Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Spiritisme og ouijabrettJeg trenger hjelp av noen som er erfarne med spiritisme.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Stormberg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 12 Des 2005 12:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Torsby

Jeg trenger hjelp av noen som er erfarne med spiritisme.

Innlegg av Stormberg »

Jeg har drevet med spiritisme en stund. og når vi spilte igår hendte det noe merkelig. Vi snakket först med djevelen, som ble ganske sint etterhvert og ville ikke lenger snakke med oss, det samme skjedde når vi snakket med han som hevdet at han Jesus. an roet seg ned etterhvert og spurte om vi kunne snakke om noe annet, greit nok. Han spurte om jeg hadde vondt i tåa mi, og om jeg trengte hjelp. Ok,tenkte jeg. det kan vel ikke skade, först skulle jeg strekke ut benet, og det ble faktisk bedre,men om det skulle bli helt bra måtte jeg puste dypt inn i tre sekunder. det var da jeg begynte å bli skeptisk,for tidligere når vi har snakket med djevelen, har han sagt at han vil ut, og da skulle vi puste dypt inn. men hav kan skje tekte jeg, så nysgjerrigheten tok overhånd og jeg gjorde som han sa. Idet jeg trakk pusten, velvet glasset, og jeg merkte at kroppen min begynte å bli rar. Pulsen slo atskillig fortere, jeg ble svimmel og stemmen min begynte å skjelve når jeg snakket. vi prövde å få kontakt igjen får å höre om det var noen der, tidligere på kvelden sa de at de hadde en plan, om å ta kroppene våre for å skape verdens ondeste dejevel som noen gabg har eksistert. Null kontakt med Jesus. men en person kom inn i bildet, skytsenegelen vår. han skrev til oss, : "Kom dere fortest mulig ut av huset, og kom ikke tilbake för innen en time. Love Fredrik"

Så det jeg egentlig lurer på er om det er noen her som har opplevd det samme, og om ånder faktisk kan ta kropper. Og hva skal jeg gjöre med saken isåfall?
Antall ord: 305

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Dette hadde jeg aldri tort, men kontakt Olav Moldestad, han er dyktig sies det.
Antall ord: 14
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stormberg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 12 Des 2005 12:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Torsby

Innlegg av Stormberg »

Olav Moldestad?
Hvordan får jeg tak i han?
Er han her inne?

Men takk :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
trollemor78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 14 Nov 2005 00:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

Innlegg av trollemor78 »

søk på googel på olav moldestad da finner du han, ellers så ligger han her inne ett sted tror jeg da.
du vet vel at man ikke skal kontakte djevelen under spiritisme?
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stormberg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 12 Des 2005 12:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Torsby

Innlegg av Stormberg »

Det er ikke jeg som har kontaktet han, det er vi som har fått kontakt med han bare. Det har aldri värt planlagt at vi spesiellt skal söke opp han.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Stormberg skrev:Det er ikke jeg som har kontaktet han, det er vi som har fått kontakt med han bare. Det har aldri värt planlagt at vi spesiellt skal söke opp han.


Ikke for å frata deg følelsen av å ha "snakket" med en av storkarene, men: Desverre er det nokså vanlig at ånder, slik som mennesker, -lyver og skryter..
Det ville vært meget interressant å få vite om denne som sier han er djevelen himself, har gitt dere sitt navn. Kaller han seg noe spesiellt?
Hvis han sier at han heter Djevelen, kan du trygt utgå ifra at dette nok er en bløff, desverre/heldigvis..

Pass på stortåen din. :D
Antall ord: 114
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

jeg har ikke erfaring med ouija, men hvis dette er sant, tror jeg jeg hadde latt det bli med denne gangen. må ikke kødde opp hodene deres for mye...
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 947
Startet: 27 Mai 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Lave energier

Innlegg av kaja43 »

En kan i de fleste tilfeller når det gjelder Oija regne med at det er energier fra de lavere nivåene som kommer igjennom. Det er ok om en ønsker snakke med de, men en kan lett få sånne historier ut av det. De liker å leke og ser så klart hvor de som sitter der er i utviklingen. La det være om dere ikke vet hvordan dere skal tiltrekke de rette energier.
Når det er sagt så er det lite de kan gjøre annet enn å skremme dere og gi noen ubehagelig opplevelser.
Antall ord: 97
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lenaM
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 11 Feb 2005 21:14
19

Re: Jeg trenger hjelp av noen som er erfarne med spiritisme.

Innlegg av lenaM »

Hehe, her har dere gått rett på limpinnen for ånder som synes det er gøy å erte dere og leke med dere. Ikke spesielt pent gjort av de. Men slik går det innimellom når man vil kommunisere med åndeverden og ikke har satt seg inn i det grunnleggende.... Jeg anbefaler det som regel ikke, da en kan ende med å bli skremt slik som dere.

Den reaksjonen du beskriver litt lengre ned med at du ble rar i kroppen, pusten osv er ikke annet enn en typisk kroppslig reaksjon på redsel.

