Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrøm eller ikke?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

*Ninja*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 29 Jan 2005 12:35
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Gjerdrum

Drøm eller ikke?

Innlegg av *Ninja* »

mamma fortalte en gang om hendelse som hende for en stund siden.. ganske creepy synes jeg..

Hun hadde lagt seg ned får å hvile etter at jeg og søsteren min dro på skolen.. Etter en stund hører hun at noen fikler med låsen til døren , fra utsiden( .. høres litt rart ut.. det ikke innbruddstyv) Hun tenkte det var en av oss som kom tidligere hjem fra skolen.. Men det var ikke det.. Så hørte hun døren til mitt rom åpne seg , (rommet mitt ligger utenfor inngangsdøren.. leiligheten vår ligger i annen etasje..) Hun gikk får å sjekke dette , men det var ingen der.. Vet ikke om det er om det er noe eller ikke... ?

:mozilla_undecided:
Antall ord: 123
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"

Inger Hagerup

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

99% sikkert en drøm. Minst.
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Ninja*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 29 Jan 2005 12:35
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Gjerdrum

Innlegg av *Ninja* »

okay.. fint å høre...
Antall ord: 4
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"

Inger Hagerup

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

kanskje vardøger...
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

*Ninja* skrev:okay.. fint å høre...
Når man er mellom søvn og våken så skiller ikke bevisstheten mellom drøm og virkelighet. Det gjør at man kan være halveisvåken, samtidig som man hører lyden som kommer fra drømmeland. Jeg har opplevd det mange ganger i forskjellige former.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links