Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppentidligere liv

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

angel87
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 25 Des 2004 01:47
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: litt overalt

tidligere liv

Innlegg av angel87 »

hei alle sammen..
ville bare fortelle noe og høre om dere kan hjelpe meg å finne ut om det betyr noe og eventuelt HVA det betyr..

så lenge jeg kan huske så har jeg hatt den samme drømmen.. jeg er i en liten landsby i sør-øst spania..alltid er jeg ute å går,løper over noe slettelandskap som egentlig ligner litt på en canyon..jeg går på en måte inn i et fjell som er åpent på begge sider, en lang gang på en måte..inne er det masse slanger, kommer ut på andre siden og da kommer jeg ut på et frodig landskap,noen hvite hester som står å beiter..jeg løper rundt og leker med dem.. så merker jeg at noe kommer bak meg og jeg blir redd..løper i panikk..det som jeg ikke vet hva er holder meg fast og skal til å voldta meg..så slutter drømmen.

men det verste er at en gang som jeg hadde hatt denne drømmen mange ganger etter hverandre, så var det en dokumentar fra sør-øst spania.. jeg VET jeg ikke har sett stedet før og jeg har aldri vært i spania..men det samme stedet som jeg drømmer om hele tiden!!!

er det noen som kan si noe om dette? hadde vært fint å få litt hjelp..det virker liksom som om stedet er så kjent.. andre ganger drømmer jeg bare om stedet.. som om jeg lever livet en gang til i drømmen der..gjør helt vanlige ting, gråter og ler og er med venner og dyra mine..alltid de samme elementene som går igjen.. om dere skjønner?
Antall ord: 290
jeg lever livet mitt 400 meter av gangen,og og i de 10 sekundene eller mindre, er jeg virkelig lykkelig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Hei.
Det kan tyde på at du i ett tidligere liv har levet der, og opplevet en for deg dengang en sterk traumatisk situasjon.
Og denne sitter da igjen i sjelen, og derfor drømmer du om den i dette livet.

Det at du senere fikk se bilder fra dette området på TV, tyder jo bare enda mer på at stedet finnes, og at du derfor har levet der tidligere.

Det finnes også visse andre teoretiske forklaringer, ( at du for eksempel har sett i syner en situasjon sett fra personen som opplevet dette sine øyne ).

Regresjon kan være ett alternativ for å finne utav dette.

Asbjørn
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Mulig du har levd der i et annet liv. Er enig med asbjørn at regresjon er tingen.
Antall ord: 18
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
angel87
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 25 Des 2004 01:47
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: litt overalt

Innlegg av angel87 »

men kan noen si litt om regresjon.. har bare lest litt om det.. noen som har prøvd det?
Antall ord: 19
jeg lever livet mitt 400 meter av gangen,og og i de 10 sekundene eller mindre, er jeg virkelig lykkelig!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Dra til Spania da, se om du kjenner deg igjen ;)

Jeg har opplevd noe av det samme, bare med Italia. Regressjon er jeg litt skeptisk til, men for all del..
Antall ord: 30
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links