Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmetydning.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Ok

Drømmetydning.

Innlegg av Ok »

I det siste så handler hovedsaklig drømmene mine om krig.. eller rettere sagt spørsmål om flukt. Det som går igjen er at jeg er aldri alene men vi er kun kvinner, en gammel mann og barn i små grupper ( de rundt meg er aldri de samme fra drøm til drøm men som regel familie medlemmer), jeg går hele tiden å tenker på hvordan jeg skal få oss ut av situasjonen. Om vi skal trekke oss vekk fra der vi oppholder oss eller om vi skal bli. Det er ikke krig på den måten at det smeller rundt oss med bomber o.l men jeg vet at det er krig, vi alle vet det. Det er en gang i sommer halvåret, sol, ganske varmt, blå og skyfri himmel.... nydelig vær faktiskt. Når jeg kikker ut vinduet så ser jeg at gatene er fulle av folk, de går rolig nedover gaten.. de ligner et 17 mai tog bortsett fra bekledningen og det at de bærer sekker m det aller viktigste. En av de som er rundt meg er sønnen til søskenbarnet mitt, han ble født i forrige uke men i drømmen er han rundt fire år, jeg har enda ikke sett ham men jeg vet at det er han i drømmen min. Den gamle mannen tror jeg er min onkel men jeg er ikke sikker, eneste jeg husker om han er at han sitter å surmuler i en hagestol midt i hagen, han liker ikke at vi sier til ham at han kan ikke sitte så åpentlyst for da noen se at vi oppholder oss i det huset. Men det jeg husker best fra drøm til drøm er innvendige uroen, vanskeligheten med å ta valget om vi skal flykte eller bli, hva som er det tryggeste valget...det riktige valget..

Har gått rundt å fundert på hvordan jeg evt skal tolke disse drømmene så kanskje noen av dere som har litt peiling på drømmetydning kan hjelpe meg litt (til tross for et difust refrerat fra mine drømmer) :)
Antall ord: 355

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Ok

Innlegg av Ok »

Ingen som vil/kan hjelpe meg med hva disse drømene betyr? :)
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Kan godt prøve (uten at jeg er noen drømmetydningsekspert. Tenker kun utifra det jeg finner logisk/intuisjon)
Du får selv avgjøre om svaret kan ha noe for seg... :mozilla_smile:

I og med at du drømmer mye om krig og flukt vil jeg vel si at det virker som du har en konflikt med noen -muligens deg selv...
Kan kanskje være i forhold til samfunnet evt lokalmiljøet? (med tanke på alle menneskene i gatene som oppfører seg helt normalt selv om du vet det er krig)
Trekker du deg vekk fra situasjonen, taper du "krigen" men unngår konfrontasjoner. Hever du hodet og går ut på gaten vil det bli konfrontasjon, men du vinner krigen for deg selv.
Blir du der du er vil du forbli i dilemma om hva du skal gjøre og situasjonen er uendret.

Vet ikke helt hva jeg skal tippe på med menneskene rundt deg...
Muligens at du føler et stort ansvar i forhold til dem og at de skal ha det bra?

Som sagt, er ingen drømmetydningsekspert...
Må si jeg følte meg litt sånn "spåkone" med sjal og krystallkule nå.... :mozilla_laughing:
Men det verste som kan skje er jo at jeg tar feil, og du er like langt.....
Dukker sikkert opp mer kvalifiserte svar....
Antall ord: 225
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Coralin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 29 Sep 2005 13:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Coralin »

det kan sikkert bety mye. Men ofte når drømmer er så "logisk" som du her beskriver altså at ting foregår i en logisk rekkefølge. så kan det være en astralreise, kanksje du har tatt en titt på et liv du levde under 2. verdenskrig eller noe i den duren! kan selvfølgelig være andre ting også, men bare et forslag..Og Det at barnet som nettopp er født er med kan bety det at dere har levd sammen i et annet liv..
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Kunne prøvd å hjulpet deg med å tyde drømmen din privat hvis du vil det :) Trenger litt flere opplysninger enn de du har beskrevet i innlegget ditt ovenfor.. Det som slår meg meg med en gang er at du flykter fra "problemer" i hverdagen.. Men trenger som sagt litt mer informasjon for å få noe fornuftig ut av den :)
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !