Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenUt av kroppen opplevelse??

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
bmwpia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 12 Sep 2005 16:10
18

Ut av kroppen opplevelse??

Innlegg av bmwpia »

Hellu...det skjedde noe helt syykt i natt :-s
vet ikke helt hva det var..har aldri opplevd d før...uansett..
Jeg lå i sengen min å fikk ikke sove, klokken nærmet seg to på natten og jeg lå på ryggen med øynene igjen og tenkte på alt og ingenting. Var veldig avslappet.
Plutselig merket jeg at jeg begynte å riste i kroppen og at det begynte å prikke i ansiktet..Var enda helt avslappet, tenkte at det sikkert ikke var noe..men etterhvert så føltes det som om sjela begynte å "forlate" kroppen"..som om jeg holdte på å reise meg opp i sittende stilling men jeg var ikke i kroppen min liksom..
Jeg kunne ikke kjenne armene mine og ansiktet mitt og d kjentes ut som om jeg holdte på å sveve..husker at jeg tenkte: Hva i He****** er d som skjer?
og jeg liksom "presset" meg ned i kroppen igjen... kroppen min var utrolig avslappet og døsig og jeg bestemte meg for å ikke tenke mer på det... men så gikk det kansje et minutt til før det samme skjedde pånytt...følte at jeg måtte bruke litt energi får å få meg tilbake i kroppen..armene skalv og jeg hadde en helt SINNSYK merkelig følelse i hele kroppen. Nå ble jeg litt redd ettersom dette hadde skjedd to ganger og jeg la meg på magen og hørte litt på musikk før jeg endelig sovnet..
Kan noen fortelle meg hva dette er fornoe??? :mozilla_surprised: Lurer veldig på hva som hadde skjedd hvis jeg ikke hadde presset meg tilbake til kroppen...?
Antall ord: 267

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Hvis du ikke hadde gitt etter for frykten( noe som hadde vært enda merkeligere) ville du opplevd at det ble svart. Så ville det kommet frem bilder og omgivelser. Ting ville forandret seg veldig raskt. Jeg tror ikke du ville klart det mer enn ca 5-10 sekunder før du blir sugd tilbake i kroppen.

Når du først er ute kan du gjøre absolutt hva du vil. Reise hvor du vil, se hvem du vi, fly, reise i tid. Alt. Ingen begrensning.

Veldig interessant det du skriver. Kan du forklare litt nærmere hvordan du merket det fysisk på kroppen?
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Det virker som du opplevde en "split" der ja.. men det jeg stiller meg undrende til er det at du måtte kjempe for å komme tilbake igjen.. vanligvis er det andre veien.. men det kan jo være at du var utsatt for en søvnparalyse :)
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Virker kanskje mest sannsynlig med søvnparalyse, men min erfaring tilsier at søvnparalyse oppstår på sammefrekvensnivå som UKO og luciddrøm.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Ja det stemmer nok det :) det hender idet astral legemet "split'er" fra det fysiske legemet.. :) iallefall etter min egen erfaring, og også det jeg har hørt ifra andre :)
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links