Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenHvordan blir drømmene til?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 21 Nov 2005 23:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Hvordan blir drømmene til?

Innlegg av Svennis »

Jeg drømmer utrolig mye dumt.
Hvordan kan hjernen (eller hva det nå enn er) lage så dårlige "filmer" hver natt?

Drømmene mine er en suppe uten sidestykke, veldig fjernt fra virkeligheten, og mine ønsker. Livet mitt fortoner seg svært så normalt, men det tar jammen drømmene igjen på.

Er det andre som plages ofte med rett og slett teite og absurde drømmer?
Antall ord: 68
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

:D

Her kunne jeg skrevet en bok.

For å svare på det siste først: Ja, du skulle bare "sett" mine drømmer du..

Ellers, her må jeg prøve å unngå demagogiske og vitenskapelige vendinger for å bli kortfattet nok:
Det er en utbredt teori at drømmer er vår sikkerhetsventil for hjernen til å kunne få sortert ut "slagg", og dermed også sette oss i stand til å møte utfordringer.
Det er også en populær mening at drømmetyding kan settes i bestemte båser slik at en kan både forstå og finne forutsigelser i drømmene.

Det første kan jeg nok sluke ganske rått.

Men, dette med drømmetyding er en vanskelig sfære å si noe bastant om, tror jeg. Skal ikke komme mere inn på det, uten at jeg bare vil si at en ellers "trygg" hjerne ser ut til å finne på mange sprell i drømmer. At alt skal kunne tydes meningsfullt, stiller jeg meg tvilende til..

Drømmer videre, jeg. :D
Antall ord: 166
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Ananas
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 249
Startet: 04 Feb 2005 21:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Akershus

Innlegg av Ananas »

Hmmm.. hvordan det kan lages sånne "filmer" hver natt, vet jeg ikke.
Jeg plages ikke ofte av teite og absurde drømmer. Synes det er interessant, jeg, selv om det kan bli Litt rare drømmer innimellom. :lol: Men det er bare moro, for det meste.
Har ikke hatt så mange rare drømmer i det siste da, tror jeg... Den siste tiden har jeg ikke kunnet huske dem ordentlig. Bare et par småbiter av drømmen...f.eks. at det var tre guloster i kjøleskapet eller at vi hadde sånne gode kjeks likevel. :roll: Så husker jeg det når jeg våkner, og ser etter sånne kjeks... men finner jeg noe? Neeei.. :mozilla_yell: Har gått mest i mat-drømmer her i det siste. :mozilla_tongue: Kanskje jeg er sulten når jeg sover?
Antall ord: 137
"Selv om du er paranoid, trenger det ikke betyr at de ikke er etter deg."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

En venninne av meg drømte sjokkert at hun hadde sex med faren sin.(!)

Dette er jo også en ganske ekkel og teit drøm og hun lurte fælt på hva som gikk av henne.

Min teori er at følelsen av å være glad i pappa'n sin og erotiske følelser som egentlig ikke har noe med hverandre å gjøre, at de liksom ikke skilles fra hverandre i drømme da, fordi vi ikke har fornuft i drømme, og dermed mikses sammen med heller uheldig resultat.

Jeg tror det er det samme med sånne andre rare uforklarlige utolkbare drømmer, at mange forskjellige ting mikses sammen ute system og mening. Noen av drømmene har nok en dypere mening også, men jeg tror mange er bare tullball også, rett og slett.
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av Pusejenta »

Nostradamus2 skrev:For å svare på det siste først: Ja, du skulle bare "sett" mine drømmer du..
Den signerer jeg :lol:
Antall ord: 21
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

karina skrev:En venninne av meg drømte sjokkert at hun hadde sex med faren sin.(!)

Dette er jo også en ganske ekkel og teit drøm og hun lurte fælt på hva som gikk av henne.

Min teori er at følelsen av å være glad i pappa'n sin og erotiske følelser som egentlig ikke har noe med hverandre å gjøre, at de liksom ikke skilles fra hverandre i drømme da, fordi vi ikke har fornuft i drømme, og dermed mikses sammen med heller uheldig resultat.

Jeg tror det er det samme med sånne andre rare uforklarlige utolkbare drømmer, at mange forskjellige ting mikses sammen ute system og mening. Noen av drømmene har nok en dypere mening også, men jeg tror mange er bare tullball også, rett og slett.
Er du sikker på at hu var sjokkert?? Kan jo ha vore ein fin drøm det. Sjokket kom vel heller etterpå...

Eg kan ikkje forstå at dette er ein ekkel og teit drøm.

