Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglermå få svar az

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Gjest

må få svar az

Innlegg av Gjest »

hey jeg jurer på en ting, jeg er helt ny i dette med hjelpere og sånt.. kan noen si meg en måte jeg kan komme i kontakt med hjelperne mine?? :?:

jeg blir glad for svar az :D
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Søk litt på temaet her på forumet, så dukker det nok opp både det ene og andre tipset. :wink:
Antall ord: 20
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ukjent rase
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 02 Jul 2005 17:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Kristiansund

Innlegg av ukjent rase »

Bruk pendel ;)



Ukjent rase:D
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lokes
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jul 2005 04:02
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer, Norge

Innlegg av Lokes »

Jeg har kontakt med min "vokter" og kan si sånn ca. hvordan han ser ut.

Vokterne er alltid på venstre side, omtrent en armelengde unna, og litt bak. Hvis de prøver å advare deg, legger det seg som oftest en skygge over deg bakfra, eller at det prikker i nakken.

Min "vokter" tror jeg er en mann fra gamle england, ut i fra klærne å tyde. (kan se ham inni hodet mitt :oops: er ikke gal bare så dere vet det...) han har skulderlangt bølgete fett hår, og mørke klær. En kappe, og en kort, sort spaserstokk, med messinghode. Han er nesten renbarbert, men har noen skjeggstumper her og der, han har mørke øyne, kan ikke tyde noen farge. En flosshatt skygger for det meste av ansiktet så det er ikke mye mere å si om det.

Ei sølvspenne holder kappen sammen over brystet, og to snorer strekker seg ned fra den. Han har en hvit skjorte under alle de mørke klærne, som stikker ut av det venstre ermet.

Jeg har ingen peiling på hvordan jeg fikk kontakt med ham, men det skjedde vel rundt den tiden jeg begynte å lære om å pendle, og slike ting.
Jeg vet heller ikke av noen måte jeg kan oppnå kontakt med de andre, annet enn at jeg vet hvis de er der, og noen ganger, kan jeg peke rett på dem. Ganske skremmende i blandt, men jeg utnytter det i stede for å fortrenge det... Det er mitt eneste råd, utnytt det, ikke forteng det.
Antall ord: 260

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Re: må få svar az

Innlegg av Asbjørn »

akasha memoria skrev:hey jeg jurer på en ting, jeg er helt ny i dette med hjelpere og sånt.. kan noen si meg en måte jeg kan komme i kontakt med hjelperne mine?? :?:

jeg blir glad for svar az :D

Meditasjon , og søke på forumet, som Pusejenta sa....

( Søk finner du i menyen rett under det svarte feltet øvserst. )
Søk på ett og ett ord, eller kombinasjon av ord.

Hjelpere , Guider , Engler , Meditere, Meditasjon, osv.

Lykke til !

Asbjørn. PPV info Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.

FAQ for det Paranormale


http://www.aa-mot.no . . . SKYPE:SKYPE

BildeSjekk her


phpMyChat på PPV server - Nederst på siden
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
blææææ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 13 Jul 2005 00:58
18

Innlegg av blææææ »

Rajah of the Night skrev:Jeg har kontakt med min "vokter" og kan si sånn ca. hvordan han ser ut.

Vokterne er alltid på venstre side, omtrent en armelengde unna, og litt bak. Hvis de prøver å advare deg, legger det seg som oftest en skygge over deg bakfra, eller at det prikker i nakken.

Min "vokter" tror jeg er en mann fra gamle england, ut i fra klærne å tyde. (kan se ham inni hodet mitt :oops: er ikke gal bare så dere vet det...) han har skulderlangt bølgete fett hår, og mørke klær. En kappe, og en kort, sort spaserstokk, med messinghode. Han er nesten renbarbert, men har noen skjeggstumper her og der, han har mørke øyne, kan ikke tyde noen farge. En flosshatt skygger for det meste av ansiktet så det er ikke mye mere å si om det.

Ei sølvspenne holder kappen sammen over brystet, og to snorer strekker seg ned fra den. Han har en hvit skjorte under alle de mørke klærne, som stikker ut av det venstre ermet.

