Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisin"Tigerøye"

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

"Tigerøye"

Innlegg av *Velvet* »

(...)
Reduserer usikkerhet, tvil, bekymringer, sjalusi, misunnelse, spisevegring og trassighet
(...)
Hvordan går det an?
Antall ord: 14
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

what ?
Antall ord: 1
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Re: "Tigerøye"

Innlegg av Jan-Olav »

*Velvet Vamp* skrev:
(...)
Reduserer usikkerhet, tvil, bekymringer, sjalusi, misunnelse, spisevegring og trassighet
(...)
Hvordan går det an?
hehe, må le litt når du kun stusser på at tigerøye hjelper mot spisevegring :) Spisevegring er jo også en psykisk lidelse i bunn og grunn, slik som de andre tingene er...altså de er ikke lidelser kanskje, men alt det der ligger i hodet. Synes at det er rart at den hjelper mot alt det der jeg, men hvem vet? Er ingen ekspert på steiner/krystaller.
Antall ord: 85
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

min mening er at tro flytter fjell. steiner kan ikke hjelpe deg alene....
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

JUNE skrev:min mening er at tro flytter fjell. steiner kan ikke hjelpe deg alene....
Nettopp June, dette har vel alt med tro og gjøre. Så på den måten er det veldig bra med slike steiner, troen blir materialisert på en måte, gjennom den steinen. Nesten litt sånn Placebo effekt egentlig.
Antall ord: 55
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Jan-Olav PPV skrev:
JUNE skrev:min mening er at tro flytter fjell. steiner kan ikke hjelpe deg alene....
Nettopp June, dette har vel alt med tro og gjøre. Så på den måten er det veldig bra med slike steiner, troen blir materialisert på en måte, gjennom den steinen. Nesten litt sånn Placebo effekt egentlig.
Jeg kan ikke tro at man bare får seg et slik smykk eller whatever, og så blir spisevegringen "redusert"...! Det er vel nesten for godt til å være sant.

usikkerhet, tvil, bekymringer, sjalusi, misunnelse og trassighet er noe som kommer og går, mens spisevegring er noe man sliter med i flere år!
Antall ord: 113
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

Jan-Olav PPV skrev:
JUNE skrev:min mening er at tro flytter fjell. steiner kan ikke hjelpe deg alene....
Nettopp June, dette har vel alt med tro og gjøre. Så på den måten er det veldig bra med slike steiner, troen blir materialisert på en måte, gjennom den steinen. Nesten litt sånn Placebo effekt egentlig.
tror det er sånn med det meste her i livet jeg. ha nok tro på at noe skal skje, så skjer det. håper at det er sånn ihvertfall... hehe
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

*Velvet Vamp* skrev:
Jan-Olav PPV skrev:
JUNE skrev:min mening er at tro flytter fjell. steiner kan ikke hjelpe deg alene....
Nettopp June, dette har vel alt med tro og gjøre. Så på den måten er det veldig bra med slike steiner, troen blir materialisert på en måte, gjennom den steinen. Nesten litt sånn Placebo effekt egentlig.
Jeg kan ikke tro at man bare får seg et slik smykk eller whatever, og så blir spisevegringen "redusert"...! Det er vel nesten for godt til å være sant.

usikkerhet, tvil, bekymringer, sjalusi, misunnelse og trassighet er noe som kommer og går, mens spisevegring er noe man sliter med i flere år!
sant nok at spisevegring er en laaangvarig lidelse, men det kan faktisk de andre nevnte tilfellene også være. Disse kan også ødelegge livene til de som er rammet av de. Så uansett hvor alvorlig spisevegring er, så vil og kan jeg ikke si at dette er værre enn de andre. Kommer an på øyet som ser. Det er sant at det er for godt til å være sant at man kan redusere slike lidelser med slike smykker, men om det faktisk kan være den "ene" tingen som gjør at det hjelper til ett enkelt individ, er det jo supert, ikke sant
Antall ord: 221
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Jan-Olav PPV skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
Jan-Olav PPV skrev:
JUNE skrev:min mening er at tro flytter fjell. steiner kan ikke hjelpe deg alene....
Nettopp June, dette har vel alt med tro og gjøre. Så på den måten er det veldig bra med slike steiner, troen blir materialisert på en måte, gjennom den steinen. Nesten litt sånn Placebo effekt egentlig.
Jeg kan ikke tro at man bare får seg et slik smykk eller whatever, og så blir spisevegringen "redusert"...! Det er vel nesten for godt til å være sant.

