Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenUFO (rett og slett..)

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

te ghost human
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 28 Mai 2005 09:56
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: engerdal

Innlegg av te ghost human »

jeg også har sett no lignende lys først så var det blått også grønt også oransje også rød også blått igjen dette var klare neon fargede lys creepy synes nå jeg :shock: :lol:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

om ingen har skrevet det, så står U.F.O for Ukjent Flygende Objekt, and such. så det må ikke nødvendigvis være noe utenomjordisk.
Antall ord: 27
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rottulf
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 99
Startet: 14 Jun 2005 15:06
18
Kjønn (valgfri): Guteslamp
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av Rottulf »

månedene juni og juli 2005 har mexico nærmest blitt oversvømt av en ny type ufoer, dvs. flygende sigarer, formasjoner opp til 100 ufo,s, flygende humanoider (menneskelignende skapninger i farkoster som ligner flygende motorsykler, snøscootere og lignende). Sør-amerikansk militær tar dette alvorlig, statlige tv-kanaler overfører nesten daglig sendinger om ufo invasjonen.

Se video av flygende humanoid filmet over mexico : http://www.rense.com/general66/flying.htm
Se den enorme ufo-formasjonen som ble filmet og vist på statskanalen i mexico: http://www.ufocasebook.com/mexicofleetvideo070305.html

Er jorden i ferd med å bli okkupert av en fremmed livsform, hva mener du?
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mulder
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 13 Des 2004 18:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Laxevaag, steinkast fra Bergen

Innlegg av Mulder »

Har sett U.F.O`er flere ganger selv, altså uidentifiserte flygende objekter.
Den mest spesielle så jeg en sommer for seks-syv år siden. Hadde vært ute og fisket utenfor Bergen og var på vei inn til hytten med båt. Det var bekmørkt og stjerneklar himmel. Så opp mot stjernene for å finne Karlsvognen da jeg fikk øye på et "stjerneskudd" søm føk "nedover" på himmelen. Det rare med dette var at objektet raste i stor far og stoppet brått opp. Et syn jeg aldri vil glemme.
Antall ord: 93
The truth is out there

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Mulder skrev:Har sett U.F.O`er flere ganger selv, altså uidentifiserte flygende objekter.
Den mest spesielle så jeg en sommer for seks-syv år siden. Hadde vært ute og fisket utenfor Bergen og var på vei inn til hytten med båt. Det var bekmørkt og stjerneklar himmel. Så opp mot stjernene for å finne Karlsvognen da jeg fikk øye på et "stjerneskudd" søm føk "nedover" på himmelen. Det rare med dette var at objektet raste i stor far og stoppet brått opp. Et syn jeg aldri vil glemme.
Virker som et helt ordinært stjerneskudd for meg. Føk "nedover" på himmelen. Stjerneskudd er små partikler som kommer inn i atmosfæren og brenner opp. Om dette da er oppbrent rett foran en stjerne, vil det kunne se ut som at det er samme lysfenomen som raser nedover, og som plutselig står stille.
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Mulder
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 13 Des 2004 18:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Laxevaag, steinkast fra Bergen

Innlegg av Mulder »

Har sett endel stjerneskudd. Dette objektet var ca dobbelt så stort som stjernene ellers. Noen stjerner er større enn andre, det vet jeg, men denne var ikke en stjerne. Den var også like stor da den brått stoppet opp, og ikke brent opp foran en stjerne og den da, som du sa kan ha blitt forvekslet.
God teori BA, men jeg med mine øyne kan avkrefte det.
Antall ord: 69
The truth is out there

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links