Jeg har ingen peiling på hvordan jeg fikk kontakt med ham, men det skjedde vel rundt den tiden jeg begynte å lære om å pendle, og slike ting.
Jeg vet heller ikke av noen måte jeg kan oppnå kontakt med de andre, annet enn at jeg vet hvis de er der, og noen ganger, kan jeg peke rett på dem. Ganske skremmende i blandt, men jeg utnytter det i stede for å fortrenge det... Det er mitt eneste råd, utnytt det, ikke forteng det.
:twisted:
Sist redigert av blææææ på 24 Jul 2005 21:39, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 266

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Shikaru~
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 169
Startet: 01 Mai 2005 20:19
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rælingen en plass

Innlegg av Shikaru~ »

Tenker av og til at det må være ekkelt å alltid ha noen med deg sjøl :P men av det jeg veit, så har jeg 3 stk ellerno med meg hele tida :P
Antall ord: 32
Parkour for life!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

silje_jentah skrev:Det må vel være ekkelt å vite at du alltid har noen med deg!! :shock: Huff.. det finnes mye rart i verden! :oops:
Tror egentlig du kan ta det med ro ; De som er med og passer på, ser litt annerledes på livet enn hva du gjør.
Etter min forståelse, så er de faktisk ganske i bakgrunnen, og vet når de skal "trekke seg vekk".

De er ikke der og smugkikker når.... ja... :oops: du vet...

Derimot er de der på et mikrosekund idet du virkelig har behov for assistanse !

Husk; Hjelpere, Guider osv er jo i åndeverdenen, og er derfor ikke begrenset av vår fysiske verden.
Tenk på ett månekrater - og du er der i tankene.
Så raskt går det ! Like raskt som tanken ;-)
Derfor trenger de ikke å "henge på skuldra di" hele tiden, ( noe jeg ikke tror de gidder heller). ;-)
Men de er der idet du har behov for den hjelpen de kan tilby.

Samtidig så skal du ikke regne med at de hjelper deg til å vinne i lotto, eller finne en kjæreste eller noe slikt. Det er ikke deres "jobb"...
Derimot skal de påse at du møter de utfordringene du skal møte her i livet, både gode og vonde.
De skal påse at du ikke mister "sporet" når det gjelder disse utfordringene / oppgavene eller hva du vil kalle dem.
Utenom disse "skjebnepunktene", så har man fri vilje til det meste...

Asbjørn
Antall ord: 249

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lokes
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 13 Jul 2005 04:02
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer, Norge

Innlegg av Lokes »

Faktisk det finnes de som følger etter deg, Voktere og... noe annet...
Jeg har en slik forbannelse, jeg kaller den en Leech.

Så jeg har bestemt meg for å besøke Gamle lierne psykiatrisk sykehus, for å finne svarene jeg kan få, bare på et slikt sted. Det er kanskje å gripe etter halmstrå, men det er min eneste sjanse... Og jeg har god kontakt med vokteren min...
Antall ord: 66
- Nothing is as final as Death, Except my word. -

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Om det er ekkelt å ha dem der hele tiden? Øhhh, det har du også, bare du vet ikke om det.

For mange så er det en stor dag den dagen man kommer i kontakt med sine guider og hjelpere. Så ekkelt? Nei laaaaaaaaaaaaaaaaangt derifra. Tilstedeværelse med masse kjærlighet!
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ninin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 26 Jul 2005 02:17
18

Innlegg av Ninin »

Min er der når jeg dusjer vet jeg,men det er egentlig min feil,jeg bruker å sette meg ned i dusjen & slappe av,enkel måte å høre hva hun vil frem til osv.

Hun er ikke der hvis jeg liksom har et intimt øyeblikk med meg selv eller kjæresten da,hun gir meg da litt privatliv.Men jeg er egentlig ikke sjenert over å ha henne der.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Åndene er opptatt av at vi skal ha det bra. De bryr seg ikke om jordelige gjøremål. Når man kommer i bedre kontakt med sine hjelpere veildere de ofte innen helse, kosthold og hjelper en til å forstå endel traumer som sitter som blokkeringer i kroppen.

Men de setter en også på tester. De vil at vi skal stå for det vi gjør, og stå i oss selv. Det er viktig for åndene at vi gjør beviste valg og kan stå for dem etterpå.
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links