Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderDisse bildene her inne

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 233
Startet: 29 Jan 2005 22:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ottestad

Disse bildene her inne

Innlegg av Myntenes Dronning »

Det virker på meg som at vi bare kan sende inn bilder her og si at "i nederste hjørnet til høyre" eller "bak treet, oppi lia, på andre siden av jordet er det ett eller annet!" Og folk biter på med en gang! Jeg vet at forumet ikke har noe med å bestemme hvorvidt disse bildene har noe for seg og at de er oppe til diskusjon. Men det er da bare damp, røyk, regn, støv eller det har skjedd noe med fremkallingen. Hallo, folkens..??

Jeg har ennå ikke sett et eneste bilde jeg mener det kan være "noe" på enten det er en såkalt "orb" eller ektoplasma eller ånder eller hva det nå skal forestille. Jeg vet jeg kommer til å få pepper for dette her men ærlig talt så driter jeg i det.
Er så lei av at forumet mister troverdighet av å ha en slik tullepost.

Ja så troverdig et slikt forum blir da.

Sånn der fikk jeg ut gørra mi. Ha en fortsatt fin førjulstid.
Antall ord: 175
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Nov 2005 20:44
18

Re: Disse bildene her inne

Innlegg av lille-my »

Myntenes Dronning skrev:Det virker på meg som at vi bare kan sende inn bilder her og si at "i nederste hjørnet til høyre" eller "bak treet, oppi lia, på andre siden av jordet er det ett eller annet!" Og folk biter på med en gang! Jeg vet at forumet ikke har noe med å bestemme hvorvidt disse bildene har noe for seg og at de er oppe til diskusjon. Men det er da bare damp, røyk, regn, støv eller det har skjedd noe med fremkallingen. Hallo, folkens..??

Jeg har ennå ikke sett et eneste bilde jeg mener det kan være "noe" på enten det er en såkalt "orb" eller ektoplasma eller ånder eller hva det nå skal forestille. Jeg vet jeg kommer til å få pepper for dette her men ærlig talt så driter jeg i det.
Er så lei av at forumet mister troverdighet av å ha en slik tullepost.

Ja så troverdig et slikt forum blir da.

Sånn der fikk jeg ut gørra mi. Ha en fortsatt fin førjulstid.


Jeg er faktisk enig med deg jeg ,det er jo ikke noe mystisk på bildene i det hele tatt.
Nå har jeg ikke sett på alle men de jeg har sett har ikke overbevist meg.


Mvh My
Antall ord: 215
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Re: Disse bildene her inne

Innlegg av BMFLEX »

Myntenes Dronning skrev:
Jeg har ennå ikke sett et eneste bilde jeg mener det kan være "noe" på enten det er en såkalt "orb" eller ektoplasma eller ånder eller hva det nå skal forestille.
Enig. Og det som er, er at uansett hva man ser på de bildene som blir sent inn, så vil man alltid kunne klare å lage ett liknende bilde i ett eller annet bildeprogram. Så de eneste bildene man kan stole på er de man tar selv.

God jul.
Antall ord: 84
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 21 Nov 2005 23:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Innlegg av Svennis »

Det finnes alltid useriøse innenfor et tema. Men å gå så langt at man mener alle nærmest er hjerneløse, og ikke vurderer naturlige årsaker før han/hun legger ut et bilde, ja, det er respektløst.

Jeg mener helt klart at det finnes bilder som ikke kan forklares med naturlige årsaker. Når f.eks. et menneske har evner til å oppfatte unormale ting, og opplever dette hjemme, da er det kanskje ikke rart at man presenterer et unormalt bilde her. Kanskje er det en naturlig årsak, men dersom personen er seriøs vil jeg nok anta at han/hun har funnet det mindre sannsynlig når vi ser på bildet.

Forumet er vel nettopp til for at vi skal kunne si vår mening om bl.a. bildene.

