Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerUlvene mine...

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Meuremys Annamensis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 01 Jul 2005 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Ulvene mine...

Innlegg av Meuremys Annamensis »

Høres sikkert helt fjernt ut, og jeg høres vel også sånn passe gal ut, men skitt au, på dette forumet forekommer det mye rart uansett... :D
(Aner ikke hvor jeg skulle skrive dette, men tenkte det passa her..)

Siden jeg var liten (2-3 år) har jeg sett ulver...! Store, mørke og buskete ulver, alltid utenfor et vindu. Aldri inne. Som regel er det den samme jeg ser, men ved et par anledninger har det vært en annen ulv. Fikk råd av noen at "dette er det du frykter og det du vil være", men jeg er ikke sikker.. Kanskje det er så, men jeg har lurt på om det er noe mer.. At det er en (eller flere) hjelper(e) eller "skytsengelen" min eller noe... Jeg blir som regel ikke skremt, men det har hendt. Noen som aner noe om hva dette er..? :shock:
Antall ord: 150
¤¤MeAn¤¤
-------------------------------------------------------
Intermédius - That's were we live...
-------------------------------------------------------
Lebo haleng ha o bue ka le ha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

Hmm. ville ikke sagt at det hørtes fjernt ut. fordi det finnes mye som man ikke veit om, som faktisk kan være sant. det hender jeg hører dyr langt borti et sted, som kanskje ingen andre hører. men har alldri sett ulver stående i vinduet. kanskje du bare har god fantasi? når jeg var liten syns jeg trær kunne ligne på troll i mørket :P de fikk ansikter.
Antall ord: 75
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Meuremys Annamensis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 01 Jul 2005 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Meuremys Annamensis »

Tviler på at det bare er fantasi.. (Nå har jeg mange "hemmeligheter" som passer i dette forumet, som jeg ikke har fortalt om ennå. Så jeg er noe litt utenom det "vanlige" bare så det er sagt.)
Antall ord: 37
¤¤MeAn¤¤
-------------------------------------------------------
Intermédius - That's were we live...
-------------------------------------------------------
Lebo haleng ha o bue ka le ha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Caramba

Innlegg av Caramba »

:D Når du sier ulver i en slik sammenheng, tenker jeg på Sagaen om Isfolket av Margit Sandemo. Hvor Ulvar og Marco blir passet på av Ulver. (Lucifers Ulver)
Uten sammenligning forøvrig.

Har du forsøkt å få kontakt med ulvene dine?
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Er usikker på hva dette kan være, kraftdyr kanskje?

Ulvens visdom:
Ulvens visdom er fødsel og død og reinkarnasjon. Ulvens Visdom ligger i det å hilse enhver avslutning og å hilse enhver begynnelse. Ulven kommer til deg i drømme og løper foran deg inn til drømmenes verden, der den vil vise deg din medisin. Har du ulvens kraft og visdom i deg vil du avslutte alle sykluser med verdighet og mot. Din familie og dine venner er de viktigste for deg. Ulven kan passere uten å bli sett, det er som om den har en kappe som skjuler den, for ulven blir bare sett når den vil og bare av dem den vil bli sett av. Ulven bryter isolasjonen for deg om du blir ensom, for den ensomme ulv er kun en myte for dette dyrets visdom og kraft. Instinkt og intelligens går hånd i hånd. Ulven tar intelligente avgjørelser etter sitt instinkt. Ingen fiende er for stor for dette dyret. Ulven vinner med sine instinkter.

Ulv har noe med evnen til å utvide sansene, som en lærer og stifinner. Veldig sterk symbol for en del indianere i årtusener.
Antall ord: 197
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: Ulvene mine...

Innlegg av ToneG »

Meuremys Annamensis skrev:Høres sikkert helt fjernt ut, og jeg høres vel også sånn passe gal ut, men skitt au, på dette forumet forekommer det mye rart uansett... :D
(Aner ikke hvor jeg skulle skrive dette, men tenkte det passa her..)

Siden jeg var liten (2-3 år) har jeg sett ulver...! Store, mørke og buskete ulver, alltid utenfor et vindu. Aldri inne. Som regel er det den samme jeg ser, men ved et par anledninger har det vært en annen ulv. Fikk råd av noen at "dette er det du frykter og det du vil være", men jeg er ikke sikker.. Kanskje det er så, men jeg har lurt på om det er noe mer.. At det er en (eller flere) hjelper(e) eller "skytsengelen" min eller noe... Jeg blir som regel ikke skremt, men det har hendt. Noen som aner noe om hva dette er..? :shock:
Ja, det høres jo helt fjernt ut for de fleste *smiler*
Men jeg har en flokk med ulver som kraftdyr, jeg kan også se dem og føle dem, så det er ikke noe jeg innbilder meg.. De fleste vil vel kanskje påstå det da :lol:
Men jeg fikk en følese på at det faktisk er kraftdyrene dine du ser, kanskje det er lettere og se dem i et vindusglass og at det er derfor du bare ser dem da? Jeg vet ikke...
Men du har uansett ingen grunn til å bli skremt, selv om det kan virke litt skremmende,.. Snakk med en som er synsk og kan fortelle deg litt om hva slags hjelpere du har rundt deg*S* Det er jo litt spennende å vite da:)
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Dette med å se dyr, nære slektninger, indianere osv som hjelpere er ikke noe spesielt. Det er mange som ser det og føler trygghet med det.
Det å se en hjelper eller dine kraftdyr om du vil, kan foregå på mange måter. Som regel som ren energi i form av farge eller skikkelse. Dersom du er fasinert av for eksempel ulver så vil din hjelper vise seg som en en eller flere for at du skal kjenne trygghet og lytte til den veiledningen som du får.