usikkerhet, tvil, bekymringer, sjalusi, misunnelse og trassighet er noe som kommer og går, mens spisevegring er noe man sliter med i flere år!
sant nok at spisevegring er en laaangvarig lidelse, men det kan faktisk de andre nevnte tilfellene også være. Disse kan også ødelegge livene til de som er rammet av de. Så uansett hvor alvorlig spisevegring er, så vil og kan jeg ikke si at dette er værre enn de andre. Kommer an på øyet som ser. Det er sant at det er for godt til å være sant at man kan redusere slike lidelser med slike smykker, men om det faktisk kan være den "ene" tingen som gjør at det hjelper til ett enkelt individ, er det jo supert, ikke sant
Ja... Men jeg oppfatter det som, ja jeg veit ikke, hån mot dem/oss som har det? "Spisevegring? No problemo! Bare kjøp tigerøyesmykke så blir alt så mye bedre!" Og jeg vil påstå at det er flere som har spisevegring enn langvarig sjalusi eller tvil...
Antall ord: 274
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Annette
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 15 Jan 2004 15:15
20
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av Annette »

*Velvet Vamp* skrev:
Jan-Olav PPV skrev:
*Velvet Vamp* skrev:
Jan-Olav PPV skrev:
JUNE skrev:min mening er at tro flytter fjell. steiner kan ikke hjelpe deg alene....
Nettopp June, dette har vel alt med tro og gjøre. Så på den måten er det veldig bra med slike steiner, troen blir materialisert på en måte, gjennom den steinen. Nesten litt sånn Placebo effekt egentlig.
Jeg kan ikke tro at man bare får seg et slik smykk eller whatever, og så blir spisevegringen "redusert"...! Det er vel nesten for godt til å være sant.

usikkerhet, tvil, bekymringer, sjalusi, misunnelse og trassighet er noe som kommer og går, mens spisevegring er noe man sliter med i flere år!
sant nok at spisevegring er en laaangvarig lidelse, men det kan faktisk de andre nevnte tilfellene også være. Disse kan også ødelegge livene til de som er rammet av de. Så uansett hvor alvorlig spisevegring er, så vil og kan jeg ikke si at dette er værre enn de andre. Kommer an på øyet som ser. Det er sant at det er for godt til å være sant at man kan redusere slike lidelser med slike smykker, men om det faktisk kan være den "ene" tingen som gjør at det hjelper til ett enkelt individ, er det jo supert, ikke sant
Ja... Men jeg oppfatter det som, ja jeg veit ikke, hån mot dem/oss som har det? "Spisevegring? No problemo! Bare kjøp tigerøyesmykke så blir alt så mye bedre!" Og jeg vil påstå at det er flere som har spisevegring enn langvarig sjalusi eller tvil...
Tviler utrolig sterkt på at det er ment som hån! Da gjelder jo akkurat det samme for folk som usikkere, tvilende, bekymringsfull og sykelig sjalu. Det er mange som sliter med dette. Og jeg tror nok det er like alvorlig som spisevegring! Og kan vare over like lang tid.. Men det er hva jeg tror da!
Antall ord: 334
Karma... spennende...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Jeg kan egentli ikke tro det... I noen tilfeller er det kanskje like alvorlig men det er skjeldent. Det blir liksom... Ja jeg veit ikke....
Antall ord: 25
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Annette
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 64
Startet: 15 Jan 2004 15:15
20
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av Annette »

Vel.. vi har nok forskjellige erfaringer i livet rett og slett! Men folk jeg har sett slite både med spisevegring, og usikkerhet, har som oftest blitt kvitt spisevegringene først! Og som sagt, så tror jeg virkelig ikke nettbutikken mener det som noen hån mot oss/dere/dem som har/har hatt det!
Antall ord: 55
Karma... spennende...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Annette skrev:Vel.. vi har nok forskjellige erfaringer i livet rett og slett! Men folk jeg har sett slite både med spisevegring, og usikkerhet, har som oftest blitt kvitt spisevegringene først! Og som sagt, så tror jeg virkelig ikke nettbutikken mener det som noen hån mot oss/dere/dem som har/har hatt det!
Det kommer jo an på, dette med usikkerhet er jo relevant. Man kan være usikker på hvordan abseolut skrives, å man kan være usikker på hvordan man skal takle enkelte situasjoner, usikker på om man kan stole på en venn, usikker på om man gjør det rette. Om det er av den seriøse typen usikkerhet, er det alvorlig ja, eller tvangstanker kanskje.

Usikker på hvordan folk oppfatter en, kanskje for tykk? Man får spisevegringer. Eller man har spisevegringer, har man spist for lite eller for mye i dag, trent for lite? Usikkerhet.
Antall ord: 153
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

kjenner en del jenter med spisevegring. og du som er så klar over problemet ditt selv, burde søke hjelp!! det er nok ikke noe annet som hjelper. for alt dette går vel i bunn og grunn ut på å lure seg selv. bedre å la fagfolk overta ansvaret i en periode. hvis du vil bli frisk da??
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

JUNE skrev:kjenner en del jenter med spisevegring. og du som er så klar over problemet ditt selv, burde søke hjelp!! det er nok ikke noe annet som hjelper. for alt dette går vel i bunn og grunn ut på å lure seg selv. bedre å la fagfolk overta ansvaret i en periode. hvis du vil bli frisk da??

Har du fått inntrykk av at jeg har et slikt problem?
Antall ord: 71
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links