Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmer

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
kaldelilja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 29 Okt 2005 19:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Drømmer

Innlegg av kaldelilja »

Har drømmer som skremmer meg for tiden, de to siste ukene har jeg drømt om middelalderen, klarer ikke helt sette fingern på akkurat når..
Men når jeg våkner, så føler jeg meg virkelig ikke "i live"..
Ikke som meg selv anyway.. Føler meg kald og tom (ikke se på nicket altså.. kaldelilja.. :mozilla_undecided: det nicket har jeg brukt i en evighet)

Når jeg sitter her og leser diverse ting også, hvis jeg holder på å skal skrive noe, sånn som nå, så får jeg frysninger.. Vemmelig ekkelt.. Noen som har opplevd noe lignende?
Eller som reagerer på enkelte innlegg som er blitt skrevet her?
Antall ord: 112
Man tror på det man ser og hører..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Har du sett noen filmer om temaet i det siste som kan påvirke dine drømmer??
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dansende Leah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 05 Aug 2005 22:11
18

Innlegg av Dansende Leah »

Jeg drømmer til tider om middelalderen, at jeg selv lever i den tiden. Den ene gangen var bestevenninnen min også i drømmen, men ellers så har det bare vært ukjente mennesker. Til og med jeg har vært en annen person i drømmen. Noen ganger drømmer jeg at det er nåtid, men at jeg treffer mennesker fra middelalderen, jeg syntes faktisk det er veldig spennende og interessant.. :mozilla_smile:
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaldelilja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 29 Okt 2005 19:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av kaldelilja »

jaktmann skrev:Har du sett noen filmer om temaet i det siste som kan påvirke dine drømmer??
naj.. Har ikke TV for tiden, så veldig vanskelig å se på det da :P
Antall ord: 32
Man tror på det man ser og hører..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Hey ikke tv :mozilla_kiss: ikke rart du er jo i middelalderen hehe-- Jeg har 4 tv i huset så da er vel jeg i 2023 eller noe jeg da ??
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Reaksjoner i kroppen kommer jo pga egne erfaringer, om det er i moddelalderen du drømmer, så kanskje det er en liten bris fra ett evt tidligere liv? eller kanskje du sitter igjen med en vemmelig følelse pga en bok du har lest, eller noe du har blitt fortalt.kroppen er rar, men reagerer som oftest på grunnlaget av tidligere erfaringer.Akkurat som når man viser empati for noen, mn har jo ikke noe annet grunnlag å føle etter enn det man har opplevd selv.
er selv plaget av meget virkelighets nære drømmer, selv om mange av dem er direkte syke uten rot i virkeligheten gir mange av dem meg fremdeles en tom følelse...
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaldelilja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 29 Okt 2005 19:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av kaldelilja »

jaktmann skrev:Hey ikke tv :mozilla_kiss: ikke rart du er jo i middelalderen hehe-- Jeg har 4 tv i huset så da er vel jeg i 2023 eller noe jeg da ??
:D Nå var du morsom nå! Nej, tv'n gikk kaputt for to uker siden.. Har ikke hatt råa til å kjøpe ny...
Antall ord: 53
Man tror på det man ser og hører..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaldelilja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 29 Okt 2005 19:11
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund

Innlegg av kaldelilja »

suss24 skrev:Reaksjoner i kroppen kommer jo pga egne erfaringer, om det er i moddelalderen du drømmer, så kanskje det er en liten bris fra ett evt tidligere liv? eller kanskje du sitter igjen med en vemmelig følelse pga en bok du har lest, eller noe du har blitt fortalt.kroppen er rar, men reagerer som oftest på grunnlaget av tidligere erfaringer.Akkurat som når man viser empati for noen, mn har jo ikke noe annet grunnlag å føle etter enn det man har opplevd selv.
er selv plaget av meget virkelighets nære drømmer, selv om mange av dem er direkte syke uten rot i virkeligheten gir mange av dem meg fremdeles en tom følelse...
For det første får jeg baer begynne med å si, at du skrive UTROLIG bra forklart, og det er nok akkurat sånn jeg og mine drømmer også er! :mozilla_yell: Klarer ikke å formulere meg så veldig bra hele tiden.. Men hmm.. Dukk fikk meg i hvert fall til å tenke på noe.. Bøker ..
Antall ord: 175
Man tror på det man ser og hører..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links