Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEnergier ol.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
BoosteR
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 29 Jan 2005 21:34
19
Kjønn (valgfri): Guttevalp
Har takket: 1 gang

Energier ol.

Innlegg av BoosteR »

Så på National Geo. i natt, og det gikk noe om energier og lignende. Programmet het noe lignende som "Is it real" tror jeg.

Men der var det diverse om energier innen kampsport og når de stikker sverd og slikt. De beviste/motbeviste diverse.. Og det var noe om å sende Ki baller gjennom luften og "slå folk ut" uten å være borti dem..

Er det noen som har erfaringer med Ki-baller eller såkalte energiballer? Jeg synes dette er et interesant tema, og lurer på om noen av dere har erfaring med kampsport+Ki, og sende energiballer gjennom luften.

La også merke til at det de kalte Ki er noe lignende som Discovery's "Mind, Body and Kickass Moves" kaller Qi.

Var også en som de trodde kunne "trikse" med sitt eget nervesystem og hadde en smærteterskel på 20 og 27 på testene... Mens et vanlig menneske har 4-6...
Antall ord: 153
/BoosteR - Gjerne PM meg ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Hei Booster!

Har også sett det programmet. Anbefales!
Antall ord: 8
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 04 Jun 2005 00:39
18

Innlegg av Amine »

Ta et kurs i tai chi. Jeg gjorde det for ca 3 år siden. Da får du lære hvordan man bruker energien på måter man ikke er vant til. Var veldig bra kurs. :)
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links