Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelperne mine?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

samomosa

Hjelperne mine?

Innlegg av samomosa »

Hei alle sammen!

Har gjennom en tid hatt god kontakt med hjelperne mine, spesielt en, men i det siste har jeg blitt litt usikker på om et er hjelpere. Får inn en del beskjeder m.m
Lurer på om det kan være andres hjelpere også.

"Ser spesielt en "hjelper" "vet" hvor han kommer fra, og jeg "vet hva han heter.
Mitt spørsmål nå er om noen av dere som tar inn andres hjelpere vil pøve å få inn mine/min for å se om vi får samme info?

Høres sikkert ganske teit ut, men for meg er det viktig å få bekerftet de opplysningene jeg får!

Hvis noen er interessert i å prøve så send meg en pm så sender jeg de opplysningene du trenger.

Setter stor pris på hjelp :D

Mvh Monica
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Åssen vet du at du har kontakt med hjelperen din i det hele tatt?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
samomosa

Innlegg av samomosa »

Hei :)

Det er noe jeg bare noe jeg tror "vet", men er litt usikker, derfor spør jeg også ander om hjelp for å se om de får inn den samme informasjonen som meg... Følelsen av at jeg har rett er rimelig sterk.

PS: Driver mye med healing og får gode tilbakemeldinger, så jeg kan gjøre "gjentjeneste". Legger også endel tarot.

Mvh Monica
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Poeten skrev:heisann monica, høres veldig spennede ut, sender deg en pm og prøver! :wink:

Til wiz : du skriver mye her inne på sidene! :wink: jobber du her inne? skjønner meg ikke helt på deg. Du irriterer meg litt. :)
reaksjoner får du iallefall!
Send meg PM.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

monica76 skrev:Hei :)

Det er noe jeg bare noe jeg tror "vet", men er litt usikker, derfor spør jeg også ander om hjelp for å se om de får inn den samme informasjonen som meg... Følelsen av at jeg har rett er rimelig sterk.

PS: Driver mye med healing og får gode tilbakemeldinger, så jeg kan gjøre "gjentjeneste". Legger også endel tarot.

Mvh Monica
Min oppfatning er at din hjelper tar den formen som du kan akseptere, og få noe ut av.
For meg er de bare energier som jeg kan fornemme og påvise.

Det å se en hjelper kan foregå på mange måter. Som regel som ren energi i form av farge eller skikkelse. Dersom du er fasinert av for eksempel indiansk kultur så vil din hjelper vise seg som en indianer for at du skal kjenne trygghet og lytte til den veiledningen som du får.

Les forøvrig min artikkel om hjelpere på http://rollteck.net/Artikler/hjelpere.htm

Når det gjelder vår alles kjære Wiz så er han en sunn skeptiker og skaper mye positiv debatt her inne på forumet.
For nye kan nok Wiz av og til være noe bastant men innerst inne har han et utrolig godt hjerte den karen :D

Vi har hatt endel "ugode" diskusjoner i fortid som har vært negative for alle, så derfor er vi enige om, dersom noen irriterer seg eller blir forbannet så lager man en PM til personen (som Wiz sier) det dreier seg om. Gjør opp på kammerset så og si :twisted: og ikke lar det bli en offentlig debatt og personlig skittkasting.
Antall ord: 277
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Det jeg mente med spørsmålet til Monica var; Er du sikker på at det er en hjelper du har kontakt med. Jeg tviler ikke et sekund på dine opplevelser, men av erfaring vet jeg at det finner mer enn hjelpere og avdøde familie medlemmer.


På hvilken måte har du kontakt. Dette er ikke kritikk mot deg på noe som helst vis, men ofte når man hører om at noen har kontakt så blir man imponert helt til man går personen i sømmene. Har du evnen til å se dem med øyet eller bruker det "det indre øyet". Hvordan mottar du infomasjon og hva får deg til å plutselig tvile på at det er en hjelper?
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links