Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenUKO???

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
sivastar
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 146
Startet: 02 Jan 2006 17:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

UKO???

Innlegg av sivastar »

Leste litt om ut av kroppen opplevelser her på sidene, og lurer på om det jeg har opplevd har noe med det å gjøre.
Opplever i perioden mellom våken og søvn, ganske ofte, med en intens høy pipende,skjerende lyd, og samtidig føles det veldig godt i kroppen - total avslappelse..
Men plutselig, med et smell og rykk, er jeg lys våken igjen???
Noen som har peiling på dette :?:
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
solution
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 04 Jan 2006 04:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Langt nord :)

Innlegg av solution »

Kan ikke si at jeg har opplevd pipelyden å det der, men det har skjedd endel ganger at jeg nesten er i drømmeland, så plutselig rykker det i hele kroppen og jeg er lys våken. Tviler på at dette er en ut-av-kroppen opplevelse, men rart er det! :) vet om mange flere som har opllevd dette.
Antall ord: 58
Q: What's the difference between light and hard?
A: You can sleep with a light on.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
wonder_girl

Innlegg av wonder_girl »

Hatt det slik ofte jeg også, men har ikke hatt noen pipelyd eller noe sånt..
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

solution skrev:Kan ikke si at jeg har opplevd pipelyden å det der, men det har skjedd endel ganger at jeg nesten er i drømmeland, så plutselig rykker det i hele kroppen og jeg er lys våken. Tviler på at dette er en ut-av-kroppen opplevelse, men rart er det! :) vet om mange flere som har opllevd dette.
Jeg våknet på den måten ofte pga. at jeg hørte folk snakket like i nærheten av meg. jeg kunne ikke skjønne hva det var helt til min daværende kjæreste fortalte meg at det var jeg som snakket. Så med andre ord så snakket jeg i søvne, men trodde det var noen andre, så jeg spratt opp og sjekket rommet og leiligheten rett som det var:)
Antall ord: 133
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links