Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg aner ikke hvor jeg skal legge dette innlegget ..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
stardust
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 20 Jun 2005 19:45
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Jeg aner ikke hvor jeg skal legge dette innlegget ..

Innlegg av stardust »

Men er nysgjerrig på hva dere tror/mener.

Det har seg slik at vi nettopp har flyttet, og kjæresten min har tatt jobben med å fikse til datakroken. Vi har eksterne høytalere, og disse har en egen volumknapp/bryter som vi har på pc-pulten. I forigår kom kjærest og spurte etter dobbelsidig teip, for han ville henge bryteren på pc-skjermen. Da han hadde limt den på tenkte han som så at den nok ikke kom til å henge lenge.
Så i går så jeg at den hang der, og at det var brukt både teip og sånn kitt som man kan bruke til å henge opp plakater og lignende med. I dag kom jeg på at jeg trenger slikt kitt til å henge opp noe på veslas lekerom, så jeg spurte ham hvor han hadde lagt det kittet hen. Det visste han ikke, for det var jo jeg som hadde hengt det kittet under teipen på volumknappen??

Dere tror nok det er han som tuller med meg, men jeg kjenner ham, og denne gangen tuller han ikke. Han vet ikke hvordan esken til kittet ser ut, eller hvor jeg har lagt den. Jeg er selv ikke helt sikker på hvor den er, da alt ikke er sortert ut etter at vi flyttet...

Synes det er litt creepy jeg.
Men volumknappen henger ihvertfall godt nå :lol:
Antall ord: 229

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

hehe, så gøy!
er nok noen som vil gjøre dere oppmerksom på at de er der...

heiwa :P
Antall ord: 19
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Innlegg av Maya »

Jeg kan godt skjønne ditt problem, min mann fant ikke røyken sin her i kveld.
Det ligger alltid på bordet, både han og jeg legger de alltid der.
Det er en automatikk i dette.
Det som skjedde er at atter en gang er det blitt flyttet på ting, han fant de på hylla hvor bøkene står, det vil si på andre siden av stuen.

Jeg vet det er ånder her, og det er pisse irriterende at de lager spøk med han, for jeg vet jeg ikke har gjort det.

Men jeg forstår din situasjon hvis dette vedvarer, for fortsetter denne spøken her mye lengre så skal de vekk. :cry:
Antall ord: 116
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links