Alle som ikkje har eit greit forhold til sin egne seksualitet vil nok slite med ein sånn drøm. I forhold til din alder og at venninna di sikkert er rundt din alder, er det mest sannsynleg at dåkke begge ikkje har nok erfaring eller kome så langt at dåkke er trygge på eigen seksualitet eller eige ståsted i forhold til alle avvika som er i samfunnet.

Slik eg har forstått dette med drømmer er det ein måte å få orden på alt ein oppleve og samtidig forsterke noko av det vi føler, for at vi enten skal innsjå feilen ved det eller skjønne at det er det rette. Så kjem kulturelle tolkninger av kva som er lov i det samfunnet ein er del av. Difor vert tolkninga og ulik fra kultur til kultur noko veldig få har teke til seg når dei leiker med drømmekort og skal tyde andre sine drømmer.

Til dette med å drømme om sex/seksuell tildragning mot foreldre/søsken vert sett på som ukultur i vårt samfunn. Det som er poenget med drømmetyding er å finne ut kva drømmen skulle fortelle som i denne jenta sin drøm om faren. Her kan det være snakk om hennas kjærlighet til faren og at ho treng å finne klare grenser for kjærligheten. Det kan være snakk om at jenta er kome i ein alder der hu vil trekke seg litt lenger vekk fra den kjærligheten ho føler for faren fordi hu vil stå på egne bein, greie seg sjøl. Eller det kan være at faren har gjort/sagt noko som fører usikkerhet med seg for jenta, fordi hu ikkje er sikker på korleis hu bør tolke dette. Spørsmålet veit jenta og svaret ligg i drømmen.

Difor er alle drømmer viktige, dei gjere at du takler kvardagen og alle inntrykka som kjem din veg. Eg ser ikkje på ein einaste drøm som tullball, fordi den er med på å gje deg innsikt i livet viss du bare gidd å ta drømmane for det dei er: svaret på noko du lure på/plagast av. Det å utelukke nokre drømmer fordi dei er ekle, rare eller seksuelle avvik i forhold til samfunnets normer er å la være å finne ut av deg sjøl og det du slite med.
Antall ord: 578
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Dan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 446
Startet: 03 Jul 2005 13:11
18
Blitt takket: 1 gang

Re: Hvordan blir drømmene til?

Innlegg av Dan »

Svennis skrev:Jeg drømmer utrolig mye dumt.
Hvordan kan hjernen (eller hva det nå enn er) lage så dårlige "filmer" hver natt?

Drømmene mine er en suppe uten sidestykke, veldig fjernt fra virkeligheten, og mine ønsker. Livet mitt fortoner seg svært så normalt, men det tar jammen drømmene igjen på.

Er det andre som plages ofte med rett og slett teite og absurde drømmer?
Drømmene dine kommer fra Drømmeland.

Der er det flere fabrikker som produserer drømmer og eksporterer dem til blant annet Norge. Drømmene betales med sokker og strømper, så hver gang du mister en i vaskemaskinen har den fungert som en slags betalingsterminal som har trukket et avdrag på de drømmene du har mottatt.

Dersom du er misfornøyd med drømmene dine opplyses det på Drømmefabrikkens hjemmesider at drømmene omfattes av norsk lovgivning og postordrehandel og angrefrist, så du kan returnere dem i samme stand som du mottok dem.

I noen tilfeller kan det også være at kvaliteten på drømmene er lav på grunn av manglende kredittverdighet. Dette skjer ofte med kunder som enten ikke vasker sokkene og strømpene sine, eller i de tilfellene man kanskje ikke bruker sokker eller strømper i det hele tatt.

Kontakt din lokale Drømmeformidler for nærmere informasjon.

PS: Ikke kjøp drømmene dine på internett, i mange tilfeller er det bare dårlige mareritt som ingen andre vil ha der.

Håper dette var oppklarende.

mvh Dan
Antall ord: 256
Google er din venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 249
Startet: 15 Aug 2004 20:55
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

madjava skrev:
karina skrev:En venninne av meg drømte sjokkert at hun hadde sex med faren sin.(!)

Dette er jo også en ganske ekkel og teit drøm og hun lurte fælt på hva som gikk av henne.

Min teori er at følelsen av å være glad i pappa'n sin og erotiske følelser som egentlig ikke har noe med hverandre å gjøre, at de liksom ikke skilles fra hverandre i drømme da, fordi vi ikke har fornuft i drømme, og dermed mikses sammen med heller uheldig resultat.

Jeg tror det er det samme med sånne andre rare uforklarlige utolkbare drømmer, at mange forskjellige ting mikses sammen ute system og mening. Noen av drømmene har nok en dypere mening også, men jeg tror mange er bare tullball også, rett og slett.
Er du sikker på at hu var sjokkert?? Kan jo ha vore ein fin drøm det. Sjokket kom vel heller etterpå...

