Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenTrenger litt veiledning

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Trenger litt veiledning

Innlegg av Roy A »

veit ikke om man kaller det ut av kroppen opplevelse, men men :roll:

Jeg la meg i går og var ikke trøtt. Da begynte jeg og meditere over saker og ting. Men når det blei kjedlig ba jeg bare hjelperne om å lede meg. Da kjente at jeg lissom blei sugd ut av kroppen :shock: og jeg blei lissom til en ørn. Jeg fløy litt rundt området der jeg bor. Jeg bestemte meg for å fly til det nye huset og se om jeg ser noe :) . Spent flyr jeg inn og ned på rommet mitt. Og ser en svart skikkelse :shock: , jeg spør han hva han gjør her og han svarte at han ventet på meg! Jeg spurte hvorfor. Og han sa at han ville bare bli sendt videre. Da hørte jeg et brak i veggen ved siden av meg, og jeg skvatt til.

Men hva i all verden skal jeg gjøre? Hvis det stemmer det jeg så under flygeturen hva skal jeg gjøre?

Og var det en bitteliten UKO? :P
Antall ord: 175

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

jeg har hørt om disse sorte sikkelsene som dukker opp i tide og utide, men i en ut av kroppen opplevelse har jeg aldrig hørt om. Det jeg har funnet ut om disse sorte sikkelsene er at de hjelper deg i nød men du må betale en pris for hjelpen.
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Dragonheart skrev:jeg har hørt om disse sorte sikkelsene som dukker opp i tide og utide, men i en ut av kroppen opplevelse har jeg aldrig hørt om. Det jeg har funnet ut om disse sorte sikkelsene er at de hjelper deg i nød men du må betale en pris for hjelpen.
Dette må du fortelle mer om !

Asbjørn
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

jeg kan sikker fortelle deg om første kjente tilfellet.
Det hvar med en saue bonde som prøvde og redde sauene sine fra en storm da han møtte på tre sorte men på hest. De lovet han at sauene ville komme trykt hjem og gav han en pose med gull. Men for dette måtte han gjøre dem en tjeneste. Han måtte møte dem senere. Saue bonden ble det første tilfellet av warulver
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Dragonheart skrev:jeg kan sikker fortelle deg om første kjente tilfellet.
Det hvar med en saue bonde som prøvde og redde sauene sine fra en storm da han møtte på tre sorte men på hest. De lovet han at sauene ville komme trykt hjem og gav han en pose med gull. Men for dette måtte han gjøre dem en tjeneste. Han måtte møte dem senere. Saue bonden ble det første tilfellet av warulver
Hvor står det om dette?
Sånn i og med at du sier at det er et kjent tilfelle, mener jeg..
Skulle likt å lese mer om disse sorte mennene, har de noe navn/kallenavn?
Må ha noe mer enn bare "sorte menn" å søke etter.. :lol:
Antall ord: 127
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

de vil gjerne at du kaller dem herre etter du har motat hjelp fra dem. Arkivet mitt omfatter dem som onde hjelpere, men det finnes mange forskjellige typer av dem og. i englan blir dem referert som black rider eller black death
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Dragonheart skrev:jeg har hørt om disse sorte sikkelsene som dukker opp i tide og utide, men i en ut av kroppen opplevelse har jeg aldrig hørt om. Det jeg har funnet ut om disse sorte sikkelsene er at de hjelper deg i nød men du må betale en pris for hjelpen.
Men nå var det jo han som ventet på meg, og ba meg om hjelp da :roll:
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: Trenger litt veiledning

Innlegg av Asbjørn »

Roy A skrev:veit ikke om man kaller det ut av kroppen opplevelse, men men :roll:

Jeg la meg i går og var ikke trøtt. Da begynte jeg og meditere over saker og ting. Men når det blei kjedlig ba jeg bare hjelperne om å lede meg. Da kjente at jeg lissom blei sugd ut av kroppen :shock: og jeg blei lissom til en ørn. Jeg fløy litt rundt området der jeg bor. Jeg bestemte meg for å fly til det nye huset og se om jeg ser noe :) . Spent flyr jeg inn og ned på rommet mitt. Og ser en svart skikkelse :shock: , jeg spør han hva han gjør her og han svarte at han ventet på meg! Jeg spurte hvorfor. Og han sa at han ville bare bli sendt videre. Da hørte jeg et brak i veggen ved siden av meg, og jeg skvatt til.

Men hva i all verden skal jeg gjøre? Hvis det stemmer det jeg så under flygeturen hva skal jeg gjøre?

Og var det en bitteliten UKO? :P
Siden du nevner dette med ØRN, så minner dette om såkalte "sjaman-reiser".
Det er en form for uko , men såvidt jeg vet er dette sjamanisme - en egne retning innenfor det paranormale.
"heksedoktorer" populært kalt av det moderne og ikkeparanomale folk ;-)
Men faktisk mer en gammel og utbredt måte å ha kontakt med det ovbernaturlige, slik urfok har det.
Sjamanen bruker ofte trommer for å få til slike UKO, men siden du har opplevet dette spontant, spørs det om det er ett tegn til deg at det er din vei ?

Rett under det svarte feltet øverst, er det en meny, og der finner du SØK.
Søk på SJaman og Sjamanisme.
Prøv og søk på GOOGLE , på samme søkeord.

Asbjørn. PPV info Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.

FAQ for det Paranormale


http://www.aa-mot.no . . . SKYPE:SKYPE

BildeSjekk her


phpMyChat på PPV server - Nederst på siden
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

det skal jeg gjøre :D
tusen takk
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
blææææ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 13 Jul 2005 00:58
18

Re: Trenger litt veiledning

Innlegg av blææææ »

Roy A skrev:veit ikke om man kaller det ut av kroppen opplevelse, men men :roll:

Jeg la meg i går og var ikke trøtt. Da begynte jeg og meditere over saker og ting. Men når det blei kjedlig ba jeg bare hjelperne om å lede meg. Da kjente at jeg lissom blei sugd ut av kroppen :shock: og jeg blei lissom til en ørn. Jeg fløy litt rundt området der jeg bor. Jeg bestemte meg for å fly til det nye huset og se om jeg ser noe :) . Spent flyr jeg inn og ned på rommet mitt. Og ser en svart skikkelse :shock: , jeg spør han hva han gjør her og han svarte at han ventet på meg! Jeg spurte hvorfor. Og han sa at han ville bare bli sendt videre. Da hørte jeg et brak i veggen ved siden av meg, og jeg skvatt til.

Men hva i all verden skal jeg gjøre? Hvis det stemmer det jeg så under flygeturen hva skal jeg gjøre?

Og var det en bitteliten UKO? :P
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dragonheart
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 262
Startet: 11 Apr 2005 11:51
19
Kjønn (valgfri): Gutt
Lokalisering: Skiptvet

Innlegg av Dragonheart »

Roy A men at han ventet på deg hvar litt underlig
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links