Jeg har laget en liten artikkel om dette, sjekk http://rollteck.net/Artikler/hjelpere.htm , den kan kanskje fortelle deg noe?
Antall ord: 109
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilya
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 17 Apr 2005 18:32
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Vilya »

Ville bare si at det var en kjempefin artikkel du har skrevet Larsrolle. :D
Jeg tror også at våre hjelpere på en eller annen måte kan "lese" i oss hvilken form de bør innta for best mulig kontakt.

Sitat fra artikkel: En åndelig hjelper er ikke noe merkverdigere eller mektigere for meg enn hva du er, eller om du vil, like mektig. Forskjellen mellom dere er, at mens du velger å gå på jorden for å utvikles med ditt høyere ”jeg” stengt, og i din fysiske kropp, så har din hjelper valgt å leve med sitt høyere ”jeg” åpent og å gå vedsidenav deg, og lære av dine feil og veilede deg der du behøver impulser.

Du får beskyttelse og energi av din hjelper, som får tilbake energier av dine lærdommer, uten at han behøver å gjøre de samme feilene fysisk. Sitat slutt

Jeg har aldrig tenkt på det på denne måten før!

Vilya
Antall ord: 162
Ved tjernet, det sorte, forglemte,
bak skogenes siste myr,
der skjelver i måneskinnet
et eventyr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Meuremys Annamensis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 01 Jul 2005 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Meuremys Annamensis »

Jeg er ikke sånn kjempefascinert av ulver (litt, men ikke veldig), er andre ting jeg er mer fascinert av. Jeg bare lurer på hva det er.. Fri fantasi vet jeg at det ikke er. Har prata med en om disse ulvene før, han svarte det jeg skrev oppi her, også sa han at jeg ikke måtte møte ulvene alene, men i en trygg setting, og gjentok IKKE ALENE hele tiden...
Jeg tror vel egentlig ikke det er "hjelperne" mine eller at de passer på meg (har bare vært en tanke, men jeg tror ikke det...), det har jeg opplevd på andre måter og det var ikke ulver. Menne... Nei jeg skjønner ingenting av det..

Men innimellom får jeg innfall om at jeg har levd tidligere, men da som ulv... :oops: Vet, det høres helt sykt ut, men jeg tror nå både på tidligere liv og liv etter døden jeg...

Er sånn at jeg kan gå inn i et rom og stå der i 10-20 min før folk oppdager at jeg er der, og da skvetter de som regel (fordi jeg "plutselig" dukka opp, enda jeg har stått der og blomstra i 20 minutter). Og ulver er jo snikende og "lydløse"... :)
Antall ord: 215
¤¤MeAn¤¤
-------------------------------------------------------
Intermédius - That's were we live...
-------------------------------------------------------
Lebo haleng ha o bue ka le ha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Håper bare du lukter litt bedre enn ulver gjør...............
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av larsrolle »

Vilya PPV skrev:Ville bare si at det var en kjempefin artikkel du har skrevet Larsrolle. :D
Jeg tror også at våre hjelpere på en eller annen måte kan "lese" i oss hvilken form de bør innta for best mulig kontakt.
Du får beskyttelse og energi av din hjelper, som får tilbake energier av dine lærdommer, uten at han behøver å gjøre de samme feilene fysisk. Sitat slutt

Jeg har aldrig tenkt på det på denne måten før!

Vilya
Takk for det Vilya :D
Jeg sier ikke at dette er riktig men at det er slik jeg opplever det. Det er slik jeg har blitt det "fortalt".
Du kan jo spørre din egen hjelper om det er sant. Kanskje flere vil spørre? :P
Kanskje flere kan spørre sin hjelper om det jeg har blitt "fortalt" er det riktige?
Kan vi kanskje få en slags bekreftelse på dette?
Ikke for at ikke jeg stoler på min - men man vet jo aldri. Olav Moldestad hevder at man ikke til enhver tid skal stole på hva hjelperen forteller?
Antall ord: 184
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Meuremys Annamensis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 01 Jul 2005 19:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Meuremys Annamensis »

Octopuzzy skrev:Håper bare du lukter litt bedre enn ulver gjør...............
Veeel....Hehe, neida, forhåpentligvis gjør jeg det. Lukter bedre enn ulver :lol:
Antall ord: 26
¤¤MeAn¤¤
-------------------------------------------------------
Intermédius - That's were we live...
-------------------------------------------------------
Lebo haleng ha o bue ka le ha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Jeg har også erfart at man ikke skal stole på hva hjelperene sier til en. Noe gjør de for å teste deg, og annet gjør de fordi de har en merkelig humor inne imellom... :roll:
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Octopuzzy skrev:Jeg har også erfart at man ikke skal stole på hva hjelperene sier til en. Noe gjør de for å teste deg, og annet gjør de fordi de har en merkelig humor inne imellom... :roll:
Tror du det kan komme av at de kjenner oss bedre enn vi selv gjør?

Fasinerer meg litt det der, at mine hjelpere vet mer om meg enn jeg selv... :shock: :lol:
Antall ord: 68
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Animalspirit
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 52
Startet: 17 Feb 2005 10:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: En liten bygd på Vestlandet

Innlegg av Animalspirit »

En ting du kan prøve neste gang du mediterer (om du mediterer) skift "ham" til ulv psykisk og "snakk" med de ulvene som er der ute,da forteller de deg kansje hvorfor de er der :)
Antall ord: 36
How lonely is the night without the howling of the wolf? Hear my song, know that you are not alone. Listen, you will hear me singing. Listen to my freedom, floating on the night air. Listen to what could be yours... oh my hunter, if only you would listen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links