Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenHmmm... Er det så enkelt?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Tulla81
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 03 Jul 2005 21:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Hmmm... Er det så enkelt?

Innlegg av Tulla81 »

Jeg stussa litt på hva UKO var sånn med en gang. men etter å ha lest litt tror jeg at jeg har hatt det Mange ganger. spesielt da jeg var yngre. da var det stadig jeg så meg selv ligge i sengen, mens jeg svevde oppigjennom taket og rundt forbi. Men reisen endte bestandig med at jeg våknet av at det føltes som om jeg hadde falt ut av sengen. Jeg gjorde ikke det da. men det føltes som om jeg skikkelig falt, hopper litt til liksom. men nå har jeg fått litt svar det må jo være sjelen som tar plass i kroppen igjen eller noe sånt. ???
Antall ord: 114
Nøkkelen til glede er ikkje å få tia til å gå, men få tia til å leve.
For livet er ikkje et problem du skal løyse.
Livet er et mysterium du skal oppleve.
Klem fra Tulla81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Høres ut som obe ja. Det er mange som disse opplevelsene i søvne, også er det mange som jobber med å få det til i våken tilstand også.

Har bare opplevd det en gang selv, og det er så mange år siden at jeg desverre hverken har noe særlig råd eller erfaring å bidra med her, men dytter i allefall tråden litt opp ;)
Antall ord: 67
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links