Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenUFO Hessdalen.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Mali Andorsdottir
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 21 Sep 2005 21:34
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

UFO Hessdalen.

Innlegg av Mali Andorsdottir »

Jeg bor i Hessdalen og har mange ganger undret på hva som foregår i denne lille fjellbygda. I kontakt med andre mennesker som har paranormale evner, har jeg funnet ut at det også finnes negative energier her i bygda. Det har vært noen negative hendelser her opp gjennom årene. Har dette noe å gjøre med de energiene som finnes knyttet til Ufo-fenomenet? Altså: Takler ikke folk det som skjer rundt dem, mennesker som ikke klarer å ta inn over seg en annen virkelighet?

Har dere noen synspunkt på dette?

Hilsen Mali
Antall ord: 93
Jeg tenker - altså er jeg:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Sålenge man ikke har identifisert hva en UFO er for noe, og dessuten har egentelig lite forklaringer på de paranormale fenomen,
ser jeg ikke vekk fra at disse to tingene kan være forbundet, på en eller flere måter,.

Interresannt er det iallfall, Kansje Hessdalen prosjektet burde fått med seg en eller flere som kan litt mer enn fadervår ?

Bilde Asbjørn Bilde
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1415
Startet: 20 Aug 2005 21:40
18
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Antall ord: 7
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links