Eg kan ikkje forstå at dette er ein ekkel og teit drøm.

Alle som ikkje har eit greit forhold til sin egne seksualitet vil nok slite med ein sånn drøm. I forhold til din alder og at venninna di sikkert er rundt din alder, er det mest sannsynleg at dåkke begge ikkje har nok erfaring eller kome så langt at dåkke er trygge på eigen seksualitet eller eige ståsted i forhold til alle avvika som er i samfunnet.

Slik eg har forstått dette med drømmer er det ein måte å få orden på alt ein oppleve og samtidig forsterke noko av det vi føler, for at vi enten skal innsjå feilen ved det eller skjønne at det er det rette. Så kjem kulturelle tolkninger av kva som er lov i det samfunnet ein er del av. Difor vert tolkninga og ulik fra kultur til kultur noko veldig få har teke til seg når dei leiker med drømmekort og skal tyde andre sine drømmer.

Til dette med å drømme om sex/seksuell tildragning mot foreldre/søsken vert sett på som ukultur i vårt samfunn. Det som er poenget med drømmetyding er å finne ut kva drømmen skulle fortelle som i denne jenta sin drøm om faren. Her kan det være snakk om hennas kjærlighet til faren og at ho treng å finne klare grenser for kjærligheten. Det kan være snakk om at jenta er kome i ein alder der hu vil trekke seg litt lenger vekk fra den kjærligheten ho føler for faren fordi hu vil stå på egne bein, greie seg sjøl. Eller det kan være at faren har gjort/sagt noko som fører usikkerhet med seg for jenta, fordi hu ikkje er sikker på korleis hu bør tolke dette. Spørsmålet veit jenta og svaret ligg i drømmen.

Difor er alle drømmer viktige, dei gjere at du takler kvardagen og alle inntrykka som kjem din veg. Eg ser ikkje på ein einaste drøm som tullball, fordi den er med på å gje deg innsikt i livet viss du bare gidd å ta drømmane for det dei er: svaret på noko du lure på/plagast av. Det å utelukke nokre drømmer fordi dei er ekle, rare eller seksuelle avvik i forhold til samfunnets normer er å la være å finne ut av deg sjøl og det du slite med.
det å drømme at en har sex med sin egen far, kan vel ikke være så veldig fint?? :-&
Antall ord: 599
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

rowlf skrev:det å drømme at en har sex med sin egen far, kan vel ikke være så veldig fint?? :-&
Dette var snakk om en drøm, og ens reaksjoner i drømme er ikke som ens reaksjoner i virkeligheten.
Noe som kan få en til å vemmes i virkeligheten kan oppfattes fint i drømme, og den fine følelsen kan man fortsatt huske når en våkner, og noen ganger føle litt skyld fordi dette føltes så fint i drømmen.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

rowlf skrev:
madjava skrev:
karina skrev:En venninne av meg drømte sjokkert at hun hadde sex med faren sin.(!)

Dette er jo også en ganske ekkel og teit drøm og hun lurte fælt på hva som gikk av henne.

Min teori er at følelsen av å være glad i pappa'n sin og erotiske følelser som egentlig ikke har noe med hverandre å gjøre, at de liksom ikke skilles fra hverandre i drømme da, fordi vi ikke har fornuft i drømme, og dermed mikses sammen med heller uheldig resultat.

Jeg tror det er det samme med sånne andre rare uforklarlige utolkbare drømmer, at mange forskjellige ting mikses sammen ute system og mening. Noen av drømmene har nok en dypere mening også, men jeg tror mange er bare tullball også, rett og slett.
Er du sikker på at hu var sjokkert?? Kan jo ha vore ein fin drøm det. Sjokket kom vel heller etterpå...

Eg kan ikkje forstå at dette er ein ekkel og teit drøm.

Alle som ikkje har eit greit forhold til sin egne seksualitet vil nok slite med ein sånn drøm. I forhold til din alder og at venninna di sikkert er rundt din alder, er det mest sannsynleg at dåkke begge ikkje har nok erfaring eller kome så langt at dåkke er trygge på eigen seksualitet eller eige ståsted i forhold til alle avvika som er i samfunnet.

Slik eg har forstått dette med drømmer er det ein måte å få orden på alt ein oppleve og samtidig forsterke noko av det vi føler, for at vi enten skal innsjå feilen ved det eller skjønne at det er det rette. Så kjem kulturelle tolkninger av kva som er lov i det samfunnet ein er del av. Difor vert tolkninga og ulik fra kultur til kultur noko veldig få har teke til seg når dei leiker med drømmekort og skal tyde andre sine drømmer.

