdagen, jo mer setter du dine paranormale evner i dvale. Vi alle har paranormale evner, men problemet er at veldig, veldig mange er lukket seg for å få kontakt med energien samt det å sende ut tanke energien. Lukke prosessen begynner som oftest rundt tiden da man starter å prate, dessverre.
Målet mitt personlig er å kunne ta kontroll på tanke energien min, til hjelp for meg å andre.