Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTolking av søkepinnepuls?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
larsrolle
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 483
Startet: 27 Jan 2005 12:01
19
Blitt takket: 3 ganger

Tolking av søkepinnepuls?

Innlegg av larsrolle »

Jeg bruker søkepinner til mye.
Blandt annet til å vise energier i hus.
I går var jeg i et gammelt, og nydelig renovert hus nede på Møre, som jeg gikk rundt i for å påvise steder som har energier, jordstråling etc.
Alt gikk som det skulle, og som var forventet inntil jeg kom inn på et soverom i huset.
Da begynte pinnene å oppføre seg på en måte som jeg aldri før har opplevd. Jeg skal prøve å forklare:

"Pinnene gikk parallelt - fram og tilbake - i en puls. Fra høyre til venstre - tilbake fra venstre til høyre" Utslagene var ikke så store men pinnene lå helt parallelt med hverandre.

Uansett hvordan jeg snudde meg og gikk i rommet så oppførte pinnene seg på eksakt samme måte:

Fram og tibake i puls.

Denne bevegelsen var "ut fra meg og ut i rommet" - ikke mot noe spesielt sted - men hele tiden ut fra meg og ut i rommet.

Er det noen som har opplevd et lignende utslag?

Jeg har en fornemmelse om hva det kan være, men vil gjerne høre fra andre om dette er opplevd - og hvordan andre i så fall tyder det?
Antall ord: 203
Larsrolle er dypt savnet !

Lars Rolle Jensen f 14/7-1945 d 29/5-2008

Paranormal.no anbefaler at du tar en tur hit: MASSE Krystall og sten informasjon !
http://www.larsrolle.net/Starten/starten.html

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristian 16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 23 Jun 2005 23:39
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kristian 16 »

Jeg er ikke så god når det gjelder søkepiner men kanskje det hvar en ånd eller noe lingnene O:)
Antall ord: 20
Mvh. meg Kristian husk på dette lev hver dag som det skulle vert den siste!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
solsola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Apr 2005 16:12
19
Blitt takket: 1 gang

søkepinner

Innlegg av solsola »

Du kan jo spørre søkepinnene dine om hva dette var..Det er den enkleste måten...
Selv har jeg aldri opplevd noe slikt,men er nyskjerrig på hva det var du oppdaget..
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Var det husånden du møtte på? :lol:
Nei, her er jeg dessverre blank, men fortell; hvordan påviser du jordstråling? Hvis du ikke vil røpe hemmeligheten offentlig, så kanskje på pm? :roll: :D
Antall ord: 34
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links