Til dette med å drømme om sex/seksuell tildragning mot foreldre/søsken vert sett på som ukultur i vårt samfunn. Det som er poenget med drømmetyding er å finne ut kva drømmen skulle fortelle som i denne jenta sin drøm om faren. Her kan det være snakk om hennas kjærlighet til faren og at ho treng å finne klare grenser for kjærligheten. Det kan være snakk om at jenta er kome i ein alder der hu vil trekke seg litt lenger vekk fra den kjærligheten ho føler for faren fordi hu vil stå på egne bein, greie seg sjøl. Eller det kan være at faren har gjort/sagt noko som fører usikkerhet med seg for jenta, fordi hu ikkje er sikker på korleis hu bør tolke dette. Spørsmålet veit jenta og svaret ligg i drømmen.

Difor er alle drømmer viktige, dei gjere at du takler kvardagen og alle inntrykka som kjem din veg. Eg ser ikkje på ein einaste drøm som tullball, fordi den er med på å gje deg innsikt i livet viss du bare gidd å ta drømmane for det dei er: svaret på noko du lure på/plagast av. Det å utelukke nokre drømmer fordi dei er ekle, rare eller seksuelle avvik i forhold til samfunnets normer er å la være å finne ut av deg sjøl og det du slite med.
det å drømme at en har sex med sin egen far, kan vel ikke være så veldig fint?? :-&
Skulle nok forklart den litt betre ja, ser det nå og ser at BA skjønte kva eg meinte med det utsagnet. I drømme er vi friare enn i våken tilstand. :)
Antall ord: 634
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1249
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

BA skrev:
rowlf skrev:det å drømme at en har sex med sin egen far, kan vel ikke være så veldig fint?? :-&
Dette var snakk om en drøm, og ens reaksjoner i drømme er ikke som ens reaksjoner i virkeligheten.
Noe som kan få en til å vemmes i virkeligheten kan oppfattes fint i drømme, og den fine følelsen kan man fortsatt huske når en våkner, og noen ganger føle litt skyld fordi dette føltes så fint i drømmen.
Flott forklart. Takker og bukker. :)
Antall ord: 93
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Delayed
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 22 Jun 2005 18:42
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag

Innlegg av Delayed »

Drømmer er jo det som ligger i underbevistheta, men kan lære seg å kjenne seg selv gjennom drømmer. Men noen ganger håper jeg inderlig at noen av drømmene mine bare er drømmer uten betydning :mozilla_tongue:

Det var en persiode i sommer jeg hadde mange groteske drømmer, der ble blandt annet nære venner brutalt drept mens jeg så på. Ellers var det en som ble sagd opp i mange småbiter. Fælt syn, glemmer det aldri! Lurer fælt på hvor disse drømmene kommer fra.
Antall ord: 92
When It Starts Getting Serius, I Go Ooooooooooooh! ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

hadde en ekkel drøm i natt. kan ikke si hele her da, men det var en mann jeg kjenner som blødde noe veldig fra hodet. fra bak begge ørene liksom. blod overalt, og digre dammer på gulvet... lurer på hva det betyr...
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 21 Nov 2005 23:54
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Innlegg av Svennis »

JUNE skrev:hadde en ekkel drøm i natt. kan ikke si hele her da, men det var en mann jeg kjenner som blødde noe veldig fra hodet. fra bak begge ørene liksom. blod overalt, og digre dammer på gulvet... lurer på hva det betyr...
Det er jo mange som driver med drømmetyding. Jeg aner ikke om drømmene er fri fantasi eller skal illustrere noe. Personlig er jeg nok ikke den rette til å tyde en slik drøm, selv om jeg gjorde meg noen tanker.

Dersom drømmene skal illustrere noe, vil jeg likevel tro at enkelte drømmer er sammensatt fantasi satt i scene.
Antall ord: 108
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

Svennis skrev:
JUNE skrev:hadde en ekkel drøm i natt. kan ikke si hele her da, men det var en mann jeg kjenner som blødde noe veldig fra hodet. fra bak begge ørene liksom. blod overalt, og digre dammer på gulvet... lurer på hva det betyr...
Det er jo mange som driver med drømmetyding. Jeg aner ikke om drømmene er fri fantasi eller skal illustrere noe. Personlig er jeg nok ikke den rette til å tyde en slik drøm, selv om jeg gjorde meg noen tanker.

Dersom drømmene skal illustrere noe, vil jeg likevel tro at enkelte drømmer er sammensatt fantasi satt i scene.
nå er jeg litt nysgjerrig på hva slags tanker du gjorde deg da... :)
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !