Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Foto & BilderDisse bildene her inne

Her snakker vi om foto, bilder av spøkelser, orber, etc. Stedet for alt som har med foto, fotografering, støv på bilder, orber, og annet.
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

tror det er mangen som seriøst legger inn bilder,å som di er veldig sikker på at det er noe unaturlig å uforklarlig på. men det kommer an på øye som ser. man får jo selfølgelig et annet intrykk om man tok bilde selv,for da vet du litt mere rundt situasjonen.
vist er det ikke mangen bilder som man ser noe på ,men det er jo opp til hver enkelt av oss å velge hva man vil tro. enten så tror vi ,eller så tror man ikke. Men vi vet jo aldri med sikkerhet hverken det ene eller det andre.
Antall ord: 101
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

miss 24/7 skrev: bildene er i og forsåvidt ikke så bra når det gjelder kvaliteten(uklare,gumsete osv) men det er jo ikke det man skal se etter.
Jeg mener vel litt motsatt. At nettopp fordi bildene er grumsete så er det lite vits. Dersom det skal virke seriøst mener nå jeg at bildene bør være klare og fine, slik at man kan lure på hvorfor det som er der, er der. Dersom bildet er grumsete og uklart og tåkete - da er jo bildet ødelagt da. Hvis vi leter godt kan vi finne ansikter i skyene og, vi tror ikke DET er ånder-

Atmi
Antall ord: 111

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

hvor stor er kjangsen for å få et klart bilde da ? om man bevisst er på jakt etter å ta slike bilder eller om det tilfeldigvis dukket opp noe. så er det kansje en grunn for at nettop disse bildene blir uklare ?
Antall ord: 40
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 25 Apr 2005 17:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Tror de fleste som sender inn bilder ser på sine bilder som meget seriøse.
Men da mener jeg også at de fleste som sender inn bilder her bør ta seg en tur til psykolog!
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

lost skrev:Tror de fleste som sender inn bilder ser på sine bilder som meget seriøse.
Men da mener jeg også at de fleste som sender inn bilder her bør ta seg en tur til psykolog!
Korr lam du e i høvvet ditt du!!!
Antall ord: 47
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 25 Apr 2005 17:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Jaså, så du følte deg truffet?:P
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

lost skrev:Jaså, så du følte deg truffet?:P
Nope!! Bare sier det jeg mener om deg, da du tilsynelatende ikke har problemer med å rakke ned på andre her inne.
Antall ord: 31
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Jovian har helt rett faktisk, man kan ikke si at et bilde har mere paranormal i seg enn et annet, di fleste bildene er ganske like egentlig når man ser på dem.
Så forfor la et ikke gå gjennom?Slipp alle gjennom og gi din vurdering slik det er idag da vel.Verre er det ikke. :D
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 25 Apr 2005 17:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Ja for all del, gjør ikke noe at du lufter dine meninger om meg her.

Mine synske evner kan fortelle meg at du føler deg ørlite grann truffet selvom du benekter.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

lost skrev:Ja for all del, gjør ikke noe at du lufter dine meninger om meg her.

Mine synske evner kan fortelle meg at du føler deg ørlite grann truffet selvom du benekter.
hehe, ja jøss. Synsk MY ASS...
Antall ord: 42
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

lost skrev:Ja for all del, gjør ikke noe at du lufter dine meninger om meg her.

Mine synske evner kan fortelle meg at du føler deg ørlite grann truffet selvom du benekter.
Hadde du hatt synske evner hadde du ikke sagt at folk burde gå til psykolog. Personlig er jeg glad for at jeg ikke tilhører den ignorante majoriteten.

De fleste alternative er veldig hyggelige. FOR hyggelige. Fakta er at mennesker som ikke kan se det vi ser er lite utviklet. Og dere vil alltid være lite utviklet. Dere blir gjenfødt liv etter liv som en gjeng returkartonger.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 25 Apr 2005 17:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Og hvem er du Wiz som skal fortelle meg hva som er sant og ikke sant her i verden?

Er det så ille å bli gjennfødt når man ikke husker et pip fra tidligere liv, kanskje jeg blir gjennfødt som en konge?

Kanskje er du lite utviklet Wiz, som tror på alt dette?


Personlig så tror jeg til en hvis grad at det er mer mellom himmel og jord.
Men på 90% av alle disse bildene har folk klart det kunststykket å finne ansikter og diverse på helt vanlige hus vegger og det vitner vel ikke akkurat om skarphet.
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Viss alle skal sende inn supergode bilder med veldig synlige ånder/spøkelser/aktivitet for å få dei med her i forumet, så vert jo alle dei som ikkje veit ka dei har teke bilde av eller dei som trudde dei tok bildet av noko utanom det vanlege, skremt til å la være.

Kva for bilder er det att å diskutere da?

Viss du wiz har mange betre bilder enn dei som ligg her på forumet, kvifor sende du dei ikkje inn slik at andre kan få sjå?

Eg trur ikkje på ånder/spøkelser/aktivitet som noko etterlevning/sjel av eit menneske eller dyr, men sia mange oppleve dette vil eg gjerne finne ut meir om det.

Så eg syns alle som tek unormale bilde bør legge dei ut. Så kan dei som vil kommentere dei. :)
Antall ord: 136
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

>wiz skrev:
lost skrev:Ja for all del, gjør ikke noe at du lufter dine meninger om meg her.

Mine synske evner kan fortelle meg at du føler deg ørlite grann truffet selvom du benekter.
Hadde du hatt synske evner hadde du ikke sagt at folk burde gå til psykolog. Personlig er jeg glad for at jeg ikke tilhører den ignorante majoriteten.

De fleste alternative er veldig hyggelige. FOR hyggelige. Fakta er at mennesker som ikke kan se det vi ser er lite utviklet. Og dere vil alltid være lite utviklet. Dere blir gjenfødt liv etter liv som en gjeng returkartonger.
:mozilla_laughing: :mozilla_laughing: Den var pykologisk bra wiz :mozilla_laughing: :mozilla_laughing:
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 25 Apr 2005 17:18
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: vestfold

Innlegg av lost »

Mente jo ikke at alle skulle gå til psykolog bokstaveligtalt, det var heller ment som en nokså kraftig tankevekker. Virker som noen er så besatt av å finne paranormale ting på bilder at de på en eller annen merkelig måte klarer å innbille seg at de ser noe.

Håper ikke at det bare var Adminen som forstod at jeg ikke ville sende alle til psykolog.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links