Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelperne som "herjer" i kroppen?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det er nok ikke gale Ånder som holder på med deg*S*
Tror de jobber med deg for å åpne deg osv.. Bare slapp av og nyt det du :)
Jeg er ikke overbevist om at en datamaskin kan se hvor åpen rotshakran din er, så den testen ville jeg ikke tenkt på engang :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Guidene og lærerne dine vil bare sette igang energien de, og så vil energien selv finne områder der det trengs stimulering. De sender healing som du også har følt og de sender energi.

Jeg hadde kjempe vondt i den ene skulderen før, og nå har de tøyd meg fri fra dette. Ryggraden min har også fått seg en omgang, så jeg er ikke så stiv lengre. Prøv å sette dette igang når du står (bare be dem om det) og du får tøyd hofter etc.

Etter hvert vil du merke at de begynner å jobbe med blokkeringer og også med chakra. Ikke bare de 7 hovedchakraene de fleste av oss kjenner til, men også mange andre mindre chakras.

Du må be dem stoppe når du skal sove. Jeg bruker f.eks å si at de får 30 min, og så må jeg sove. Hender du må repetere dette et par ganger før de virkelig tror på deg... Eh, du tror på deg selv heller... :lol:

Føles rart, men er jo flott du har kontakt!
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
amora.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 59
Startet: 03 Feb 2005 14:10
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansand

Innlegg av amora. »

hei baremeg

jeg har ei venninne som fikk stor kontakt med sine hjelpere etter at hennes blokkeringer ble åpnet.
jeg kunne stå ved siden av henne å se at hjelperne hennes trente henne. jeg kunne til og med holde hennes og merke at noen dyttet henne. det var sprøtt.

du er heldig da må jeg si, jeg vil og ha så god kontakt med mine hjelpere....

klem
Antall ord: 67
THE TRUTH IS WITHIN!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links