Klarsyn, Spådom & Åndelige sanseroh, help!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mai 2005 14:27
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

oh, help!

Innlegg av Purplehaze »

Hei!

Jeg bare lurer på om dere har følt dere blanke noen gang? Jeg mener.. Følt at livet er tomt? Uten noe mål eller mening? Jeg føler hvertfall at livet mitt står stille og at alle andre rundt meg løper, om dere skjønner. Jeg har prøvd å kontakte hjelperene mine, men jeg er ganske "ny" i gamet .. Så jeg vet ikke om jeg får det til :)

Jeg sover heller ikke om nettene. Tror jeg har problemer med å finne en indre ro.. Dette kan også skyldes brudd mellom mor og far, brudd mellom meg og kjæresten og det at jeg må takle at hun fant seg en ny etter ti dager.
Men jeg er ikke så sikker på det. Føler at det er noe større, men jeg får ikke satt ord på det! Noen som kjenner seg igjen? Noen som har tips om hvordan jeg kan "finne" meg selv igjen, få bedre kontakt med mine hjelpere? Kanskje finne den indre roen som jeg savner? :lol:
Antall ord: 175
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mai 2005 21:27
19
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

Hei du!
Jeg kjenner meg igjen i noe av det du sktiver om.
Jeg sliter også med å finne indre ro når kvelden kommer og man EGENTLIG skal sove.....Av og til hjelper det å ta tak i meg selv og prøve å finne ut om hva det er som gjør at jeg er så urolig.-For så å prøve å "riste" det av meg. Gjerne ved å spille litt rolig og behagelig musikk.Noe som gjør meg litt mer konsentrert slik at jeg kan gå inn i meg selv å ta et "oppgjør". Jeg pleier også å be eventuelle ånder om å komme tilbake når jeg sover,og heller kontakte meg i "drømmen".
På den måten kan man utelukke at det er åndene som tærer på energiene dine og.-Vet det er mange som mediterer når roen ikke vil komme.
Håper jeg ikke ble for usaklig nå,og at du klarer å komme i orden inni deg :)
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: oh, help!

Innlegg av Gjest »

Purplehaze skrev:Hei!

Jeg sover heller ikke om nettene. Tror jeg har problemer med å finne en indre ro..
Hvis du ikke får sove fordi tankene spinner og du er urolig kan du prøve denne pusteteknikken: Pust langsomt inn gjennom nesen og tenk deg at du fyller kroppen din med fred, tenk deg gjerne at luften du puster inn har en behagelig rolig farge som du fyller kroppen med. Forsøk å telle til 5-6 når du puster inn.
Så puster du ut gjennom munnen. Se for deg at du puster ut all din uro og vanskelige tanker. Igjen er det lurt å se for seg en farge som symboliserer uroen, f,eks grå eller svart. Prøv også her å tell til 5-6.
Forestill deg at for hver gang du puster fyller du på med ro og kvitter deg med uro. Håper dette kan hjelpe!

Vilya
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mai 2005 14:27
19
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

Ah! Tusen takk! Gleder meg til ikveld, skal prøve det ikveld, vilya! :)
Antall ord: 13
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links