Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenAstral projeksjon osv, trenger opplysninger og råd!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

skugge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 20 Sep 2005 21:26
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Astral projeksjon osv, trenger opplysninger og råd!

Innlegg av skugge »

Hei! Jeg er veldig interesert i alt som har med astral projeksjon, healing og meditering osv selv om jeg vet lite om det.
Har opplevd mye rart, sett hjelperne mine osv og føler da at det er en grunn for å fortsette med alle disse uforklarlige og interesante ting.
Noen som kan fortelle meg om astral projeksjon og alt det andre?
Er det mulig for meg å lære meg astral projeksjon eller er det noe som rett og slett må komme av seg selv?
Siden jeg er ganske uvitende om alt dette bortsett fra det lille jeg vet om healing, er det noen som kan hjelpe meg
Takk :!:
Antall ord: 108
"Til evig tid forblir jeg en flakkende skygge"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

Hei og velkommen hit :) Artig med flere trøndere her inne. Det du i første omgang kan gjøre, er å bruke "søk" funksjonen her inne. Skriv inn stikkord på hva du vil lese om (andre innlegg), så vil du nok finne mye bra info i form av linker og egenopplevde erfaringer fra andre medlemmer. Lykke til...
Antall ord: 58
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links