Jeg synes dere skal slutte å leke med brettet jeg - for ellers tror jeg dere kan skremme dere selv opp noe veldig. Det finnes mange andre fine metoder for å komme nærmere åndeverden på og det første jeg vil anbefale er å lese noen gode bøker om dette. Kanskje jeg kan anbefale en? Marion Dampier-Jeans sine bøker er fine.

Forøvrig må jeg si at etter å ha interessert meg for det åndelige siden barndommen og holdt på med det aktivt det siste året - har jeg svært få ubehagelige opplevelser bak meg. Jeg tror ens egen fantasi og oppfatning kan gjøre at en opplever slike ting som dere har opplevd. De på den andre siden er ikke farlige, men slik som mennesker er de også forskjellige og det finnes de som er ertete og ondskapsfulle der også.
Antall ord: 233

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Re: Jeg trenger hjelp av noen som er erfarne med spiritisme.

Innlegg av Qwizleiz »

lenaM skrev:Hehe, her har dere gått rett på limpinnen for ånder som synes det er gøy å erte dere og leke med dere. Ikke spesielt pent gjort av de. Men slik går det innimellom når man vil kommunisere med åndeverden og ikke har satt seg inn i det grunnleggende.... Jeg anbefaler det som regel ikke, da en kan ende med å bli skremt slik som dere.

Den reaksjonen du beskriver litt lengre ned med at du ble rar i kroppen, pusten osv er ikke annet enn en typisk kroppslig reaksjon på redsel.

Jeg synes dere skal slutte å leke med brettet jeg - for ellers tror jeg dere kan skremme dere selv opp noe veldig. Det finnes mange andre fine metoder for å komme nærmere åndeverden på og det første jeg vil anbefale er å lese noen gode bøker om dette. Kanskje jeg kan anbefale en? Marion Dampier-Jeans sine bøker er fine.

Forøvrig må jeg si at etter å ha interessert meg for det åndelige siden barndommen og holdt på med det aktivt det siste året - har jeg svært få ubehagelige opplevelser bak meg. Jeg tror ens egen fantasi og oppfatning kan gjøre at en opplever slike ting som dere har opplevd. De på den andre siden er ikke farlige, men slik som mennesker er de også forskjellige og det finnes de som er ertete og ondskapsfulle der også.

Applauderer denne, lenaM.

Jeg kjenner ikke dine beveggrunner eller din seriøsitet godt nok for dypanalyse, men ditt innlegg her er meget bra.
Dette innlegget ditt er egentlig i samsvar med blandt annet det jeg skriver ovenfor, selv om jeg hengte på en smiley for å ta litt brodd av Stormberg's engstelse.
Skal ikke brodere på detaljer i ditt innlegg, (er ikke helt enig i alt der..) men bare håpe at trådstarter leser alt her i tråden.

Klem fra meg. :)
Antall ord: 318
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stormberg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 12 Des 2005 12:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Torsby

Innlegg av Stormberg »

Ikke for å frata deg følelsen av å ha "snakket" med en av storkarene, men: Desverre er det nokså vanlig at ånder, slik som mennesker, -lyver og skryter..
Det ville vært meget interressant å få vite om denne som sier han er djevelen himself, har gitt dere sitt navn. Kaller han seg noe spesiellt?
Hvis han sier at han heter Djevelen, kan du trygt utgå ifra at dette nok er en bløff, desverre/heldigvis..

Pass på stortåen din. :D[/quote]

Neida, jeg har selv forstått at ed kan väre ganske usaklige. han har sagt at han heter Judas Krakos eller noe sånt, og nummeret hans er 666. Men om han var alvorlig, det vet jeg ikke. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. Men han er skummel iaf :mozilla_wink:
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Stormberg.

Bare ved å se på nummeret 666 kan jeg fastslå at du er utsatt for en luring.

Les innlegget til lenaM du, der er råd gode nok.

Take care. :)
Antall ord: 30
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stormberg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 12 Des 2005 12:19
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Torsby

Innlegg av Stormberg »

Ja, jeg får håpe det :)
Uansett, takk for all hjelp :mozilla_laughing:
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jan-Olav
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 188
Startet: 05 Des 2004 19:52
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jan-Olav »

søkte på google etter Judas Krakos jeg, her er en av linkene som kom opp :)

http://www.diablo2latino.com/tema19316- ... 2305dc95f2
Antall ord: 22
Jan-Olav aka Redfalk

MAY THE FORCE BE WITH YOU


www.dodgedart.no
www.go-orange.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Hei Stormberg!
Viss du blir rar i kroppen er det best å legge det fra seg, og om du har kontakt med djevelen eller ikke, så skal man ikke snakke med den karen! Han er ikke til å stole på, har hatt selv kontakt med laverestående ånder, og dem tuller seg mye og fant på navn som ikke eksisterer, viss du får et navn kan du sjekke dette på biblioteket eller på internett viss det er av nyere tid, men tror ikke du finner djevelens oppspinnende navn der, krakos var jo litt tullete ja..heehe håper storetåa er betre :D
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links