Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerStarten på noe..?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
AzfriZ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 20 Feb 2005 15:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Malvik

Starten på noe..?

Innlegg av AzfriZ »

:roll:
I sted satt jeg på rommet mitt, med et tent lys på hylla og lå i mørket og mimret litt for meg selv..

gjorde et fint forsøk igjen på å prøve å få kontakt med mine hjelpere,
noe som jeg faktisk tror gikk ganske bra.. for jeg kunne kjenne hvor glad jeg ble, hvor jeg så hvit luft over alt.. jeg kunne se skygger av noe rulle forsiktig forbi når jeg ba om å treffe mine hjelpere, hvor slike gode "frysninger" nedover ryggen rant gang på gang.. jeg kunne se på lyset, og lyset blafret litt og flammen skiftet størrelse i hytt og pine.

når jeg takket for at jeg fikk treffe de og skulle avslutte, så jeg i flammen og blåste ut.. jeg fikk faktisk en litt ekkel følelse i meg når jeg blåste ut.. gåsehud på hendene, og en kald frysning nedover ryggen. :cry:

håper ihvertfall dette er starten på noe.. :D

noen som har noe å føye til? andre tips eller noe for å hjelpe meg på vei? er takknemmelig for alt å få :)
Antall ord: 182
Remember my name! it's the secret of eternity!

AzfriZ, the one and only! (';')

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anki

Innlegg av Anki »

Du hadde sikkert et fint møte med en eller flere av dine hjelpere! Jeg hadde en lignende historie fra første gang jeg fikk besøk av min hjelper. Svar,trygghet og en varme og glede som ikke kan sammelignes med den gleden man vanligvis finner i hverdagen,og selvfølgelig gåsehud over hele kroppen!Men det er en skjønn opplevelse som forsterker deg og det du tror på! Etterhvert er man så heldig å kunne bli kjent med hjelperne,kanskje finne ut navnet deres og bruke de oftere!
Lykke til videre!
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AzfriZ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 20 Feb 2005 15:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Malvik

Innlegg av AzfriZ »

Tusen takk, skal stå på :D
Antall ord: 5
Remember my name! it's the secret of eternity!

AzfriZ, the one and only! (';')

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
shocola.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 231
Startet: 11 Apr 2005 13:23
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nærøy
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av shocola. »

gleder meg at du hadde dn opplevelsen!!! dt er ganske spesiellt!!! man føler slik en ro sant? gjorde jg... :D
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Åndene kommer inn med andre vibrasjoner enn oss selv, og når de er nærme og man er åpen for dem, så kan man ofte merke energiene slik du gjorde. Flott måte å begynne å jobbe med seg selv og det åndelige på.

Siden vibrasjoner er forskjellige energier, så kan man ofte merke endringer i temperaturer i rommet eller kroppen. Og man kan merke små grøss når energiene deres er nærme. Disse grøssene kan også sammenlignes med den følelsen man kan oppnå ved healing som jo også er åndelig kontakt. Disse eneregiene er stort sett en real dose med ren kjærlighet fra åndene!
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AzfriZ
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 20 Feb 2005 15:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Malvik

Innlegg av AzfriZ »

Jeg syns det er så flott..

får meg til å føle meg litt spesiell.. :oops:

takk for komentarer, jeg setter stor pris på det :)
ha en strålende helg alle sammen.. Volvo Power Team er med dere!
Antall ord: 37
Remember my name! it's the secret of eternity!

AzfriZ, the one and only! (';')

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ninin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 26 Jul 2005 02:17
18

Innlegg av Ninin »

Hjelperen min kommer vanligvis i situasjoner hvor jeg er trist,sint eller frustrert.Da hjelper hun meg gjennom situasjonen,enten ved å "energisere" meg som jeg kaller det (finner på mange merkelige ord :lol: ) eller forklare hvordan situasjonen egentlig er for det beste.

Hjelpere er greie å ha :wink:
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links