Det er fint du er skeptisk, men la nysgjerrigheten ta litt overhånd iblant. Ha en riktig god jul, du også!
Antall ord: 152
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Det hadde ikke akkurat gjort noe om noen hadde tatt en titt på disse bildene før de ble lagt ut. Mener nå jeg i hvertfall. Så hadde det ikke ligget så mange åpenbart fake bilder der.
Antall ord: 37
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 233
Startet: 29 Jan 2005 22:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ottestad

Innlegg av Myntenes Dronning »

Svennis skrev:Det finnes alltid useriøse innenfor et tema. Men å gå så langt at man mener alle nærmest er hjerneløse, og ikke vurderer naturlige årsaker før han/hun legger ut et bilde, ja, det er respektløst.
Det var ikke akkurat det jeg sa men okei, gidder ikke spikke noe mer på den flisa nå.

Man trenger ikke være noen fotoekspert for å se hva som er på bildene. Hvis det bare hadde vært en liten prosentdel av bildene som hadde vist noe virkelig interessant, da hadde det vært grunn til å fortsette med disse bildene. Ja det finnes useriøse innen alt, men det er nå allikevel en stor del som har noe å vise til og som er dønn seriøse i det de driver med. (Snakker generelt)

Jeg er skeptisk til mye, men jeg er da også en veldig åpen person for det overnaturlige og det uforklarlige, men jeg ser absolutt ingenting uforklarlig på de bildene i det hele tatt.
Antall ord: 168
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Noen få bilder har vært interessante. Pusejenta og Olav M har hatt noe bilder fra Lier som var bra.

Ellers kan det virke som om folk sitter hjemme og bevisst leter etter en eller annen kontur som kan minne om 2 øyne eller et bein eller litt av et bakhode. Selvfølgelig finner man det hvis man leter.

Jeg synes bare det er merkelig at historier og bilder må gå igjennom jovian før de legges ut. Alt legges ut uansett. Og selv om det står at orbebilder ikke aksepteres lenger så funker ikke det.

Er det ingen som sjekker dette før det legges ut?
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

la vær å se på bildene da vel!!!
ingen som tvinges til det her. ja, det er sikkert mye useriøst, men sikkert også mye som folk faktisk ikke kan forklare. det er vel derfor de sender det inn da. ikke for å bli gjort narr av antar jeg...

skjerpings!!!
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

JUNE skrev:la vær å se på bildene da vel!!!
ingen som tvinges til det her. ja, det er sikkert mye useriøst, men sikkert også mye som folk faktisk ikke kan forklare. det er vel derfor de sender det inn da. ikke for å bli gjort narr av antar jeg...

skjerpings!!!
Hallo???

Useriøst svar. Bildene her inne er ikke bra. Vi stiller bare spørsmål ved det. Det ødelegger troverdigheten til alle alternative. Det er latterlig at folk sender inn bilder det ikke er noe på. Og de er det flest av. Det finnes ikke "sikkert mange" bilder som er ekte.
Og selv om de ikke er manipulert så trenger det ikke være noe overnaturlig. Jeg synes det grenser til idioti nå folk sender inn ingenting.

Det finnes maks 3-5 bilder på dette forumet som er av interesse.

Misforstå meg rett. De fleste bilder godkjennes av jovian, men selv om bildet er godkjent så betyr ikke det at de burde vært sendt inn.
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

>wiz skrev:
JUNE skrev:la vær å se på bildene da vel!!!
ingen som tvinges til det her. ja, det er sikkert mye useriøst, men sikkert også mye som folk faktisk ikke kan forklare. det er vel derfor de sender det inn da. ikke for å bli gjort narr av antar jeg...

skjerpings!!!
Hallo???

Useriøst svar. Bildene her inne er ikke bra. Vi stiller bare spørsmål ved det. Det ødelegger troverdigheten til alle alternative. Det er latterlig at folk sender inn bilder det ikke er noe på. Og de er det flest av. Det finnes ikke "sikkert mange" bilder som er ekte.
Og selv om de ikke er manipulert så trenger det ikke være noe overnaturlig. Jeg synes det grenser til idioti nå folk sender inn ingenting.

Det finnes maks 3-5 bilder på dette forumet som er av interesse.

