Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKbrev fra hjelpere

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

bestemora
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 10 Feb 2006 21:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

brev fra hjelpere

Innlegg av bestemora »

Halloen der ute,må få ut mine destruktive tanker,vært mye vold og fyll i min oppvekst. tok avstand til familien min for to år siden og jeg sliter virkelig med lysten til å sovne inn,som en hevn over de.jeg har sluppet tilbake min mor som ett psykisk sykt menneske og kun er offer for en psykopatisk ektemann, jeg har to brødre som begge har sittet i fengsel for vold.jeg har blitt sett på so ett problem i fam for de at jeg har tatt avstand til deres væremåte,de kan kjøre i fylla og samtidig kritisere andre som gjør det samme,de ser ikke sine egne feil.ble truet av min bror og faren min sa at han måtte ikke slå meg for da kunne jeg anmelde han,ingen sympati fra min far nei!jeg møtte engang mine foreldre på gata,jeg stoppet og sa hei,de så på meg og gikk videre,snakk om at det gjorde vondt, skal jeg godta å bli behandlet med vold fra søsken for at mine foreldre skal akseptere meg? jeg har en fantastisk ektemann,gode venner som støtter meg,men likevel så sliter jeg.fikk for en tid siden ett automatskrevet brev fra en ukjent,der stod det..husk at det er ikke deg det er noe galt med,men vær glad for at du har kommet så godt ut av set tross mye smerte og svik,du er aldri alene,vi er her hos deg,plassert av vår herre,vi er dine skytsengler...det btrevet ga meg en tankevekker...og livet går videre
Antall ord: 276
livet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

Da skal du være glad for at du kom ut fra det, og at du fikk et så fint automatskrift brev, og lykke til videre, har sendt deg en pm.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

Hei Bestemora

Så fint at du fikk et slikt støttende brev...sikkert fra noen som bryr seg å kjenner til eller har hørt om situasjonen...men som kanskje ønsker å være annonym.
Syntes det er trist at di behandler deg på denne måten....å syntes det nesten er ufattelig at familien kan oppføre seg sånn overfor deg.
Bra at du har din egen familie å venner nå som kan støtte deg å vre der for deg....er utrolig viktig å ha noen som bryr seg å tar vare på en i en slik situasjon.
Stå på å ta vare på di ekte vennene dine å dine kjære å ta vare på deg selv slik at di ikke får såre deg mere.
mvh meg å stå på
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tachiko

Innlegg av Tachiko »

pluss dine hjelpere!
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Bestemora

En klok mann kom meg for øret en gang.. det han sa er tankevekkende..

At blod er tykkere enn vann, er kun en myte. Man fødes inn i denne verden. Får tildelt en mor, en far.. søsken? Blir oppdratt i deres bilde.. å der er man..

Senere i livet.. erfaringer, opplevelser.. Man vokser gror, lærer seg å ta egne valg.. Å det er da det er viktig..
I livet skal man ha det godt.. omg i seg med det som gir en glede og verdi i livet.. Du fortjener det beste.. du er unik
-så velg bort det som ikke er godt for deg, elsk det som gjør deg hel. Man kan ikke velge for andre, kun for deg selv..
Antall ord: 123
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bestemora
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 10 Feb 2006 21:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av bestemora »

:mozilla_smile: Takk for svar,det var ikke enkelt å skrive dette..men er glad jeg gjorde det...men hun som ga meg det automatskrevne brevet kjente meg ikke,og det stod endel svar til meg som hun umulig kunne ha komponert av seg selv...etter at min såkalte pappa kom innom meg og fortalte for ei dårlig datter jeg var og for en slem mann jeg hadde,fikk jeg et lite sammenbrudd...jeg gråt og spurte gud om det var noe galt med meg...brevet starte slik....kjære datter,du vet bedre enn som så..det er ikke deg det er noe galt med,du ser du føler,men vær ikke redd kjære datter,vi elsker deg,vi beskytter deg,vi er alltid rundt deg for å gi deg styrke gjennom dine sorger.
uansett så var brevet en positiv ting for meg,og jeg har lært at blod er ikke tykkere enn vann...og en takk til deg som fortalte om denne siden,syns den er kjempebra...klem til alle
Antall ord: 177
livet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links