Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHatt besøk av hjelpere for første gang!(langt,please les!)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Turijoh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 18 Jun 2005 05:37
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Turijoh »

Det var veldig interessant det du skrev. Har selv forsøkt meditasjon men har liksom ikke hatt tålmodighet til det. :roll: Har hatt god hjelp fra de som passer på meg hele tiden, og har noen ganger hatt skikkelig flaks. Jeg har ikke sett hjelperne mine men vet at de er der rundt meg. Har ikke vært åpen for åpenbaring enda. Men den siste tida etter at jeg ble healet og all negativ energi ble fjernet fra meg ble jeg plutselig vidåpen for alt. Er ikke redd lenger men bare fryktelig nysgjerrig.... Jeg ønsker deg lykke til med alt. Jeg håper også å få se hjelperne mine en dag;)
Antall ord: 111
Glem aldri hvor mye lys du sprer. Hvor mye støtte du gir. Hvor mange smil du henter fram og hvor mange hjerter du varmer ved å være akkurat som DU er;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
floffeloffe
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 01 Aug 2005 10:51
18

Hodepine...

Innlegg av floffeloffe »

La inn et innlegg i dag, mitt første møte med automatskrift (?)/ligger
under engler/hjelpere.

Men du, etter min drøm/opplevelse hadde jeg en dundrende hodepine dagen derpå hvor paracet ikke hjalp. Uvanlig at jeg har sånn hodepine...
Vet du noe om det er vanlig? I så fall første gang for meg. :o

Lykke til med dine sanser. 8-[

Klem
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links