Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKBoken Karma

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

helen

Boken Karma

Innlegg av helen »

Jeg vil fortelle litt om ei bok jeg fikk da jeg meldte meg inn i bokklubben energica. Mange bra bøker der forressten :D
Jeg vil våge å anbefale denne boka til alle, selv om jeg nok ikke kvalifiserer til å anbefale noen som helst bøker da jeg kan telle med ei hånd på antall bøker jeg har lest. Synes det er forferdelig kjedelig å lese bøker jeg. Men denne boka klarte jeg ikke å legge fra meg, leste nesten hele boka på 4 timer.. (ca 300 sider)

Boka beskriver ulike former for karma, og hvordan man oppløser karma. Jeg fikk innsikt i hvor viktig det er for sjel og helse å leve et liv etter sjelen og ikke etter egoet. Jeg fikk forklart en viktig ting og det er når det er sjelen styre mine handlinger og når det var egoet. Boka beskriver virkningene av negativ tenkning og følgende av disse, altså tankenes kraft. Hvorfor ulike handlemønstre gjentar seg og man aldri blir lykkelig, og hvordan man kan snu dette og se positivt på livets utfordringer.

Absolutt å anbefale. Forfatteren heter Carmen Harra

Og en av tingene jeg har lært meg av denne boka er hvor skadelig det er med baksnakking. Alt negativt man sender ut kommer tilbake til deg som en boomerang. Alt positivt har samme virkning..
Antall ord: 223

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Skytsengel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 29 Mai 2004 18:11
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: I en leilighet sentralt i Drammen
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Skytsengel »

Høres interessant ut. Takk for tipset 8)
Antall ord: 7
Amen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !