Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomener dette ufo??

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 159
Startet: 17 Aug 2005 01:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

Jada et romskip from outher space er det i allefall ikke. Sånn ca 3/4 inn i den første filmen er det rimelig tydelig at det er et eller annet rett utenfor bilen som blir filma. Første som slo meg var at det kunne være en møll eller noe i den dur. Men uansett så dulter det iallefall inn i ruta på bilen to ganger. Og da har jeg vanskelig for å være med på at det er et lys langt oppe i stjerne himmelen.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
AizQueen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 13 Aug 2005 16:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av AizQueen »

syns det så ut som en fisk som blei spilt i fort film jeg.. med justeringer av lyst å sånn...
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 256
Startet: 10 Aug 2005 01:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

syntes også det så ut som noe kødd....enten en fisk eller insekt eller noe....er ihvertfall ikke UFO.....
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
monicah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 25 Sep 2005 16:04
18

Innlegg av monicah »

Jeg forstår at dere er skeptiske. Men det er faktisk sant. Det jeg filmet var et lys på himmelen som beveget seg frem og tilbake. Jeg har ikke faket denne videoen. Hvorfor skulle jeg gidde å holde på med noe sånt tull? Det der med at lyset traff ruten to ganger i filmen, forstår jeg ikke. Jeg har allerede sagt at en mann gikk forbi bilen min og rett foran kamera da jeg hadde zoomet inn på lyset på himmelen. Det er derfor det plutselig ser ut som om lyset "går i oppløsning" et sekund i filmen. Jeg lurte egentlig på om dere hadde noe anelse på hva det kunne være. Dette er det eneste jeg har på film av lyset, men det holder visst ikke. Jeg tror jeg bare glemmer hele greia. Takk for svarene! :)
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 159
Startet: 17 Aug 2005 01:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

Jeg har allerede sagt at en mann gikk forbi bilen min og rett foran kamera da jeg hadde zoomet inn på lyset på himmelen.
Når sa du det da?
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

monicah skrev:Jeg forstår at dere er skeptiske. Men det er faktisk sant. Det jeg filmet var et lys på himmelen som beveget seg frem og tilbake. Jeg har ikke faket denne videoen. Hvorfor skulle jeg gidde å holde på med noe sånt tull? Det der med at lyset traff ruten to ganger i filmen, forstår jeg ikke. Jeg har allerede sagt at en mann gikk forbi bilen min og rett foran kamera da jeg hadde zoomet inn på lyset på himmelen. Det er derfor det plutselig ser ut som om lyset "går i oppløsning" et sekund i filmen. Jeg lurte egentlig på om dere hadde noe anelse på hva det kunne være. Dette er det eneste jeg har på film av lyset, men det holder visst ikke. Jeg tror jeg bare glemmer hele greia. Takk for svarene! :)
Har faktisk sett noe lignende, bare at det kjørte sikk sakk mellom stjernene i en vannvittig fart. observerte i 2 minutter.
Antall ord: 165
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

monicah:
Ut fra hva du sier er det helt klart et uidentifisert objekt, og sannsynligvis flyr det også, så det er nok en UFO du har sett og filmet.

Flere folk her prøver å hjelpe til med å finne ut hva det kan være, mens noen kanskje tror du har jukset selv.
monicah skrev:Ja, jeg var ganske ustødig på hånden når jeg prøvde å filme lyset. Når jeg fikk zoomet inn skikkelig på lyset, holder jeg kameraet stødig.
Når du har zoomet skikkelig, er pulsen din nok til å skape risting på filmen.
Jeg hadde ikke oppdaget lyset hadde det ikke vært for at jeg kikket opp akkurat da det kom flygende bortover himmelen. Jeg synes det fløy så fort til å være fly og da det stoppet opp og stod i ro begynte jeg virkelig å lure! Jeg kunne så vidt se at det beveget seg litt frem og tilbake da det sto i ro. Jeg har sent videoen til UFO Norge, men de har ikke tatt kontakt enda. Har også sent det til en annen person som driver et nettsted om UFO'er og han har bedt om mer informasjon. Jeg er spent på hva han tror det kan være!
Du satt i bilen og filmet det. Kjørte du bilen da du så lyset fly fort? Stoppet lyset også samtidig med deg?
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: nja...

Innlegg av BA. »

Don skrev:Konklusjon, objektet er i allefall "påvirket" av teknologi som ikke stammer fra denne kloden.

(dette er ikke en sikker konklusjon)
Nei, det er mildt sagt. Det er en ytterst spekulativ konklusjon. :lol:
Ta dette fra en person med erfaring innenfor emne.
:roll:
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

vet dere hva???

jeg våknet i natt og gikk for å ta meg en røyk.... :oops:

det var stjerneklart og jeg så mars veldig tydelig. har hørt et eller annet sted at mars er nærmere jorda nå enn vanlig. husker ikke hvor jeg leste det.

den greia på filmen så rød og grønn ut akkurat som mars gjør. og jeg tenkte med en gang at der har vi svaret...

men kom til å tenke på at hvis det beveget seg holder ikke teorien min.

uansett. mars og den tingen er nesten identiske. bare se selv når det er stjerneklart!!!!
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

hmmm.... kanskje tok jeg fullstendig feil her...... eller?

bare min teori....
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

vi har alle vår egen personlige mening. ikke noe galt i det..... :D
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

vil ikke at denne tråden stopper opp jeg.....

litt for nysgjerrig til det...
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links