Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenEn merkelig opplevelse

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Xrxes
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 06 Jul 2005 01:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

En merkelig opplevelse

Innlegg av Xrxes »

Vil bare fortelle om noe som hendte meg nå for ikke lenge siden:

Jeg bor i utlandet og i forbindelse med en helg skulle jeg hjem til Norge og besøke mine foreldre.

Om morgenen den dagen jeg skulle reise våknet jeg i min leilighet og hadde et så klart minne av at jeg hadde drømt om en eldre dame som var mor til en jente jeg hadde gått i klassen med på barneskolen. Jeg har absolutt ingen forbindelse til denne damen eller hennes datter. Den eldre damen (moren) kjenner jeg ikke en gang og datteren, som jeg forøvrig aldri heller har kjent noe særlig, har jeg ikke sett på sikkert over 15 år.

Dette er mennesker som jeg har møtt tidligere i livet og som jeg rett og slett har glemt at eksisterer for mange mange år siden.
Hvorfor i all verden skulle jeg denne natten drømme om denne eldre damen ???

Så, etter å ha tatt flyet til Norge (Gardermoen) tar jeg deretter toget til mine foreldres hjemsted. Rett før toget ankommer min stasjon tar jeg ned bagasjen min fra hattehylla og går ut i gangen for å vente på at toget stanser.

Til min mildt sagt store forbauselse, hvem står der? Jo, selvfølgelig denne eldre damen... . Hun stod også å ventet på å gå av toget. Jeg stod med hakeslepp ved siden av henne i gangen de siste par minuttene før toget stanset og visste ikke helt hva jeg skulle tro.

Som skrevet tidligere så kjenner jeg ikke engang denne damen og vi snakket ikke sammen eller sa hei til hverandre en gang.

Dette er den siste av flere merkelige ting som har hendt meg. Jeg vet det er mange andre som opplever lignende ting, men det som var så merkelig med denne er at jeg har absolutt ikke noe som helst relasjon til denne eldre damen eller hennes familie eller noen ting... ,

Mvh,
Xrxes
Antall ord: 325

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

kan skjønne at du fikk hakeslipp da ja. men jeg tror du kan være sanndrømt jeg. :)
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links