Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenUKO/utdrivelse??

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
rita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 09 Mai 2005 22:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandefjord

UKO/utdrivelse??

Innlegg av rita »

Har hatt mange UKOer, men denne var så ekstrem at jeg lurer på om jeg var med på å hjelpe noen over til "den andre" siden!? Jeg var sammen med noen andre på et sted med dunkel belysning ,det var en sterk mannsperson/ånd der som trengte hjelp til å "komme hjem" . jeg prøvde å overtale han til å gå inn i lyset ,og sa at han ville finne ro,kjærlighet og alt han lengtet etter i lyset .Men han strittet imot, og jeg FØLTE hat strømme fra han. Jeg svarte med å sende ut all den kjærligheten jeg klarte , og da utvidet lyset seg voldsomt,og ned fra lyset kom en ung ,vakker dame kledd i en vakker, gammeldags kjole(sånn som står ut fra hoftene ). Det kjentes ut som at jeg visste at dette var hans kone,og jeg sa: se hvem som kommer og møter deg i lyset! Da ble han oppmerksom og gikk henne i møte.. Da dette skjedde ..idet de forsvant ,føltes det som om jeg ble kvalt og det kom noe hvitt ut av min munn,...kjente i samme øyeblikk at jeg ble dratt bakover i voldsom fart ,og landet i kroppen min i senga. Slo opp øynene med en gang ,og tenkte: Herregud jeg var med på å få noen over til "den andre siden!!!"Kunne ennå kjenne følelsen av at det kom noe hvitt ut av meg.. Kan man hjelpe til med dette under en UKO?? Ingen kan jo si dette med sikkerhet , men vil gjerne høre noen meninger/ erfaringer.. Noen som er medium som kan svare på dette???? :o :mozilla_smile:
Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Noen er med på sånne ting ja. Men det er sjelden.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 09 Mai 2005 22:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandefjord

Innlegg av rita »

>wiz skrev:Noen er med på sånne ting ja. Men det er sjelden.
Håper flere har synspunkter! jeg er uerfaren når det gjelder innlegg på forumet, er det ikke sånn at de 15 siste innleggene kommer på forsiden? Har ikke sett innlegget mitt der ennå! Karnsje flere svarer viss det står der. Gjør jeg noe feil? :mozilla_undecided:
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 09 Mai 2005 22:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandefjord

Innlegg av rita »

rita skrev:
>wiz skrev:Noen er med på sånne ting ja. Men det er sjelden.
Håper flere har synspunkter! jeg er uerfaren når det gjelder innlegg på forumet, er det ikke sånn at de 15 siste innleggene kommer på forsiden? Har ikke sett innlegget mitt der ennå! Karnsje flere svarer viss det står der. Gjør jeg noe feil? :mozilla_undecided:
:mozilla_oops: :mozilla_oops: den er der nå , tar bare litt tid karnsje.. :mozilla_oops: :mozilla_oops:
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

rita skrev:
rita skrev:
>wiz skrev:Noen er med på sånne ting ja. Men det er sjelden.
Håper flere har synspunkter! jeg er uerfaren når det gjelder innlegg på forumet, er det ikke sånn at de 15 siste innleggene kommer på forsiden? Har ikke sett innlegget mitt der ennå! Karnsje flere svarer viss det står der. Gjør jeg noe feil? :mozilla_undecided:
:mozilla_oops: :mozilla_oops: den er der nå , tar bare litt tid karnsje.. :mozilla_oops: :mozilla_oops:
Du har sikkert bare oversett den. Men du må oppdatere siden innimellom. Den gjør ikke det av seg selv.

Men hvis du har lest i bøkene til Marion så beskriver hun slike aksjoner. Jeg har ikke gjort det selv, men er ganske sikker på at det er uvanlig.

Men har du god kontroll på opplevelsene dine? Kan du bestemme deg for å ta en tur på astralplanet hvis du vil eller skjer det ubevisst når du sover?
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
rita
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 09 Mai 2005 22:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandefjord

Innlegg av rita »

Nei, jeg kan ikke bestemme selv at nå skal jeg reise en tur.. Da hadde jeg vært på tur mye oftere. :mozilla_smile: Men har lagt merke til at viss jeg tenker mye på det så skjer det mye oftere. Det skjer som regel når jeg prøver å sovne.Kjenner vibrasjoner,press og bråk i ørene.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links