Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerPlutselig varme i venstre fot, kan noe forklare?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Plutselig varme i venstre fot, kan noe forklare?

Innlegg av snuppedilla »

Hei
Vet ikke hvor jeg skal putte denne hen, men flytt gjerne Admin hvis den ikke passer her, det viktigste er at jeg får kanskje noe svar :)

i snart to uker (tror jeg) har jeg fått daglig flere ganger om dagen (gått ut av telling) en plutselig hete/varme i venstre fot.

lurer på om noen har opplevd det samme og kan det settes i sammenheng med energier/healing eller er det en innbildning/fysisk greie?

innimellom føles det som jeg blir healet/hjulpet av denne varmen. en gang opplevde jeg den på samme tid i begge føttene, da satt jeg med en gjeng med ganske "åpne" mennesker som er med i en nystartet sirkel jeg har begynt i. Jeg ble også plutselig svimmel, og tenkte at nå er det for mye energi og følte noen andres hjelpere blant disse i gruppen var tilstede veldig sterkt.

så det er sagt: jeg er ganske fornuftig, men jeg undrer meg veldig over foten min, det er heller ikke plagsomt, bare snodig :)
Antall ord: 175
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 163
Startet: 07 Sep 2004 12:25
19
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Har også opplevd det samme et par ganger de siste par dagene... Spooky... :shock:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Jeg har ikke greie på det, men opplever noe av det samme selv.. Jeg innbilder meg at det er kroppens måte å bli kvitt negative energier på.. Ut gjennom føttene og ned i jord..
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

he he ja.. spookey.. kjenner en annen som har hatt det slik nylig :)

opplever det uansett som at det er noe positivt og det med at det kank være for å kvitte seg med dårlig energi kan stemme for det skjer ofte på samme tid som jeg har noe ubehagelig i tankene eller i samvær med med noe som kan tegne til ubehagelig, likegjerne også situasjoner som innebærer noe sterkt..

nå har jeg også begynt å få sånt spesiellt trykk på steder på kroppen, akkurat som noen dytter meg omtenksomt eller holder en hånd på meg, også at hudpartier kjennes brennende ut.. så merkelig... jeg har egentlig alltid hatt sånne diffuse greier, men først siste året jeg har blitt oppmerksom og prøver å få svar på hvorfor, de har også økt siste året pga av jeg åpner opp for mye fint :)

jeg tar gjerne imot flere erfaringer, og kanskje kan vi med slike varme kroppsdeler danne en forening, som heter:

"PLUTSELIG VARM, HER OG DER!" :lol:
Antall ord: 171
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Meuremys Annamensis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 01 Jul 2005 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Meuremys Annamensis »

Har det sånn med henda mine jeg.. og huet mitt :oops:
Har hatt det så lenge jeg kan huske da. Blir kjempevarmt, og henda blir helt røde og jeg må holde på noe kaldt til det går over. Men bruker det til å hjelpe mamma med å bli kvitt hodepine og sånt hvis hun har vondt i hodet.. :)
Antall ord: 59
¤¤MeAn¤¤
-------------------------------------------------------
Intermédius - That's were we live...
-------------------------------------------------------
Lebo haleng ha o bue ka le ha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det kan jo være at du åpner deg å at noen hjelper deg med det...
Det blir jo litt feil for meg å spekulere i det siden jeg ikke vet hvordan det oppleves for deg.. <men jeg opplever selv at de jobber med meg å åpner opp forskjellig.. Da kan ting skje som du ikke skjønner så mye av..
Men bare slapp av og nyt det :)
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Nå har det roet seg litt, har ikke sånn hektisk aktivitet, det føles naturlig også at det har roet seg litt ned, tatt i betraktning at jeg har måtte fokusere mye på jordnære ting ;) men vet at når jeg setter meg ned så skjer det ting fordi jeg fokuserer og har en stor tro på at det er ment å skje ting og tang når det er ment, ikke noe jeg tvinger frem, bare akseptert har blitt en del av meg nå.

det gjennomsyrende resultatet av bevissthet rundt åpningsprosessen er den indre roen jeg har nå nesten uansett og hele tiden :) Dette er noe jeg har savnet, siden jeg var født, føles det ut som :) og nå har jeg fått denne roen i gave, bla annet fordi jeg har jobbet og vært våken med tanke på det indre og i samspill med andre, i alle år jeg kan huske...

Jeg unner virkelig alle å oppleve den indre trygghet og ro som åpner for så mye annet... og gjør slik at man takler ting bedre... smilet og latteren er gjerne oftere på lur da he he... og virker også som det har en naturlig sperre mot for mye negativ energi fra andre.. føler nesten at jeg smitter andre... og er det noe jeg setter pris på og trenger, så er det å få andre til å føle seg vel og trygge ilag med meg, så kanskje er det den største gaven jeg kunne fått i hele mitt liv..?
Antall ord: 259
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links