Misforstå meg rett. De fleste bilder godkjennes av jovian, men selv om bildet er godkjent så betyr ikke det at de burde vært sendt inn.
hvorfor er svaret mitt useriøst???

jeg står fortsatt på mitt. la være å se på bilder.
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

>wiz skrev:
JUNE skrev:la vær å se på bildene da vel!!!
ingen som tvinges til det her. ja, det er sikkert mye useriøst, men sikkert også mye som folk faktisk ikke kan forklare. det er vel derfor de sender det inn da. ikke for å bli gjort narr av antar jeg...

skjerpings!!!
Hallo???

Useriøst svar. Bildene her inne er ikke bra. Vi stiller bare spørsmål ved det. Det ødelegger troverdigheten til alle alternative. Det er latterlig at folk sender inn bilder det ikke er noe på. Og de er det flest av. Det finnes ikke "sikkert mange" bilder som er ekte.
Og selv om de ikke er manipulert så trenger det ikke være noe overnaturlig. Jeg synes det grenser til idioti nå folk sender inn ingenting.

Det finnes maks 3-5 bilder på dette forumet som er av interesse.

Misforstå meg rett. De fleste bilder godkjennes av jovian, men selv om bildet er godkjent så betyr ikke det at de burde vært sendt inn.
3-5 bilder som er av interesse...?
hvem snakker du for da?
håper det kun er deg selv!
Antall ord: 189

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

jeg er er faktisk litt enig med deg june,vist er det ikke mangen useriøse bilder som blir sendt inn ,det fins dem som sender inn bilder for nesten å gjøre narr av dem som mener at di har fanget opp noe med et camera. (tror di er hysterisk morsomme)
men så er det faktisk en del bilder man kan stille seg et spørsmåls tegn ved... bildene er i og forsåvidt ikke så bra når det gjelder kvaliteten(uklare,gumsete osv) men det er jo ikke det man skal se etter. jeg vil nå påstå at færre ønsker å sende inn bilder,for så å bli gjort til latter .di fleste kommentarer er etter min mening skikkelig tåpelige. å den ene spydige kommentaren etter den andre,skulle nesten tro noen så sport i å være morsom...å det forteller jo litt om personene det gjelder ( tenker ikke på noen spesielle,men sånn generelt sett )


har sett en del lier bilder også,men det ser ikke mere troverdi ut enn mange av di andre.
faller kansje på innteressen over lier kansje...??
Antall ord: 185
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Svaret ditt er useriøst fordi dette er et diskusjonsforum. Det skal være lov å mene noe.

Ja selvfølgelig snakker jeg for meg selv, men jeg vedder på at du ikke finner mer enn 5 interessante bilder på dette forumet. Du har ikke sjans.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

>wiz skrev:Svaret ditt er useriøst fordi dette er et diskusjonsforum. Det skal være lov å mene noe.

Ja selvfølgelig snakker jeg for meg selv, men jeg vedder på at du ikke finner mer enn 5 interessante bilder på dette forumet. Du har ikke sjans.
ja her tror jeg samtlige har forskjellige meninger. og hvis du synes at et bilde er useriøst, så får du bare skrive det da. hvis du gidder...
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Poenget er at det skal ikke være nødvendig. Folk burde tenke litt lenger før de poster bilder. Det er det som er essensen av denne tråden slik jeg har forstått det.

Jeg har mange bilder sjøl som overgår mange av de som er på forumet uten at jeg legger noe i det.

+ 1 ting til. Folk legger inn bilder som heter; Verste bilde noen sinne. Bevis for ånder/orber. Djevelansikt. Ja tilogmed 3 stykker av dem og jeg ser ingenting på noen av dem. Dissen er ikke noe bedre eller verre enn andre. Men må jo stille seg skeptisk når det skal så lite til før man har "bevis".

Jeg forventer ikke bare dødsrå bilder. For å få noen bra må mange sende inn. Hadde bare håpet på litt større seriøsitet. Faktisk finnes det ikke et eneste bilde i verden som beviser at det finnes ånder. Da vil det ikke gjøre det her heller.

Men er det meg det er noe galt med? Ofte sier folk at dem ser ting der og der. Og jeg ser ingenting. Jeg er ikke den eneste.
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links